Ja d'uh ! Dat moet ! Meisjemeisje van maken; zodat ze in haar puberjaren kan protesterenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gotta catch 'em all
En Loqi, jaaaahh, ik weet dat jullie het afzichtelijk vinden, maar egwel dat ik Hello Kitty ga kopen
Ja dat ja. Wat is dit voor matigen sleckten TT !quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
EN EEN GEZONDEN DOCHTER VOOR TRIX!!!
HFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HF
Je mag hier ook posten op minder goeden dagen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Desnoods zodat we even lekker bloggers kunnen bashen
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:06 schreef Incantrix het volgende:
En nu zit ik ineens half te janken in de bus want gezond en meisje![]()
En hormonenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:06 schreef Incantrix het volgende:
I know !quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag hier ook posten op minder goeden dagen he?![]()
Desnoods zodat we even lekker bloggers kunnen bashen
Ik ga heul niet weg johquote:
D'aaaaawwwwww gij blijen hormonenbal gijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:06 schreef Incantrix het volgende:
Ze heeft wel een artikel geplaatst over die gratis makeuptafel van 700 euro die ze heeft gekregenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I know !
Oeh heb je nog goeien sleckten schoonheidsglas video's gemist?
[..]
Ik ga heul niet weg joh![]()
[..]
D'aaaaawwwwww gij blijen hormonenbal gij![]()
![]()
Lolquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze heeft wel een artikel geplaatst over die gratis makeuptafel van 700 euro die ze heeft gekregen![]()
Met een nageldroog-systeem erin.. Terwijl ze iemand anders heeft voor haar nagelswatches
Whaaaaa zo tofquote:
Ik geef het ook toe, ik wil ook een gratiz tafel... *start beautyblog en vraagt ikea om gratis bank*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
LolEn ja ik geef het maar toe: Ik ben jaloers en wil ook een tafel krijgen.... fu bekende bloggers
[..]
Whaaaaa zo tof
Beautyblogger wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
Net gekeken naar de foto's... Ik vind hem echt super gaafZou em zo ook wel willen!
KUT![]()
Ik zie er mijn roeping niet inquote:
Dan toch maar de loterij winnen, zit niks anders op ..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zie er mijn roeping niet inZie bloglink waar ik al maanden niks meer mee doe... dus...
![]()
Ohaiquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, heb nog geen kut gedaan vandaag.
Ga maar even was opvouwen enzo
Brood, I love brood. Ik eet denk ik zo'n zes sneeën per dag minimaal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat filmpje van de personal trainer van Masja is ook wel hilarisch.
EET NIKS WAT KOOLHYDRATEN BEVAT, SKIP ALL THE BREAD..
En dan zeggen dat dat goed is voor de darmen..
eh... vezels?
Het duurde even voordat ik de piemel in de buik snaptequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:29 schreef milka82 het volgende:
![]()
Trix! Een meisje,wat super zeg! En alles gezond,lekker genieten maar en uiteraard shoppen (wanneer ik een piemel in mijn buik heb komt er een shitload je kant op,haha).
En Fuuuu,stoot ik net mijn teen,halve nagel der af,grrrrrr
Precies. Iedere ochtend kwark ofzo. Het voedingscentrum zeurt nu al over mijn eiwitniveau als ik een eitje en een bakje kwark heb gegeten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
als je geen brood mag wat moet je dan eten! Ik kan echt niet elke ochtend een complete maaltijd gaan maken
Meisjeeequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:06 schreef Incantrix het volgende:
je emailadresquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Euh... help? Hoe kom ik er achter welke naam ik heb bij bloglovin?
marmercakequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik door de helft van het beslag cacao gegooid
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie ooit gebakken sla op? Little gem ofzo?
Is dat speciaal? Of hoe smaakt het?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:16 schreef Loqi het volgende:
[..]even licht grillen aan beide kanten
Gewoon warme knapperige sla dus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef Loqi het volgende:
Mah, neu niet heel speciaal. Tja, hoe leg je uit hoe dat smaaktgroen en knapperig
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
heel de crew zal daar wel lekker van nommenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
In van die kookprogramma's maken ze altijd teringveel eten. Eet iemand dat op of pleuren ze dat gewoon weg?
Ik ga daar werken kthnxbyequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
heel de crew zal daar wel lekker van nommen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ontpellen wat
Schil terugplakken of wat?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
Kut. Nog steeds geen flikker gedaanDus.....
Datquote:
Oeh tofquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]Good Busy!!
Oh, hunger games is te downloaden kopen sinds een dag of 5
Kun je alleen maar boeken er mee kopen of hebben ze ook mogelijkheid tot dvd's/etc ? Ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat
Neh, dat valt wel mee.
Schaar, zo een boekenclub die je 10 jaar lang vergeet op te zeggen
Boeken, dvd's, games, etcquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kun je alleen maar boeken er mee kopen of hebben ze ook mogelijkheid tot dvd's/etc ? Ik ken het ook niet
Dude!! Hunger gamesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh tofIk download koop alleen nooit iets meer
![]()
Had ik al gedaan en gekeken maar als je t boek niet hebt gelezen snap je er volgens mij niks vanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]Good Busy!!
Oh, hunger games is te downloaden kopen sinds een dag of 5
quote:
Jawel, ik had het boek niet gelezen in de bios en snapte het primaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Had ik al gedaan en gekeken maar als je t boek niet hebt gelezen snap je er volgens mij niks van
slechte film dan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Had ik al gedaan en gekeken maar als je t boek niet hebt gelezen snap je er volgens mij niks van
Welk0n? Misschien wil ik die ook welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:41 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ik weet anders wel een hele goeien dvd serie die ik wel wil
Nee?
Brum zat echt van waar de neuk gaat dit over. 1e 5 minuten hadden ze al het halve boek erdoorheen geramdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel, ik had het boek niet gelezen in de bios en snapte het prima
Housequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Welk0n? Misschien wil ik die ook wel
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Miep is ook blij dat ik de was heb opgevouwen![]()
[ afbeelding ]
GOeden tipquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HouseIk móet nog een keer de hele serie hebben. Gewoon.. moet
![]()
Hij was wel matig ja. Zelfs ik zat soms van WAT. Dat ze gewoon een heel stuk boek oversloegen ofzoquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Miep is ook blij dat ik de was heb opgevouwen![]()
[ afbeelding ]
Nah dat viel wel mee. Ik vond het echt een goeie verfilming en normaal ben ik daar echt niet van; maar nuquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zat echt van waar de neuk gaat dit over. 1e 5 minuten hadden ze al het halve boek erdoorheen geramdbeetje jammer.
Deel 2 is nu in de maak geloof ik
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ECI heeft alleen ouden games gok ik
quote:
Neh vond ik nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nah dat viel wel mee. Ik vond het echt een goeie verfilming en normaal ben ik daar echt niet van; maar nu![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]DOE KOPEN DAN !
Zit ik komende paar weken welke elke avond bij jullie op de bank house te kijken
Nee ik wil em origineelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
House kun je toch gratisch halen jonge! Games is waar het om gaat!
Welkon moet je hebben? Ruilen voor een TD-bestelling?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja, ik wilde het laatste seizoen van greys kopen (7), maar die kost 65 euro. Ja, doeiquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ik wil em origineelZoals ik ook grey's allemaal origineel moet hebben
het zit in mijn hoofd jongeuh
Alles staat netjes op mijn mediatank, neemt t geen ruimte in beslag en t is niet alsof ik ze elke avond opnieuw kijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ik wil em origineelZoals ik ook grey's allemaal origineel moet hebben
het zit in mijn hoofd jongeuh
Medische series zonder ondertitelingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
zonder ondertiteling? wat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Medische series zonder ondertiteling![]()
Net als the big bang theory, die volg ik ook niet zonder ondertiteling
Als ik ze regel via de computer zit er geen ondertiteling bijquote:
WAAR???????????????????quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Lin, ik heb 20 euro betaald voor Grey's seizoen 7
Nee jongen je kan iedereen doodvermoordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:52 schreef Lindytje het volgende:
Ik snap de leuk van de sims niet... ik bedoel.. is er en doel? Kun je winnen??
Ja maar dat doe je dan toch zelf? Ik bedoel, subs is 2 minuten werk?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik ze regel via de computer zit er geen ondertiteling bij
Ik vind het winnen als je de sims vermoord hebtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:52 schreef Lindytje het volgende:
en terecht anders heb k al dat werk voor nix gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag eens een potje wiien denk ik
Nee, je kunt niet winnen want je speelt tegen niemandquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:52 schreef Lindytje het volgende:
Kan dat? Dat weet ik toch heul niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je dan toch zelf? Ik bedoel, subs is 2 minuten werk?
Eusj, beterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)-7/1002004011526467/
hoe speel je ze nu op tv af?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan dat? Dat weet ik toch heul niet?![]()
En kan je ze dan in hetzelfde bestand zetten, zodat ik ze ook op mijn bazentv kan bekijken, of kan het alleen via een bepaalde player op de comp ofzo?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en terecht anders heb k al dat werk voor nix gedaan
AAN DE SLAG JIJ
I haz enabled!quote:
Dan is het niet leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, je kunt niet winnen want je speelt tegen niemand
Gewoon avi bestand (of iets wat daar op lijkt) op een usb-stick zetten en usb in de tv stoppenquote:
ja dan kun je het bestnad erbij zetten en dan op je tv ff op dat subs knopje rammen, meeste ondersteunen dat primaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon avi bestand (of iets wat daar op lijkt) op een usb-stick zetten en usb in de tv stoppen
Dat heb ik ook, zoooo hendigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon avi bestand (of iets wat daar op lijkt) op een usb-stick zetten en usb in de tv stoppen
Cool!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dan kun je het bestnad erbij zetten en dan op je tv ff op dat subs knopje rammen, meeste ondersteunen dat prima
http://www.google.nl/#hl=(...)bih=1075&safe=strictquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Cool!
En heb je dan nog steeds van die mooien sites voor de ondertitels?
Ja maar lichaamsbeweging!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
handig? jonge je moet zooi op een usb zetten en naar je tv lopen .. wat is deze
Eerst kon ik alleen op de computer kijken, ik vind dit handigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
handig? jonge je moet zooi op een usb zetten en naar je tv lopen .. wat is deze
Er gaat een wereld voor me openquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=(...)bih=1075&safe=strict
You have a lot to learn my dear apprenticequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eerst kon ik alleen op de computer kijken, ik vind dit handig
Ja maar, ik ben een kneusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
You have a lot to learn my dear apprentice
Ik zit hier ook dolgelukkig te zijn met mijn USB systeemquote:
Ah als dat toch prima werktquote:
Jawohl jahquote:
Datquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is wel goedkoper dan van alles op de hoogte zijn
of juist duurderquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is wel goedkoper dan van alles op de hoogte zijn
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn wii is ook nog ouderwets![]()
Maar ik heb wel een mario kart stuurtje![]()
oh zo, snapte je foto niet lolquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama stuurt sms'jes uit de toekomst
De tijdreismachine werktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mama stuurt sms'jes uit de toekomst
Mwehehe, komt goed chick!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
OHGOD .... ijsdraakje .. jouw wii ... eh kom na t weekend ff avondje langs dan, ik was t vergeten dat ik nog afspraak met je zou maken
Dat is toch niet brrrr.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je zit zelf tussen je eigen boobs?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:39 schreef Incantrix het volgende:
Hoera voor nieuwe reden om te falen
Jammer dat alles dat ik nú in webshops kan vinden nét niet leuk is
Ah well..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat leuk, een meisje
Heb je Frits ontvoerd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Daar blijk je trouwens helemaal geen kind voor nodig te hebben
[ afbeelding ]
Dood aan princess peach!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier kan je haar ook in gaan steken over een paar jaar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:
B
[..]
Dood aan princess peach!!!!
Stom takkewijf die zich elke keer weer laat ontvoeren. Ik steek er tijd in om dat blonde mokkel te redden zodat mario nog een wilde avond heeft maar neeeeeeee hoor de volgende game is mevrouw alweer pleite!!!!![]()
Weet je hoeveel games!!!!!! En hoeveel uur!!!!!!!quote:
Ik denk dat de paddestoel in het complot zitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weet je hoeveel games!!!!!! En hoeveel uur!!!!!!!
En ook niet tegenstribbelen ofzo ....
Volgens mij heeft ze stiekem iets met bowser
Toad is liefquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat de paddestoel in het complot zit
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:
B
[..]
Dood aan princess peach!!!!
Stom takkewijf die zich elke keer weer laat ontvoeren. Ik steek er tijd in om dat blonde mokkel te redden zodat mario nog een wilde avond heeft maar neeeeeeee hoor de volgende game is mevrouw alweer pleite!!!!![]()
Ow, whehequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weet je hoeveel games!!!!!! En hoeveel uur!!!!!!!
En ook niet tegenstribbelen ofzo ....
Volgens mij heeft ze stiekem iets met bowser
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb al mijn action figures thuis staan behalve peach, die staat op t werk want dan kan k met dr gooien als iets niet lukt
Weet ik nog niet, die wordt opgehaald van de opvang as we speakquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:39 schreef Puckzzz het volgende:
Gefeliciteerd Trix! Zo leuk voor jullie!!
Wat vindt Stef ervan?
Ja leuk, paar uur spelen, filmpje van twee minuten dat peach mee gaat, volgende game erin en miss moron is weer pleitequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar bij het laatste level krijg je peach toch wel altijd mee?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja leuk, paar uur spelen, filmpje van twee minuten dat peach mee gaat, volgende game erin en miss moron is weer pleite
Sterf dan ook maar, mario en Luigi moeten gewoon lekker pizza gaan eten
Mwehehe.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja leuk, paar uur spelen, filmpje van twee minuten dat peach mee gaat, volgende game erin en miss moron is weer pleite
Sterf dan ook maar, mario en Luigi moeten gewoon lekker pizza gaan eten
Reageren met "RIP aan de nabestaanden"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:35 schreef Dwyn het volgende:
Buikpijnn.. #ikgadood
Like · · 2 hours ago via mobile ·
Life is difficult
Like · · 23 minutes ago via mobile
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:35 schreef Dwyn het volgende:
Buikpijnn.. #ikgadood
Life is difficult
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:35 schreef Dwyn het volgende:
Buikpijnn.. #ikgadood
Life is difficult
Ik gok op optie tweequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoewel het ironisch is dat je difficult goed schrijft, maar buikpijn met twee n-en...
Of is dat om te benadrukken dat je echt pijn hebt, een soort caps lock maar dan anders?
Ze is 18 zo te zien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dwyn, dit is toch wel jonger dan 16 jaar he?
Ontsla haar!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:54 schreef Dwyn het volgende:
Ik doe maar gewoon niet reageren, want het is een collegaatje en ik ben haar baas, zeg maar.
Servexquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik mag alleen officiële waarschuwingen geven
Officiële waarschuwing wegens onnodige facebookberichtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik mag alleen officiële waarschuwingen geven
hai, had je mijn enveloppe binnen al?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:31 schreef Debsterr het volgende:
Is Kip gespot? Vraag me af of het lakje al binnen is.
Mjah, ik ben een soort tussenbaas dus ik heb iedereen op fb. Mijn baas en hele hoop collega´s.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Officiële waarschuwing wegens onnodige facebookberichten![]()
(ik moet er trouwens niet aan denken om m'n baas op facebook te hebben. Of een ondergeschikte als ik die zou hebben. Alleen gelijken mogen op m'n lijst
. Snap nooit zo dat mensen dat hebben. Heb toen ik nog hyves had wel eens verzoeken van kinderen van de BSO gekregen. M'n collega's hadden kinderen in hun lijst staan, mooi dat ik dat niet deed
)
Dit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil op mijn feestboek kunnen zetten dat ik een kater heb, dat zou ik niet snel doen als ik ondergeschikten, m'n baas of kinderen in m'n lijst had.
Niet dat ik zo vaak een kater heb, maar het moet wel kunnen
Ach het scheelt misschien dat ik de meeste al ken vanaf dat ik zelf hulpkracht was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil op mijn feestboek kunnen zetten dat ik een kater heb, dat zou ik niet snel doen als ik ondergeschikten, m'n baas of kinderen in m'n lijst had.
Niet dat ik zo vaak een kater heb, maar het moet wel kunnen
Dat lijkt me helemaal lastig, als je nu de grote baasch bent.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ach het scheelt misschien dat ik de meeste al ken vanaf dat ik zelf hulpkracht was.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het verhaal ging trouwens ook dat hij de vrouwelijke medewerkers aannam op basis van hun uiterlijk. En dat leek aardig te kloppen als je naar het nieuwe personeel keek. Hij kwam daar ook voor uit. En in de kantine hadden we de camera beelden op een tv van de camera bij de ingang. Als hij dan een mooie vrouw zag binnenkomen ging hij snel de winkel in. Hij heeft zeker één van mijn collega's gedaan in die tijd.
Die jongen faalde op zoveel fronten
Geef d'r een watermarble, vindt ze vast leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit lekker nagellakdamp in te ademen, geez![]()
Oh mama wil dat ik iets met haar nagels doe (iets meer dan alleen lakken) maar ik weet niet wat en welke kleuren halp
edit: Oh ik ga gewoon iets proberen wat ik al een tijdje bij mezelf wil doen maar wat wss toch niet mooi lukt in 1x![]()
Jaaa, november ofzo! Eerst komt Bovennatuurlijk ofzo nog. Dat vind ik niks aan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dwyn! Sims 3 Seizoenen had ik nog niet meegekregen! NEEEED.
Oh en hai! Halve liter witbier vlak na het werk zonder avondeten = aangeschoten ik.
Ik kocht een fles witte wijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb zin in drank, maar weet niet wat
Kut, dat is best een leuk idee...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb zin in drank, maar weet niet wat
Wat ga jij zuupen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, dat is best een leuk idee...
Truequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tis goed weer voor een witbier met schijfje citron
Ik heb nog een fles Jillz die ik gescored heb met 35% stickerquote:
Ik wil ook drank met kortingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles Jillz die ik gescored heb met 35% sticker.
Drank met korting![]()
En het spul blijkt nog lekker te zijn ook![]()
(weet ik omdat ik al een fles had gekocht en dat lekker bleek te zijn en toen heb ik een week later nog een fles gezocht in het 35%schap)
At birth, probablyquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe is het nou gebeurd dat ik op een recensie-site voor hoeren op de wallen zit?![]()
Where did it go wrong?
Dan komt het nooit meer goed denk ikquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe is het nou gebeurd dat ik op een recensie-site voor hoeren op de wallen zit?![]()
Where did it go wrong?
Doe eens een dm met linkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is serieus ernstig wel.... Hoeren worden daar beoordeeld alsof het over een televisie gaat
There are some strange people in this world..
And then some strange people that spend their time watching them
Dafuqquote:eenmaal horizontaal begon ze lekker aan m'n paal te knabbelen, je hoeft hier geen handsfree deepthroat te verwachten maar met het vlerkje erbij en haar toplooks gaat je jongensfantasie al snel in vervulling ....
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze zijn allemaal heel enthousiast over een Bulgaars meisje van 19 jaar dat 12 uur per dag achter het raam staat. En niemand die zich afvraagt of dat wel vrijwillig is..
Ja, echt... damnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Net of het over een type tv gaat he?
Ik moest heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang nadenken waarom ze er een cd omheen zou doen...quote:Ze drapeerde een tissue met een gat i.h. midden over mijn paal, en deed een cd om mijn inmiddels redelijk harde jodokus.
slechte matige afkortingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang nadenken waarom ze er een cd omheen zou doen...
Of niet danquote:
Goeden vraag!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou je daar als pot eigenlijk ook terecht kunnen? Voor een goeden pot scharen ofzo? Of met zo'n dubbelen dildo?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn buurvrouw claimt dat als ik hotmail kijk (de site niet een email openen) dat ik dan al een virus krijg
Zouden we ze kunnen mailen? Hebben ze een helpdesk?quote:
Ja want 2 mensen die ze kende hadden dat ook en die moesten 100 euro betalen voor de pc weer goed was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Jouw buurvrouw heeft er velen verstand van
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja want 2 mensen die ze kende hadden dat ook en die moesten 100 euro betalen voor de pc weer goed was.
Ik heb maar ja gezegd met een-gezicht
Zoek het eens uit, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zouden we ze kunnen mailen? Hebben ze een helpdesk?
Godsammequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
En de logee is gearriveerd:
[ afbeelding ]
Wat een gedrocht is het toch![]()
Ja, dat is ook erg...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb die honden nooit aantrekkelijk gevonden, ook niet mooi van lelijkheid dus.. Maar hoorde laatst op tv dat hun ademhaling zodanig slecht is dat ze vaak nauwelijks in kunnen spannen. En dat ze niet op natuurlijke wijze kunnen bevallen omdat ze zo ver doorgefokt zijn...
En dat vind ik dan wel weer ernstig
Doompiequote:Ze pakte een doompie en begon als een achtelijke aan mijn lul te zuigen.
Doompiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doompie!
Dan lees ik liever cd
Reedt met DTquote:Ze liep met die heerlijke reedt voor me uit de trap op
Ja, maar die moet dicht blijven, want mooie fles en zachte wodkaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je hebt toch de zachte wodka nog?
Ja, bacardi dus... maar met nestea??quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan hebben jullie toch wel meer drank in huis?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |