die is gewoon verkrijgbaar, heb hem op meerdere plekken voor normale nieuwe prijzen gezien. Maar ik weet niet wat 2e hands nagellakjes "doen" zeg maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meh eBay zegt wel htf $10Mja geen idee of ie op andere sites wel te krijgen is (zombie zest)
ja dat doe ik ook meestal wel, hier minder vragen voor dingen (want Fokquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja ik koop nooit in t ruiltopic van mensen die hier niet komen. En ik vraag hier ook minder aan mensen dan bv op marktplaats
Als ie te krijgen is vraag ik max 2 euro voor een gebruikte china glaze en 3.50 voor zoya.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die is gewoon verkrijgbaar, heb hem op meerdere plekken voor normale nieuwe prijzen gezien. Maar ik weet niet wat 2e hands nagellakjes "doen" zeg maar
FOEI, JIJ VUIGE LINDY!!!! FOEIIIII!!!!quote:
nou, ik vond het dus ook duur, maar goed, ik ben natuurlijk weer de schrapende cheap ass...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus incl verzenden is het een beetje duurwant dat is max 3-4 euro. Totaal 9.50 max als t aan mij zou
Iiggen dus
Oh, dan ga ik eerst nog even krassen voor ik naar bed gaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
FOEI, JIJ VUIGE LINDY!!!! FOEIIIII!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel mij door deze post aangesprokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
iedereen is dood, eindequote:
yes, zag er lekker uit!quote:
Wat moet ik daar nou meequote:Geachte mevrouw BBQ-kip,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ter reparatie kunt u terecht bij het volgende reparatieservicenummer: 069-666sexsex.
Indien u het tablet wilt retourneren, geldt het volgende:
Het spijt ons te horen dat het artikel niet naar behoren werkt. U kunt dit artikel in de originele of soortgelijke, onbeschadigde verpakking terugsturen naar:
Terugmetdieshitlaan 12
1214 AA
Kuttinge
Bijgaand vindt u een retourformulier, wij verzoeken u deze volledig ingevuld bij te sluiten in uw pakket zodat ons verzendhuis weet van wie de zending afkomstig is.
Kruidvat Online zal ernaar streven binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending het aankoopbedrag en de retourkosten terug te storten, dit zal gedaan worden op de rekening/creditcard waar u mee heeft betaald. Ongefrankeerde zendingen kunnen wij helaas niet in ontvangst nemen. U kunt de retourkosten doorgeven door te antwoorden op deze mail.
Indien u een nieuw artikel wenst, kunt u deze opnieuw bestellen via onze site daar wij geen gebruik maken van omruiling.
Wij raden u aan om uw pakket door TNT te laten versturen. U ontvangt bij hen een barcode, waarmee u het pakket kan traceren. Zo weet u wanneer deze bij ons retour is gekomen.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geīnformeerd, verblijven wij,
Met vriendelijke groet,
Qualitätsmedewerker Usain Bolt,
Klantenservice Kruidvat Online
Tomatensoep met room en veul ballenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yes, zag er lekker uit!
Wat was het voor shizzle?
Lekker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tomatensoep met room en veul ballen
Duurt lang? Tomaten ontvellen, in stukjes snijden. Ui en knoflook fruiten, tomaat erbij en ik heb t 40-60 minuten laten koken/sudderen met kruiden. Niet echt koken maar ook niet sudderenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekker!
Heb je de soep helemaal vanaf de verse tomaat zelf gemaakt?
Ik heb het nog nooit gedaan moet ik bekennen. Duurt zo ontzettend lang.
Ok... niet als je het doet zoals mijn zwager. Die mikt tomaten met velletje en al in een blender, zout en peper erbij en dan 10 minuten in de magnetron.
Heerlijke soep jonguh!![]()
ja als je het zo zegt valt het wel mee, kan ik best een keertje in het weekend makenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Duurt lang? Tomaten ontvellen, in stukjes snijden. Ui en knoflook fruiten, tomaat erbij en ik heb t 40-60 minuten laten koken/sudderen met kruiden. Niet echt koken maar ook niet sudderen![]()
Toen in de blender, bouillon erbij beetje, room erbij. Verse kruiden en de gekruide ballen die ik al voorgekookt had in bouillon. En nom
gewoon een keertje niksquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hmz 19% korting op 1 product bij ICI paris. Een Chanel halen of die jungle nail art duo van dior?
Of niks!meh
Ja ik was van IK GA ZE NIET KOPENquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon een keertje niks
Dure krengen zijn het joh. Gewoon wachten op de volgende korting. Als je ze dan nog wilt, dan halen
er komen zoberzo nog veel betere kortingen aanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik was van IK GA ZE NIET KOPEN
en nu mail: KORTING KORTING KORTING
ga sparen voor als je t huis uit wiltquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hmz 19% korting op 1 product bij ICI paris. Een Chanel halen of die jungle nail art duo van dior?
Of niks!meh
+1quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 07:40 schreef Diconnected het volgende:
Meurnings! Paar uurtjes werken en dan weekenddd!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Priemkequote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]Oh dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Pahahahahaha de garpersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ha priem, check dit
http://www.zalando-lounge(...)n/steve-madden/pumps
Wat een fail, kijk die "adviesprijzen"
OWJAH !quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Priemke![]()
Hoe zat het ook alweer met de spotted? Ik ben de datum alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |