Estaghfirullah, samen in de koran lezen, zo grappig is ditquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan zullen we in de koran lezen nu?
Laat zequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Estaghfirullah, samen in de koran lezen, zo grappig is dit
Ik zou maar niet te veel kopen en bereiden, je maag krimpt een stuk dankzij het vasten, dus je gaat er 's avonds niet zo veel binnen kunnen krijgen - vermoed ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:43 schreef JanPiraat het volgende:
Uurtje of 3 wakker nu en nog niet schuimbekkend op de grondzometeen de lekkerste dingen kopen bij supermarkt voor feestmaal vanavond
Aahja bedankt voor tipquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou maar niet te veel kopen en bereiden, je maag krimpt een stuk dankzij het vasten, dus je gaat er 's avonds niet zo veel binnen kunnen krijgen - vermoed ik.
Met een koran! Nog enger..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef JanPiraat het volgende:
En eng zo'n onbekende FOKker opeens voor de deur :w
Estaghfirullahquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:59 schreef Ayca het volgende:
Weet niet zeker hoe ik dat moet interpreteren...
Haha dan ben ik niet de enige.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:59 schreef Ayca het volgende:
Weet niet zeker hoe ik dat moet interpreteren...
Ja toch, al die haters ughhh. Alsof ik niet genoeg negatieve mensen om mij heen heb, scharen ze zicg ook om mij op de internetzquote:
Gaan we samen koran lezen, dat is zo fout hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja toch, al die haters ughhh. Alsof ik niet genoeg negatieve mensen om mij heen heb, scharen ze zicg ook om mij op de internetz
Nah, vind het wel tof van je.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja toch, al die haters ughhh. Alsof ik niet genoeg negatieve mensen om mij heen heb, scharen ze zicg ook om mij op de internetz
Mja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gaan we samen koran lezen, dat is zo fout hè, dan mag ik er toch wel om lachen
Thanks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nah, vind het wel tof van je.
Mijn ouders ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verder who cares wat anderen vinden, je doet het niet voor hun zegen ofzo.
Tabi tabi.. terbiyesiz!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Estaghfirullah![]()
Waarom denken vrouwen altijd door
gastquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:15 schreef Arcadia het volgende:
De inhoud van koran is dan tegenstrijdig als je samen lekker bij elkaar op de schoot door de koran zit te bladeren, ik zie daar humor in ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |