Ik heb geen ervaring met dat volk aangezien ik altijd op tijd betaalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:34 schreef padlarf het volgende:
En leer in godsnaam eens het verschil tussen een deurwaarder en een incassobureau.
Klopt. Jij bent echt de beste!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:37 schreef Leandra het volgende:
Maar ik begrijp inmiddels wel dat je denkt dat je met een auto van 160 cm hoog in een 150 cm hoge parkeergarage kunt staan, ik vermoed dat je ruimtelijk inzicht en communicatieve vaardigheden allebei ongeveer even goed zijn.
Je hoeft geen ervaring te hebben om te weten dat het verschillende dingen zijn. Ook erg tekenend dat dit het enige uit mijn post is waar je op reageert, wat nogmaals bevestigt hoe onvolwassen je wel niet bent.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met dat volk aangezien ik altijd op tijd betaal
Boehoehoe, ik vind het niet meer leuk, mensen doen naar tegen mijquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:54 schreef matthijst het volgende:
Mods, gooi dr maar een slotje op, want hoewel ik heen en weer zeiken best leuk vind blijkt het allemaal wat minder spannend te zijn dan ik bij openen van het topic gehoopt had.
Oh, sorry, je hebt gelijk, dat had ik achteraf beter kunnen doen ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:54 schreef padlarf het volgende:
Je hoeft geen ervaring te hebben om te weten dat het verschillende dingen zijn. Ook erg tekenend dat dit het enige uit mijn post is waar je op reageert, wat nogmaals bevestigt hoe onvolwassen je wel niet bent.
Neehee, jankerdje. Het gaat alleen nergens over, dat zie je toch zelf ook wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:54 schreef padlarf het volgende:
Boehoehoe, ik vind het niet meer leuk, mensen doen naar tegen mij![]()
![]()
En als eerste reactie is dat ook volkomen logisch, het zou mij ook irriteren. In eerste instantie waren de mensen dan ook op jouw hand, en na dat eerste mailtje ook nog. Na dat tweede mailtje ging het bergafwaarts.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:57 schreef matthijst het volgende:
[..]
Oh, sorry, je hebt gelijk, dat had ik achteraf beter kunnen doen ja.
Maar nogmaals: mijn eerste reactie was: WTF is dit voor debiel mailtje. Wie stuurt er een aanmaning per email en hoe komt dat mens aan mijn naam en adres (ik heb mijn email niet bij hun opgegeven, bedrijf komt uit een heel andere plaats).
Ik ga er ook vanuit dat ik maandag een mailtje krijg van d'r.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:00 schreef padlarf het volgende:
En als eerste reactie is dat ook volkomen logisch, het zou mij ook irriteren. In eerste instantie waren de mensen dan ook op jouw hand, en na dat eerste mailtje ook nog. Na dat tweede mailtje ging eht bergafwaarts.
Maar goed, ik geloof niet dat iemand nog iets aan deze 'discussie' heeft, dus laten we er maar mee ophouden. Tevens hoop ik dat de zaak nu is opgelost en dat je geen strijd hoeft te leveren met een incassobureau.
En jij bent zeker perfect en maakt heeeelemaal nooit foutenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik val erover omdat ze hem naar mij stuurt
Ze neemt schijnbaar de moeite om ergens mij emailadres vandaan te vissen en daarbij mijn achternaam ergens op te zoeken. Twee keer fout al dus. Als Marliesje ook nog een adres van me heeft ligt er over een paar dagen een brief van de deurwaarder op m'n mat.
Allemaal omdat Marlies op vrijdag zit te snurken.
En dan is het vreemd dat ik dat irritant vind
Ik maak uiteraard weleens foutenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:02 schreef Luxuria het volgende:
En jij bent zeker perfect en maakt heeeelemaal nooit een fout
Hoe weet jij nou of de eigenaar van de auto met het genoemde kenteken niet dezelfde achternaam heeft als jij?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik maak uiteraard weleens fouten
Alleen in dit geval snap ik niet goed hoe het heeft kunnen gebeuren (nieuwsgierigheid dus).
- geen klant van bedrijf.
- emailadres fout
- achternaam fout
Dus ik ben benieuwd hoe ze dat allemaal bij elkaar heeft geraapt en aan een andere kenteken heeft gekoppeld.
Alles is mogelijk natuurlijk. Maar de kans lijkt me klein.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:43 schreef Leandra het volgende:
Hoe weet jij nou of de eigenaar van de auto met het genoemde kenteken niet dezelfde achternaam heeft als jij?
autoschadekerkelanden punt nl heeft geen site, is alleen geregistreerd schijnbaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:06 schreef Dr..Evil het volgende:
Ik denk dat je helemaal geen mailtje gaat krijgen, denk ook niet dat er een marlies bij dat bedrijf werkt. Lijkt erop of ze gehackt zijn of op een andere manier aan die emailadressen zijn gekomen. Klassieke spookrekening dus. Staat er niets op de site van dat bedrijf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |