...of met compulsief op FOK! posten...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:49 schreef TimMer1981 het volgende:
Dat wordt een enkeltje Pieter Baan: seriemoordenaars beginnen meestal met dierenmishandeling.
cabela's niet kennenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:44 schreef mootie het volgende:
Wtf is een cabela.
En je 'maat' is een randdebiel.
2.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:46 schreef Jivis het volgende:
Hangt ervan af, hoeveel konijntjes heeft hij van het leven beroofd?
Volgens mij heeft FOK! nog nooit een seriemoordenaar opgeleverd, toch? Of is Tong80 stiekem een soort Dexter?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...of met compulsief op FOK! posten...
Ah, hij heeft ze ook opgegeten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:52 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
[..]
cabela's niet kennen
ga trouwens lekker naar je groenlinks café joh, misschien hebben ze nog wat appelsap voor jebeter ben je vegetarier want anders ben je nog hypocriet ook.
[..]
2.
Niet iedereen is een losgeslagen gek met een luchtbuks...quote:
Ik stem PVV maar ik vind jou en je maat ook mongolen.quote:ga trouwens lekker naar je groenlinks café joh, misschien hebben ze nog wat appelsap voor jebeter ben je vegetarier want anders ben je nog hypocriet ook.
Het zijn altijd van die kneusjes die nog in traantjes uitbarsten omdat "hun" voetbalteam weer eens verloren heeft...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Goeie vraag, alhoewel ik het antwoord wel denk te weten
Wat een kansloos figuur is die 'maat' van jouquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:41 schreef mandarijnenbeffer het volgende:
helleu,
zo'n maat van me is gepakt door de politie toen hij in de duinen konijnen aan het schieten was met zn opa's antieke luchtbukswelke boete/celstraf kan cabela verwachten?
gr
Is dat zo? Die link had ik nog niet gelegdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:19 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het zijn altijd van die kneusjes die nog in traantjes uitbarsten omdat "hun" voetbalteam weer eens verloren heeft...
Zijn topics hebben al meerdere mensen tot zelfmoordneigingen gedreven...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:55 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft FOK! nog nooit een seriemoordenaar opgeleverd, toch? Of is Tong80 stiekem een soort Dexter?
Dat is helemaal heldhaftig, jagen op tamme konijnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:31 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb ook wel eens op konijntjes geschoten.
van die sierdingen van m'n ma. om te oefenen om dat rotbeest dat mijn moestuintje opvrat om te leggen.
uiteindelijk is de boosdoener gevangen door de buurman.
dat levende konijn was een wild konijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is helemaal heldhaftig, jagen op tamme konijnen.
je moet ergens mee leren beginnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is helemaal heldhaftig, jagen op tamme konijnen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
je moet ergens mee leren beginnenals ik zo'n geweer had had ik die katten ook uit mijn tuin geschoten.
Hopelijk stap je daarna over op een .357 en ontploft hij midden in je kanis.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
je moet ergens mee leren beginnenals ik zo'n geweer had had ik die katten ook uit mijn tuin geschoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |