Ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:38 schreef onlogisch het volgende:
Het is zeker dat we 1 van die ploegen loten?
Denk dat Koeman dan het liefste Praag heeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:41 schreef Slobeend het volgende:
Om door te gaan moeten we Hapoel of Praag loten.
Zelfs clubs als Heerenveen zijn toch geplaatst?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:44 schreef Luni het volgende:
Vraag me af waarom Levante wel geplaatst is, die hebben toch ook niet zo'n fantastisch verleden in Europa?
Dat, echt dat gewoonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:41 schreef Sejt het volgende:
Zal wel weer Sporting worden met ons geluk
Ja en dan niet eens door Calimero gedrag, maar gewoon op feiten gebaseerd... dat is het ergste.quote:
Speelt die niet CL? oh wacht, je bedoeld levantequote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Speelt die niet CL? oh wacht, je bedoeld levante
Jij bedoelt, bedoelt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Speelt die niet CL? oh wacht, je bedoeld levante
zeur toch niet manquote:
Al geweest in februari, dus ken de weg er nu wel aardig. Levante stadion is ook een plaatje als ik eerlijk ben. Heerlijk in de open lucht.quote:
jammer dat er alleen geen goedkope maatchappij vanuit NL op vliegtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Al geweest in februari, dus ken de weg er nu wel aardig. Levante stadion is ook een plaatje als ik eerlijk ben. Heerlijk in de open lucht.
[ afbeelding ]
Ryanair vliegt op Alicante. Volgens mij hebben ze daar bussen naar Valencia staan. Sowieso niet heel ver, vast nog wel op andere manier met OV te doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:01 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
jammer dat er alleen geen goedkope maatchappij vanuit NL op vliegt
Vroegâh, toen ik nog in NL woonde, ben ik een keer dichtbij Alicante op vakantie geweest en gevlogen op Valencia. Was toch wel een uurtje of 3 rijden, als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ryanair vliegt op Alicante. Volgens mij hebben ze daar bussen naar Valencia staan. Sowieso niet heel ver, vast nog wel op andere manier met OV te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |