...of met compulsief op FOK! posten...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:49 schreef TimMer1981 het volgende:
Dat wordt een enkeltje Pieter Baan: seriemoordenaars beginnen meestal met dierenmishandeling.
cabela's niet kennenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:44 schreef mootie het volgende:
Wtf is een cabela.
En je 'maat' is een randdebiel.
2.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:46 schreef Jivis het volgende:
Hangt ervan af, hoeveel konijntjes heeft hij van het leven beroofd?
Volgens mij heeft FOK! nog nooit een seriemoordenaar opgeleverd, toch? Of is Tong80 stiekem een soort Dexter?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...of met compulsief op FOK! posten...
Ah, hij heeft ze ook opgegeten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:52 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
[..]
cabela's niet kennen
ga trouwens lekker naar je groenlinks café joh, misschien hebben ze nog wat appelsap voor jebeter ben je vegetarier want anders ben je nog hypocriet ook.
[..]
2.
Niet iedereen is een losgeslagen gek met een luchtbuks...quote:
Ik stem PVV maar ik vind jou en je maat ook mongolen.quote:ga trouwens lekker naar je groenlinks café joh, misschien hebben ze nog wat appelsap voor jebeter ben je vegetarier want anders ben je nog hypocriet ook.
Het zijn altijd van die kneusjes die nog in traantjes uitbarsten omdat "hun" voetbalteam weer eens verloren heeft...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Goeie vraag, alhoewel ik het antwoord wel denk te weten
Wat een kansloos figuur is die 'maat' van jouquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:41 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
helleu,
zo'n maat van me is gepakt door de politie toen hij in de duinen konijnen aan het schieten was met zn opa's antieke luchtbukswelke boete/celstraf kan cabela verwachten?
gr
Is dat zo? Die link had ik nog niet gelegdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:19 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het zijn altijd van die kneusjes die nog in traantjes uitbarsten omdat "hun" voetbalteam weer eens verloren heeft...
Zijn topics hebben al meerdere mensen tot zelfmoordneigingen gedreven...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:55 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft FOK! nog nooit een seriemoordenaar opgeleverd, toch? Of is Tong80 stiekem een soort Dexter?
Dat is helemaal heldhaftig, jagen op tamme konijnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:31 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb ook wel eens op konijntjes geschoten.
van die sierdingen van m'n ma. om te oefenen om dat rotbeest dat mijn moestuintje opvrat om te leggen.
uiteindelijk is de boosdoener gevangen door de buurman.
dat levende konijn was een wild konijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is helemaal heldhaftig, jagen op tamme konijnen.
je moet ergens mee leren beginnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is helemaal heldhaftig, jagen op tamme konijnen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
je moet ergens mee leren beginnenals ik zo'n geweer had had ik die katten ook uit mijn tuin geschoten.
Hopelijk stap je daarna over op een .357 en ontploft hij midden in je kanis.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
je moet ergens mee leren beginnenals ik zo'n geweer had had ik die katten ook uit mijn tuin geschoten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:45 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Hopelijk stap je daarna over op een .357 en ontploft hij midden in je kanis.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:45 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Hopelijk stap je daarna over op een .357 en ontploft hij midden in je kanis.
top idee gaan lichtbakken, dan weet je zeker dat je gepakt wordtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:33 schreef Dimens het volgende:
Dat moet je ook niet in Nederland doen maar in Engeland. Daar kun je, mits je toestemming hebt van de landeigenaar, gewoon schieten op die beesten met een luchtbuks. Eventueel met CO2 patroon voor extra kracht. Je schiet die beesten zo hun hersens eruit en hebt helemaal geen zwaar geschut nodig.
Daarna aan de achterpootjes ophangen en villen. Laat het dier een paar dagen dood hangen zodat het vlees ook dood kan gaan en je kunt het in stukjes snijden en bakken. Smaakt een beetje als kip maar dan meer de structuur die een varken heeft.
TIP: Ga 's nachts jagen en schijn dan met een lamp in het gezicht. Dan worden ze even verblind en rennen ze nog niet weg. Dan kun je hem goed schieten aangezien je hem dan ook goed kan zien.
Succes
En jij vindt dat stoer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:41 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
helleu,
zo'n maat van me is gepakt door de politie toen hij in de duinen konijnen aan het schieten was met zn opa's antieke luchtbukswelke boete/celstraf kan cabela verwachten?
gr
jij bent dus net zo'n randdebiel als die maat van je....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:41 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
helleu,
gr
Misschien waren die konijntjes wel heul gevaarlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En jij vindt dat stoer?
Ik vind het vooral laf.
PVV'ers staan bekend om hun hypocriete blik op "dierenliefde".quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:15 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Niet iedereen is een losgeslagen gek met een luchtbuks...
[..]
Ik stem PVV maar ik vind jou en je maat ook mongolen.
Uhuh.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:40 schreef DroogDok het volgende:
Misschien waren die konijntjes wel heul gevaarlijk.
Ja, heeft hij ze ook op de bbq gegooid dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:52 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
[..]
beter ben je vegetarier want anders ben je nog hypocriet ook.
[..]
2.
quote:
Dan nog ben je een mongool als je daar met een luchtbuks op gaat schieten. Iedereen weet dat je daarmee af moet rekenen met een Holy Hand Grenade of Antioch.quote:
En iedereen "who being naughty in His sight, shall snuff it."quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan nog ben je een mongool als je daar met een luchtbuks op gaat schieten. Iedereen weet dat je daarmee af moet rekenen met een Holy Hand Grenade of Antioch.
Wat ben jij een mongool.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:52 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
[..]
cabela's niet kennen
ga trouwens lekker naar je groenlinks café joh, misschien hebben ze nog wat appelsap voor jebeter ben je vegetarier want anders ben je nog hypocriet ook.
[..]
2.
Nja je mag iig niet jagen in de duinen, dus juridisch gezien kan er best een zware straf aan zitten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:21 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
het wordt onderhand echt tijd om mezelf op te hangen als ik hier de reacties van mijn mede aardbewoner leesik vind t niet stoer, maar ik vind t ook niet minder "laf" dan een kipsatè eten afkomstig van een doodongelukkige plofkip.
Want er is volgens jou geen verschil tussen in het wilde weg voor de lol zomaar wat dieren afknallen en de stuipen op het lijf jagen en dieren die geslacht worden voor consumptie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:21 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
het wordt onderhand echt tijd om mezelf op te hangen als ik hier de reacties van mijn mede aardbewoner leesik vind t niet stoer, maar ik vind t ook niet minder "laf" dan een kipsatè eten afkomstig van een doodongelukkige plofkip.
Grote mond op internet maakt je nog geen man hoor chef.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 04:03 schreef Xetran het volgende:
[..]ga jij je nagels nou maar lakken jongen
Alleen ben ik geen PVV'er maar een PVV-stemmer. Iets heel anders dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
PVV'ers staan bekend om hun hypocriete blik op "dierenliefde".
Gelukkig probeer ik dat dan ook niet duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:51 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Grote mond op internet maakt je nog geen man hoor chef.
Ik gok (ik ga 't niet uitzoeken, dat is een rotklus i.v.m. alle regelingen waarin vrijstellingen van de verboden staan) dat hij heeft overtreden:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:41 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
helleu,
gr
Ik ook niet, maar dat ligt blijkbaar aan ons.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:39 schreef The_stranger het volgende:
Nu weet ik nog niet wat cabela is...
Ai, tot 19.500 euro boete en ook nog eens een strafblad voor minimaal 20 jaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Artikel 315Stroperij
1.Met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft:
1°. stroperij gepleegd met behulp van vaartuigen, wagens, trek- of lastdieren;
2°. stroperij gepleegd onder een of meer der in artikel 311, eerste lid, onder 2°-5°, vermelde omstandigheden.
2.Ontzetting van de in artikel 28, eerste lid, onder 1°, 2° en 4°, vermelde rechten kan worden uitgesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |