Leuk onderhandelen met mensen die je al jaren steunt en toch de neiging kregen om publiekelijk een mes in je rug te douwen om wat meer geld los te peuteren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wehe, dat zou wel supervet zijn.
Al zal dit waarschijnlijk een publiciteitsstunt zijn om Grolsch alsnog te laten voldoen aan de eisen voor het contract.
Yep, hoewel Jupiler natuurlijk de beste verandering zou zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
Al zal dit waarschijnlijk een publiciteitsstunt zijn om Grolsch alsnog te laten voldoen aan de eisen voor het contract.
Hipster merkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yep, hoewel Jupiler natuurlijk de beste verandering zou zijn.
Hier gaat het natuurlijk om. FC Twente vindt de prijs die Grolsch vraagt voor het bier uit de tap te duur en wil er gewoon minder voor kwijt zijn. Ze gaan echt niet met Heineken in zee, dan krijgen ze gezeik met de fans.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
En dit natuurlijkquote:
Vandaar dit spelletje, dat ze altijd winnen: ofwel ze houden hun fans tevreden (door tegemoet te komen aan hun fans en gewoon Grolsch te blijven schenken), ofwel houden ze én hun fans én hun penningmeester tevreden (dan komt het lagere prijskaartje van het bier er als extra voordeel bij).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:09 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hier gaat het natuurlijk om. FC Twente vindt de prijs die Grolsch vraagt voor het bier uit de tap te duur en wil er gewoon minder voor kwijt zijn. Ze gaan echt niet met Heineken in zee, dan krijgen ze gezeik met de fans.
Serieus? Waarom drinken ze dan Grolsch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Zal niet goed vallen bij de achterban. Niet alleen omdat de brouwerij daar staat en het een regionale trots is, maar ook omdat de mensen daar gewend zijn aan goed pilsner.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:56 schreef Ringo het volgende:
Omdat de Pilsner Urquell Veste niet lekker bekt.
Budvar Vestequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:56 schreef Ringo het volgende:
Omdat de Pilsner Urquell Veste niet lekker bekt.
Omdat rondklotsen in de mond en dan weer uitspugen niet de manier is om van goed pils te genieten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Serieus? Waarom drinken ze dan Grolsch?
Grolsch is zoete troepquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat rondklotsen in de mond en dan weer uitspugen niet de manier is om van goed pils te genieten.
Nee hoor, Grolsch is een behoorlijk bitter pilsner, niet zo hoppig als Jever maar prima vergelijkbaar met Urquell en de betere Duitse biertjes. Ik denk dat je in de war bent met Grolsch blond of pink grapefruit o.i.d.quote:
Jij denkt zeker aan Warsteiner of aan Binding bij een " beter Duits biertje"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, Grolsch is een behoorlijk bitter pilsner, niet zo hoppig als Jever maar prima vergelijkbaar met Urquell en de betere Duitse biertjes. Ik denk dat je in de war bent met Grolsch blond of pink grapefruit o.i.d.
Neen, hoewel Warsteiner wel beter is dan het meeste Nederlandse pils, Binding ken ik niet. Sowieso heb ik bij Duits bier het idee dat het van de tap een stuk lekkerder is. Jever haal ik nog wel eens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij denkt zeker aan Warsteiner of aan Binding bij een " beter Duits biertje"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |