ik 2000quote:
Net niet oldbie genoeg om in het oldbies-topic te mogenquote:
En terecht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat vergeet ik niet hoor...
die ogen....![]()
![]()
![]()
![]()
* dolfina-chica droomt weg!!
quote:
ikke lekker wehel!!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Net niet oldbie genoeg om in het oldbies-topic te mogen
eigendunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nou, ze heeft je een keer gezien. Da's genoeg om te weten dat je een vuns bentquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Daar weet jij als het goed is niks van.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Daar weet jij als het goed is niks van.
Mensen die die post als serieus opvattenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
eigendunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe zweterig en wel in de kroeg:Dat oogt niet heel nuchter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
dat bedoel ik!! 2 keer btw...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, ze heeft je een keer gezien. Da's genoeg om te weten dat je een vuns bent
mensen die geen eigendunk hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Mensen die die post als serieus opvatten
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat bedoel ik!! 2 keer btw...
vrijdags en zaterdags
ik heb haar er beter uitgezien gezienquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat oogt niet heel nuchter.
Toen was ik zweterig van m'n werk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat bedoel ik!! 2 keer btw...
vrijdags en zaterdags
quote:
Jawel, maar geen correct Nederlands.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb haar er beter uitgezien gezien
is dat nederlands?
Mensenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mensen die geen eigendunk hebben
Ik snap wat je bedoelt. Deze was volgens mij halverwege de nacht na wat alcoholische versnaperingenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb haar er beter uitgezien gezien
is dat nederlands?
dan zie ik nog wel een vuns als die voor me staatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Toen was ik zweterig van m'n werk.
snapte je wat ik bedoelde?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jawel, maar geen correct Nederlands.
billiesquote:
dat verklaardquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Deze was volgens mij halverwege de nacht na wat alcoholische versnaperingen
Om 'm twee tellen laten neer te hoekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan zie ik nog wel een vuns als die voor me staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |