die is gewoon verkrijgbaar, heb hem op meerdere plekken voor normale nieuwe prijzen gezien. Maar ik weet niet wat 2e hands nagellakjes "doen" zeg maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh eBay zegt wel htf $10Mja geen idee of ie op andere sites wel te krijgen is (zombie zest)
ja dat doe ik ook meestal wel, hier minder vragen voor dingen (want Fokquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik koop nooit in t ruiltopic van mensen die hier niet komen. En ik vraag hier ook minder aan mensen dan bv op marktplaats
Als ie te krijgen is vraag ik max 2 euro voor een gebruikte china glaze en 3.50 voor zoya.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die is gewoon verkrijgbaar, heb hem op meerdere plekken voor normale nieuwe prijzen gezien. Maar ik weet niet wat 2e hands nagellakjes "doen" zeg maar
FOEI, JIJ VUIGE LINDY!!!! FOEIIIII!!!!quote:
nou, ik vond het dus ook duur, maar goed, ik ben natuurlijk weer de schrapende cheap ass...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus incl verzenden is het een beetje duurwant dat is max 3-4 euro. Totaal 9.50 max als t aan mij zou
Iiggen dus
Oh, dan ga ik eerst nog even krassen voor ik naar bed gaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
FOEI, JIJ VUIGE LINDY!!!! FOEIIIII!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel mij door deze post aangesprokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
iedereen is dood, eindequote:
yes, zag er lekker uit!quote:
Wat moet ik daar nou meequote:Geachte mevrouw BBQ-kip,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ter reparatie kunt u terecht bij het volgende reparatieservicenummer: 069-666sexsex.
Indien u het tablet wilt retourneren, geldt het volgende:
Het spijt ons te horen dat het artikel niet naar behoren werkt. U kunt dit artikel in de originele of soortgelijke, onbeschadigde verpakking terugsturen naar:
Terugmetdieshitlaan 12
1214 AA
Kuttinge
Bijgaand vindt u een retourformulier, wij verzoeken u deze volledig ingevuld bij te sluiten in uw pakket zodat ons verzendhuis weet van wie de zending afkomstig is.
Kruidvat Online zal ernaar streven binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending het aankoopbedrag en de retourkosten terug te storten, dit zal gedaan worden op de rekening/creditcard waar u mee heeft betaald. Ongefrankeerde zendingen kunnen wij helaas niet in ontvangst nemen. U kunt de retourkosten doorgeven door te antwoorden op deze mail.
Indien u een nieuw artikel wenst, kunt u deze opnieuw bestellen via onze site daar wij geen gebruik maken van omruiling.
Wij raden u aan om uw pakket door TNT te laten versturen. U ontvangt bij hen een barcode, waarmee u het pakket kan traceren. Zo weet u wanneer deze bij ons retour is gekomen.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geīnformeerd, verblijven wij,
Met vriendelijke groet,
Qualitätsmedewerker Usain Bolt,
Klantenservice Kruidvat Online
Tomatensoep met room en veul ballenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yes, zag er lekker uit!
Wat was het voor shizzle?
Lekker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tomatensoep met room en veul ballen
Duurt lang? Tomaten ontvellen, in stukjes snijden. Ui en knoflook fruiten, tomaat erbij en ik heb t 40-60 minuten laten koken/sudderen met kruiden. Niet echt koken maar ook niet sudderenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekker!
Heb je de soep helemaal vanaf de verse tomaat zelf gemaakt?
Ik heb het nog nooit gedaan moet ik bekennen. Duurt zo ontzettend lang.
Ok... niet als je het doet zoals mijn zwager. Die mikt tomaten met velletje en al in een blender, zout en peper erbij en dan 10 minuten in de magnetron.
Heerlijke soep jonguh!![]()
ja als je het zo zegt valt het wel mee, kan ik best een keertje in het weekend makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Duurt lang? Tomaten ontvellen, in stukjes snijden. Ui en knoflook fruiten, tomaat erbij en ik heb t 40-60 minuten laten koken/sudderen met kruiden. Niet echt koken maar ook niet sudderen![]()
Toen in de blender, bouillon erbij beetje, room erbij. Verse kruiden en de gekruide ballen die ik al voorgekookt had in bouillon. En nom
gewoon een keertje niksquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hmz 19% korting op 1 product bij ICI paris. Een Chanel halen of die jungle nail art duo van dior?
Of niks!meh
Ja ik was van IK GA ZE NIET KOPENquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon een keertje niks
Dure krengen zijn het joh. Gewoon wachten op de volgende korting. Als je ze dan nog wilt, dan halen
er komen zoberzo nog veel betere kortingen aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik was van IK GA ZE NIET KOPEN
en nu mail: KORTING KORTING KORTING
ga sparen voor als je t huis uit wiltquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hmz 19% korting op 1 product bij ICI paris. Een Chanel halen of die jungle nail art duo van dior?
Of niks!meh
+1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:40 schreef Diconnected het volgende:
Meurnings! Paar uurtjes werken en dan weekenddd!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Priemkequote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]Oh dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Pahahahahaha de garpersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ha priem, check dit
http://www.zalando-lounge(...)n/steve-madden/pumps
Wat een fail, kijk die "adviesprijzen"
OWJAH !quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priemke![]()
Hoe zat het ook alweer met de spotted? Ik ben de datum alweer vergeten
Lol joe be happyquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
I haz my happy shirt today
[ afbeelding ]
Maar de grote snipper wordt DOODVERMOORDquote:
Nee jonge, die multipliet!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar de grote snipper wordt DOODVERMOORD
bijna, er zit nog iemand tegenover me en in de totale tuin zitten iets van 5 mensenquote:
Saai!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bijna, er zit nog iemand tegenover me en in de totale tuin zitten iets van 5 mensen
Vrijdagen in juli / augustus
Ohhh vruchtbaar papier jongeuhquote:
Traagquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte bij deze foto: HOEDEFUCK KUN JE MET 1 SCHERM WERKEN!
triple screen, anders is werk niet te doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
Toen ik bij personeelszaken werkte keek iedereen me aan alsof ik een freak was toen ik dual screen werkte
oh, mijn werk wel hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
triple screen, anders is werk niet te doen
Garpig shirt =/= kinderkleding.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik dacht dat jij nooit garpige tshirts naar je werk aan deed
Of heeft het ermee te maken dat er toch heul niemand is?
Ik herrinner me iets met een minnie mouse-trui
Owjah kom maar midden in de nachtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Priem jeej voor spotted![]()
Als ik naar de meet kom durf ik het wel af te wachten (denk ik, zou het zomaar mis kunnen hebben), en anders stuur je hem op
![]()
OF IK KOM HEM MIDDEN IN DE NACHT HALEN OMDAT IK NIET KAN WACHTEN EINZ![]()
Meerdere programma's tegelijk in je vizier kunnen hebben, da's best handigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik heb nog nooit een computer-baan gehad (of een kantoorbaan), maar waarvoor heb je twee schermen nodig?
Als ik mijnen spotted maar krijgquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah kom maar midden in de nachtMaar dan ga ik je wel molesteren
![]()
Daar heb je toch gewoon een heul groot scherm voor?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meerdere programma's tegelijk in je vizier kunnen hebben, da's best handig
Johquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:47 schreef Incantrix het volgende:
Ja godverdomme man, ik zit in de bus en ik heb echt keibuikpijn (ik praat limbolands voor jullie) voor de echo dadelijk
kennen jullie Blurr va de G1 Transformers? Zo praat ik al de hele ochtend
Ik ga even de tetters van Skjoe terugzoeken om te kalmeren
limbo =/= braboquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:47 schreef Incantrix het volgende:
Ja godverdomme man, ik zit in de bus en ik heb echt keibuikpijn (ik praat limbolands voor jullie) voor de echo dadelijk
kennen jullie Blurr va de G1 Transformers? Zo praat ik al de hele ochtend
Ik ga even de tetters van Skjoe terugzoeken om te kalmeren
Die bedoel ik jaquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze is ook wel wat voor Trix en Sjaan![]()
[ afbeelding ]
die heeft bbquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze is ook wel wat voor Trix en Sjaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die bedoel ik jaken je die grap van mijn topografische kennis? Ik ook niet, want die heb ik niet
de trauma's ... boss dood hebben, de cave uitlopen, een kip een rotschop geven en dan dood gaan omdat je opeens aangevallen wordt door 50 kippenquote:
Kut ik moest keihard lachenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die bedoel ik jaken je die grap van mijn topografische kennis? Ik ook niet, want die heb ik niet
Buschauffeur in elkaar slaan en dan "sorry, hormonen" zeggenquote:
Geeft niet dearquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:00 schreef PriemGirl het volgende:
Inca hoeveel weken ben je nu? Sorry heb het niet meer zo meegekregen de laatste dagen/weken![]()
![]()
gaat snelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geeft niet dearmorgen 20 weken
Whaoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geeft niet dearmorgen 20 weken
Jah, emoslinger.gifquote:
Ja dat snap ik ! Ben zéér benieuwd straksquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, emoslinger.gif
Best wel Sjaan, echt raar!7
Priem, daar duim ik toch zo vreselijk hard voor!!en hiero alles ok hoor, zenuwen zijn puur door eerdere ervaringen..
Nog een mario-kamer bouwenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, emoslinger.gif
Best wel Sjaan, echt raar! We hebben het zelf ook niet helemaal door, we moeten nu als debielen iets aan het huis gaan doen
Priem, daar duim ik toch zo vreselijk hard voor!!en hiero alles ok hoor, zenuwen zijn puur door eerdere ervaringen..
VOOR MIJquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nog een mario-kamer bouwen
Zodat we goeden namen kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
EN IK WIL WETEN WAT HET GESLACHT IS![]()
Je hoort het Trix, je moet nog twee mario-kamers bouwenquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, emoslinger.gif
Best wel Sjaan, echt raar! We hebben het zelf ook niet helemaal door, we moeten nu als debielen iets aan het huis gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
mika en milo komen ook meequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hoort het Trix, je moet nog twee mario-kamers bouwen
Het moet rijmen op Stef.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zodat we goeden namen kunnen verzinnen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja, maar daar moet je niet te veel mee bezig zijn, ik geloof namelijk wel een beetje in karma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Jef!quote:
Ja dat is alleen makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet je niet te veel mee bezig zijn, ik geloof namelijk wel een beetje in karma.
Of de eerste letters gelijk. Stan / Stansquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jef!
En als het een meisje is Bef
Nicequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jef!
En als het een meisje is Bef
Ik begrijp het wel hoor, ik zou het ook hebben. Maar zijn er genetische defecten gevonden bij ze?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat is alleen makkelijker gezegd dan gedaan![]()
Stef, Stek en Stufquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of de eerste letters gelijk. Stan / Stans
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Kut, enkel nog in 36
http://www.invito.com/pro(...)l/multi-koraal/pump/
Befkequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bef is soberso een goede naam, zal ook goed werken op het schoolplein
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Kut, enkel nog in 36
http://www.invito.com/pro(...)l/multi-koraal/pump/
Das waar, in de prullenbak zien ze er beter uit...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet dat in een bepaalde context zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das waar, in de prullenbak zien ze er beter uit...Onder een rock & roll swingdress met petticoatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
ze bewaren de autisten voor het laatstquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog steeds geen melding over nieuwe tijdlijn
Ook wel goeden naamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Incantrix het volgende:
En een meisje noemen we gewoon Tetje, ofcourse
Ik ben wel goed voorbereid nu.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze bewaren de autisten voor het laatst
Nee want het gen is niet bekend waarop het fout zou gaan. Dus of het is pech... of het is puur als het een jongetje zou zijn... of het is toch genetisch en altijd fijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor, ik zou het ook hebben. Maar zijn er genetische defecten gevonden bij ze?
Zéér goeie keuze! Ik ben voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Incantrix het volgende:
En een meisje noemen we gewoon Tetje, ofcourse
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want het gen is niet bekend waarop het fout zou gaan. Dus of het is pech... of het is puur als het een jongetje zou zijn... of het is toch genetisch en altijd fijn.
M.a.w: De dokters staan voor een raadsel.
Oh. Cif is ook een autistquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze bewaren de autisten voor het laatst
Maarrrr ze hebben nu een bepaald dieet gedaan en... iets... om er voor te zorgen dat het een meisje wordtquote:
Als deze er uitkomt; moet ze maar meteen weer aan de slag. Geen excuusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar dan moet Trix een tweede dochter maken en die ook tiet noemen. Want aan 1 tiet heb je niks.
Misschien kan ze beter een jongetje maken danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als deze er uitkomt; moet ze maar meteen weer aan de slag. Geen excuus![]()
![]()
"Tieten; kom even hier"
Thehehe....Ik hoor het in mn hoofd...
Mijn ouders hebben ook iets ondernomen om te kijken of ik een meisje kon worden. In mijn geval is het geluktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maarrrr ze hebben nu een bepaald dieet gedaan en... iets... om er voor te zorgen dat het een meisje wordtalhoewel ik daar zelf niet in geloof; is ze stéllig overtuigd dat het een meisje is want de zwangerschap voelt zelf anders aan en ze is er erg positief over.
Dus die overtuiging steun ik dan ook met alle plezier![]()
Maar goed; even genoeg hierover. Laten we weer lekker uitkijken naar trix' echo
Stef en Tiet vind ik ook een zeer goeien keuze trouwensZowel voor jongetje als meisje te gebruiken
Nee?
Godsamme dat is ook een goeden naam zegquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien kan ze beter een jongetje maken dan
Noemen we die Stijf!
Gatverdammequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook iets ondernomen om te kijken of ik een meisje kon worden. In mijn geval is het gelukt![]()
(was iets met standje of snelheid en toen heb ik mijn moeder heeeeeel snel afgekapt want dat wil ik heul niet weten van m'n ouders)
Maar eigenlijk kan je niks meer doen dan fingers crossed... Dus dat doen we dan maar
Ja schoonzus begon over het dieet en euh... andere dingen.. En toen bloosde ze.. Dus toen wisten we het wel jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook iets ondernomen om te kijken of ik een meisje kon worden. In mijn geval is het gelukt![]()
(was iets met standje of snelheid en toen heb ik mijn moeder heeeeeel snel afgekapt want dat wil ik heul niet weten van m'n ouders)
Maar eigenlijk kan je niks meer doen dan fingers crossed... Dus dat doen we dan maar
dit!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
ouders hebben geen seks, nooit, punt.
Ja dat. Alleen vond mijn moeder het nodig om dus te vertellen over die ene van de drie keer...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja schoonzus begon over het dieet en euh... andere dingen.. En toen bloosde ze.. Dus toen wisten we het wel ja
Maar van mn ouders zou ik dat heul niet hoeven te weten. Die neuken niet. Behalve 3 keer in hun leven om mijn broers en ik te maken. Truestory
* PriemGirl geeft schaar wat mesjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat. Alleen vond mijn moeder het nodig om dus te vertellen over die ene van de drie keer...
I waz traumatized
DAT MOET JE TEGEN MIJN MOEDER ZEGGEN!quote:
Mijn vader deed dat ook een keer toen we samen in de auto zaten en ze net terug waren van een weekje vakantie. Ik zo: LALALALALALALALALAquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat. Alleen vond mijn moeder het nodig om dus te vertellen over die ene van de drie keer...
I waz traumatized
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vader deed dat ook een keer toen we samen in de auto zaten en ze net terug waren van een weekje vakantie. Ik zo: LALALALALALALALALA
Mijn vader: "Doe niet zo kinderachtig, het is heel gezond om seks te hebben"
Ik: LALALALALALALALALA
"wees blij dat je moeder en ik nog zoveel van elkaar houden en seks hebben" kwam er ook nog achteraanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die tweede zin ook, het onbegrip
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"wees blij dat je moeder en ik nog zoveel van elkaar houden en seks hebben" kwam er ook nog achteraan
HOU MAAR WAT MINDER VAN ELKAAR!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"wees blij dat je moeder en ik nog zoveel van elkaar houden en seks hebben" kwam er ook nog achteraan
"kinderen, nu naar bed, want pappa en ik gaan neuqen"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga dat later ook bij mijn kinderen doen
en dan extra hard piepen met het bedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"kinderen, nu naar bed, want pappa en ik gaan neuqen"
O nee childtrauma komt naar bovenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan extra hard piepen met het bed
Ik was 14.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee childtrauma komt naar boven![]()
![]()
Ik was 12... Ik hoorde iets rommelen beneden (hun slaapkamer ligt onder de mijne). Ik ging in de gang luisteren en hoorde gekraak en een hoooooop gekreunquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was 14.
Ik de volgende ochtend: jullie hebben gesekst
Papa en mama: Heul niet!
Ik: Heul wel
papa en mama:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was 12... Ik hoorde iets rommelen beneden (hun slaapkamer ligt onder de mijne). Ik ging in de gang luisteren en hoorde gekraak en een hoooooop gekreun![]()
En toen heb ik tig kussens op mn oren gedaan
En zij dachten "we kunnen nooit meer neuqenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was 14.
Ik de volgende ochtend: jullie hebben gesekst
Papa en mama: Heul niet!
Ik: Heul wel
papa en mama:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zij dachten "we kunnen nooit meer neuqen".
Ik heb toen ik 10 was ofzo eens gevraagd of ze lang gefietst hadden, dat ze zo hijgden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, ik woonde nog thuis en ik mocht geen slot op mijn deur, was een jaar of 18. Kwam mijn broertje van toen 9 ineens mijn kamer binnen rennen terwijl ik bezig was. Heb diezelfde dag nog een slot gekregen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zij dachten "we kunnen nooit meer neuqen".
Ik heb toen ik 10 was ofzo eens gevraagd of ze lang gefietst hadden, dat ze zo hijgden.
[ afbeelding ]
vooral al je stomme dingen van toen je klein was aan je net nieuwe lover vertellenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:04 schreef Dwyn het volgende:
Het ergste vind ik nog wel ouders die je dan aan zo'n opmerking blijven herinneren. Ik was vier, let it go.
Mja, elke keer als mijn moeder meer dan vier wijntjes op heeft zo ongeveer, tot grote ergernis van de rest van de wereldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:04 schreef Dwyn het volgende:
Het ergste vind ik nog wel ouders die je dan aan zo'n opmerking blijven herinneren. Ik was vier, let it go.
Ja, of iedere verjaardag weer het verhaal van je duim tussen de deur. Hilarisch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vooral al je stomme dingen van toen je klein was aan je net nieuwe lover vertellen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:11 schreef Loqi het volgende:
ik moet nog tot de dag van vandaag horen dat ik als miniloqi een keer naar papa toerende.. struikelde.. en het dichtstbijzijnde houvast greep
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:11 schreef Loqi het volgende:
ik moet nog tot de dag van vandaag horen dat ik als miniloqi een keer naar papa toerende.. struikelde.. en het dichtstbijzijnde houvast greep
![]()
![]()
![]()
Hendig!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:11 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dan kan je hem aanklagenquote:
Dat was wraakquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:21 schreef Loqi het volgende:
Ja godver![]()
![]()
![]()
of die keer dat papa mij omhoog aan het gooien en vangen was.. iets te enthousiast was, en mij zo achter de bank kwakte
Ik vind dat dat best kan voor een meisjequote:
Stafke danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat dat best kan voor een meisje
quote:
kutwijfquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
maar we hadden het dus over de piemel van Loqi's vader.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Marie-Johannaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Stef en Befke blijft ook mooi ja.
Of je moet echt een honderdmijoen-lettergrepen-naam doen, staat ook leuk naast Stef, want complimentairAnnemariasophia ofzo
Pahahahhahahahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
En dan boos worden als mensen het afkortenquote:
Mayoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan boos worden als mensen het afkorten
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was machen Sie dann jetzt Papa?
Sorry, ze waren te makkelijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:33 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat dit een steun en vertrouwenstopic was
Het is té garpigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:33 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat dit een steun en vertrouwenstopic was
Komop, je kan vast wel wat beters verzinnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:35 schreef Loqi het volgende:
Nee jij SQ.. met je je... met je faalkad!
En Priem.. neus!
![]()
![]()
Neusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:35 schreef Loqi het volgende:
Nee jij SQ.. met je je... met je faalkad!
En Priem.. neus!
![]()
![]()
nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komop, je kan vast wel wat beters verzinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shame, I haz nonedisclaimer
PAPPAPIEMEL PAPPAPIEMEL PAPPAPIEMELquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
* Loqi kruipt dicht tegen nagel aan
nu nog?![]()
cumface!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
Speciaal voor Loqi omdat ze geen facebook heeft:"
Shame, I haz none
Nee was tukje.. Ik heb een veel beteren trouwens.................. Skjoe mag ik?quote:
Ehrquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee was tukje.. Ik heb een veel beteren trouwens.................. Skjoe mag ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
Het filmpje hou ik voor mezelf
Maar mijnen oogschaduw zat nog perfect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
All hail too faced primerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar mijnen oogschaduw zat nog perfect!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Kak.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ja kut. Ik zat de foto's van de meet te kijken... Zie ik lin weer met die hond...
Rietetiedeliedelietutuutu.....................![]()
![]()
Een collega hier heeft dat als ringtonequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ja kut. Ik zat de foto's van de meet te kijken... Zie ik lin weer met die hond...
![]()
Zeker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
Geef het toe... Jullie lazen het allemaal al zingend
True.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
Geef het toe... Jullie lazen het allemaal al zingend
HALLO JUMBOquote:
Ja, koningsduo!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stiekem wel, in mijn hoofd was een jongetje veel waarschijnlijker ofzo. Maar wel leuk
Graag gedaan en gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:58 schreef Loqi het volgende:
mentaal gesterkt door de liefde in dit topic ga ik even stofzuigen en de wc poetsen![]()
is jarig, dus bezoek enzulks
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stiekem wel, in mijn hoofd was een jongetje veel waarschijnlijker ofzo. Maar wel leuk
Gotta catch 'em allquote:
Hendige opmaakpop ook, om te oefenen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
Echt helemaal super trixTUTTEN MET EEN MEISJE NAGELLAK SCHOENEN ALLES ! Ik zou het nu alvast allemaal inslaan
ik heb een kitty trui, kittyquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gotta catch 'em all
En Loqi, jaaaahh, ik weet dat jullie het afzichtelijk vinden, maar egwel dat ik Hello Kitty ga kopen
dankequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Graag gedaan en gefeliciteerd!
Fuuuuuuuu Priem!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |