Ja, die maakte zijn choke van vier jaar eerder goed.quote:
Drysdale was toch ziek geworden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, die maakte zijn choke van vier jaar eerder goed.
Niet alleen voor jou, dan is het mathematisch de beste sinds Sydney. Want we hebben dan de op één na hoogste goudscore van Peking geëvenaard en dan ook nog eens meer overig eremetaal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:39 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Als we nog 2x goud halen zijn deze Spelen voor mij de beste sinds Sydney.
Juistem. Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Niet alleen voor jou, dan is het mathematisch de beste sinds Sydney. Want we hebben dan de op één na hoogste goudscore van Peking geëvenaard en dan ook nog eens meer overig eremetaal.
Athene leverde 22 plakken op, maar daarvan maar vier keer goud.
Weet ik niet. Zo ja, dan was het geen choke in Peking. Maar hij stortte toen aan het eind helemaal in, herinner ik me.quote:
Hij was ziek ja. Zoek nog maar eens na.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zo ja, dan was het geen choke in Peking. Maar hij stortte toen aan het eind helemaal in, herinner ik me.
Olaf Tufte was ook wel een toppert natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij was ziek ja. Zoek nog maar eens na.
Dit is gewoon een normale score voor Hongarije hoor. Peking viel alleen wat tegen voor ze.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:26 schreef Twiitch het volgende:
Jammer dat Hongarije het zo bizar goed heeft gedaan deze spelen, nu zit een plaats in de top 10 er zelfs met 2x hockeygoud niet meer in.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
BMX'en dames:
Goud: Colombia
Zilver: Nieuw-Zeeland
Brons: Nederland
Was het net na aan het checken en je hebt gelijk, erg knap om zo constant te presteren vooral met zo'n inwonersaantal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dit is gewoon een normale score voor Hongarije hoor. Peking viel alleen wat tegen voor ze.
Oud-communistisch land he? Sportbeoefening is altijd een prioriteit daar geweest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:36 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Was het net na aan het checken en je hebt gelijk, erg knap om zo constant te presteren vooral met zo'n inwonersaantal.
Goeie vraag. Het zou kunnen, maar dan moet echt alles meezitten. ik weet het, niet het antwoord waar je op hoopte)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:51 schreef TLC het volgende:
Is er nog iets mogelijk qua brons voor de estaffete dames en heren bij atletiek ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |