Een kut heeft geen hersens schat. Kutten kunnen niet denken, alleen incasseren.quote:
Waarom noem jij mij schat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Een kut heeft geen hersens schat. Kutten kunnen niet denken, alleen incasseren.
Er is alleen niets geļncasseerd, daarom moet TS volgens Marlies nog even betalen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Een kut heeft geen hersens schat. Kutten kunnen niet denken, alleen incasseren.
Gaat er wel genoeg bloed naar je hersenen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik haal het niveau nog verder omlaag![]()
Momenteel niet neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gaat er wel genoeg bloed naar je hersenen?
Op jou kan ik mijn derde hartkloppende arm des penetreur bouwen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef Aloria het volgende:
[..]
Nee dat andere plekje waar het bloed soms heen stroomt hangt slap van de spannning zeker....
En weer niet gemeld dat het genoemde kenteken niet van jouw auto is....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:10 schreef matthijst het volgende:
Marlies nog maar een mailtje gestuurd.... Zal maandag wel wakker worden en reageren als het meezit...
Apart.
Dreigen met een deurwaarder en dan niet reageren als ik aangeef dat ik nooit bij jullie ben geweest?
Foutje in het systeem?
Of sturen jullie willekeurige mensen een email met verzoek om 150 euro over te maken?
Groeten
Je had toch in eerste instantie gewoon kunnen melden dat jij niet de eigenaar bent van het voertuig dat in de mail genoemd is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef matthijst het volgende:
Gewoon een beetje sarren, ze mag toch wel een beetje moeite doen?
Ze kan toch reageren wat ze van me wil?
Mensen onnodig boos maken wil nog wel eens vervelend uitpakken. Snap niet waarom je het niet gewoon netjes oplost, wat schiet je hier nou mee op?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef matthijst het volgende:
Wat ben jij een treurig en kinderachtig mannetje. Kleinzielig tevens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:02 schreef matthijst het volgende:
Joh doe eens ff normaal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef matthijst het volgende:
Naja, sarren is wat verkeerd gekozen.
Waarom moet ik ze alles voorkauwen; zij sturen mij zonder verdere controle dreigmailtjes.
Ik neem aan dat je dat soort dingen even dubbelcheckt, maar schijnbaar is dat al teveel gevraagd...
Ik maak toch verder niemand boos?
Twee mailtjes gestuurd geen antwoord meer gehad.
Zal maandag wel even afwachten en anders over een week wel ff bellen.
Vind het gewoon bizar dat iemand mijn emailadres uit een of andere vage lijst van 6 weken geleden vist en daar dreigmailtjes heen gaat sturen om vervolgens niet te reageren op een antwoord.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:19 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat ben jij een treurig en kinderachtig mannetje. Kleinzielig tevens.
Dat jij denkt dat dat het probleem is spreekt boekdelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:18 schreef matthijst het volgende:
Haha, mensen helemaal geschokt omdat je iemand bechuldigt van "zwetsen".![]()
![]()
Ik val erover omdat ze hem naar mij stuurtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:19 schreef padlarf het volgende:
Als er na 6 weken niet betaald is zal ieder bedrijf 'dreigen met een deurwaarder', dat jij daar zo over valt vind ik echt heel vreemd.
Als je dat nu had geschreven was de kous af geweest, en had je waarschijnlijk maandag een excuus gekregen. Maandag ja, dat is een acceptabel moment om antwoord te krijgen op een email die je op vrijdagmiddag stuurt.quote:Beste Marlies,
er zit denk ik een foutje in jullie administratie. De auto met kenteken xx-xx-xx is niet van mij,
noch heb ik enige schriftelijke herinnering ontvangen
Groeten,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |