SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPMa come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Ja, niet vandaag!quote:
Wanneer wel danquote:
Als school weer begint. Dan heb ik tijd.quote:
klinkt wat vreemdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:45 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Als school weer begint. Dan heb ik tijd.
Jij valt wel op langharige, studentikoze types of niet somsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:45 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Even luisteren en zien schatjes. Wel uitkijken, want hij is zo tof!
True. Maar is wel zo haha.quote:
Hahaha, zo zie ik hem dus totaal niet. Hij is viesch.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij valt wel op langharige, studentikoze types of niet soms
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:47 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hahaha, zo zie ik hem dus totaal niet. Hij is viesch.
Vind hem eng. Dus neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:44 schreef Luco het volgende:
Mannen, als je je ooit met een Double Edge gaat scheren, wordt dan niet ongeduldig. M'n gezicht is een slagveld
[ afbeelding ]
Waar is Capelli? Ik wil uiteindelijk naar Straight Razors toe, maar die zijn taffesduur (fatsoenlijke zit je op 150¤). Deze was 25, mesjes zijn 10ct p/stuk. Was de derde keer dat ik me ermee scheerde en was iets minder geduldig dan de vorige keer. Dat blijkt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Timmehhh. het volgende:
Ik vond dat apparaat vroeger als kind doodeng, niet zonder reden dus hehe
Heb me laatst bij Capelli latenscheren met zo'n straigth razor en dat was super!
Pics van je slagveld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:51 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar is Capelli? Ik wil uiteindelijk naar Straight Razors toe, maar die zijn taffesduur (fatsoenlijke zit je op 150¤). Deze was 25, mesjes zijn 10ct p/stuk. Was de derde keer dat ik me ermee scheerde en was iets minder geduldig dan de vorige keer. Dat blijkt.
Spullen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:08 schreef Etsu het volgende:
Nadeel van in Groningen wonen is dat ik al m'n spullen daar heb staan wat ik in Rotterdam ook heb, en m'n ouders vanmorgen zijn vertrokken naar Italië mét die spullen en ik nu dus zonder spullen zit![]()
Dat wordt weer kopen en dan alles dubbel hebben
Toe maar weer! Waar ga je heen in Portugal?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef S-RS het volgende:
Meh, de eerste dagen na je vakantie zijn altijd extra verrot![]()
Volgende week maar weer naar Portugal dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |