abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115376198
Heineken in de Grolsch Veste?

ENSCHEDE - Mogelijk stroomt er in de Grolsch Veste binnenkort geen Grolsch meer, maar Heineken uit de biertap. FC Twente heeft de bierbrouwerij namelijk benaderd voor de levering van bier in het stadion van de voetbalclub uit Enschede.

Een woordvoerder van Heineken bevestigt dat er gesprekken gaande zijn met de Enschedeërs. "We zijn benaderd door FC Twente om een bod uit te brengen", zegt hij in TC Tubantia. Meer details over het contact en de bespreking kan hij niet prijsgeven. "We zijn nog in gesprek. Over ons bod en de onderhandelingen gaan we niet via de media communiceren. Maar het is natuurlijk een uitdaging om in het stadion het bier te mogen leveren."
Mogelijk doet ook Jupiler nog een gooi naar het contract. Al verwacht clubvoorzitter Joop Munsterman dat FC Twente en Grolsch er samen uitkomen. Een woordvoerder van Grolsch geeft niettemin geen commentaar op de onderhandelingen. "Daar doen we nooit mededelingen over. We hebben een langdurige relatie met FC Twente en dat willen we zo houden."

Bron: Ad.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door voetbalmanager2 op 10-08-2012 13:21:57 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_115376248
Wehe, dat zou wel supervet zijn.
Al zal dit waarschijnlijk een publiciteitsstunt zijn om Grolsch alsnog te laten voldoen aan de eisen voor het contract.
pi_115376406
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
Al zal dit waarschijnlijk een publiciteitsstunt zijn om Grolsch alsnog te laten voldoen aan de eisen voor het contract.
Leuk onderhandelen met mensen die je al jaren steunt en toch de neiging kregen om publiekelijk een mes in je rug te douwen om wat meer geld los te peuteren.
pi_115376411
quote:
Yep, hoewel Jupiler natuurlijk de beste verandering zou zijn. ;)
pi_115376989
Grolsch. O+
pi_115377210
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:08 schreef AppelCake het volgende:
Grolsch. O+
Je weet het niet?!
pi_115378893
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Yep, hoewel Jupiler natuurlijk de beste verandering zou zijn. ;)
Hipster merk :')
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115381563
Zal niet goed vallen bij de achterban. Niet alleen omdat de brouwerij daar staat en het een regionale trots is, maar ook omdat de mensen daar gewend zijn aan goed pilsner.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115388616
quote:
Hier gaat het natuurlijk om. FC Twente vindt de prijs die Grolsch vraagt voor het bier uit de tap te duur en wil er gewoon minder voor kwijt zijn. Ze gaan echt niet met Heineken in zee, dan krijgen ze gezeik met de fans.

quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:08 schreef AppelCake het volgende:
Grolsch. O+
En dit natuurlijk O+
pi_115388836
Alsof ze dat gaan doen, anders heb je een paar duizend boze tukkers aan de deur staan. :D
De Republiek
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:18:47 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_115388963
Op de Kuip staat ook een Amstel-reclame. ;(.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_115389001
Als binnenkort de opstand uitbreekt in Tukkerije dan weten we waar het door komt :D
pi_115408471
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:09 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Hier gaat het natuurlijk om. FC Twente vindt de prijs die Grolsch vraagt voor het bier uit de tap te duur en wil er gewoon minder voor kwijt zijn. Ze gaan echt niet met Heineken in zee, dan krijgen ze gezeik met de fans.
Vandaar dit spelletje, dat ze altijd winnen: ofwel ze houden hun fans tevreden (door tegemoet te komen aan hun fans en gewoon Grolsch te blijven schenken), ofwel houden ze én hun fans én hun penningmeester tevreden (dan komt het lagere prijskaartje van het bier er als extra voordeel bij).
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_115425253
In de Twentse krant Tubantia staan er nog 2 extra regeltjes die eigenlijk alles zeggen over het motief van Twente:
'Twente zwijgt op de vraag of het contractueel denkbaar is dat een ander biermerk de scepter gaat zwaaien in de Grolsch Veste. Voorzitter Joop Munsterman zegt dat er gesprekken zijn met Grolsch, en dat hij er vanuit gaat dat ‘ze er samen uitkomen’.

Oftewel Twente vind inderdaad dat ze teveel betalen voor het Grolsch bier en proberen Grolsch op deze manier onder druk te zetten om hun prijzen te verlagen en anders stappen ze over op Heineken of Jupiler.

http://www.tctubantia.nl/(...)neken-of-Grolsch.ece
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:53:47 #15
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115425373
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Zal niet goed vallen bij de achterban. Niet alleen omdat de brouwerij daar staat en het een regionale trots is, maar ook omdat de mensen daar gewend zijn aan goed pilsner.
Serieus? Waarom drinken ze dan Grolsch?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:56:40 #16
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_115425448
Omdat de Pilsner Urquell Veste niet lekker bekt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_115425494
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:56 schreef Ringo het volgende:
:D :D
De Jupiler Veste _O_
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:59:37 #18
45206 Pietverdriet
pi_115425527
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:56 schreef Ringo het volgende:
Budvar Veste
pi_115425771
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Serieus? Waarom drinken ze dan Grolsch?
Omdat rondklotsen in de mond en dan weer uitspugen niet de manier is om van goed pils te genieten.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:10:05 #20
45206 Pietverdriet
pi_115425800
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Omdat rondklotsen in de mond en dan weer uitspugen niet de manier is om van goed pils te genieten.
Grolsch is zoete troep
pi_115425984
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Grolsch is zoete troep
Nee hoor, Grolsch is een behoorlijk bitter pilsner, niet zo hoppig als Jever maar prima vergelijkbaar met Urquell en de betere Duitse biertjes. Ik denk dat je in de war bent met Grolsch blond of pink grapefruit o.i.d.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:18:57 #22
45206 Pietverdriet
pi_115426053
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor, Grolsch is een behoorlijk bitter pilsner, niet zo hoppig als Jever maar prima vergelijkbaar met Urquell en de betere Duitse biertjes. Ik denk dat je in de war bent met Grolsch blond of pink grapefruit o.i.d.
Jij denkt zeker aan Warsteiner of aan Binding bij een " beter Duits biertje"
pi_115426153
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij denkt zeker aan Warsteiner of aan Binding bij een " beter Duits biertje"
Neen, hoewel Warsteiner wel beter is dan het meeste Nederlandse pils, Binding ken ik niet. Sowieso heb ik bij Duits bier het idee dat het van de tap een stuk lekkerder is. Jever haal ik nog wel eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')