Ben je een film aan het maken dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn scene is geoptimaliseerd, en nu kan ik door "x"-scene referentie zorgen dat mijn scenes goed in elkaar zitten zonder dat mijn monsterlijke computer er problemen mee heeft.
Ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben je een film aan het maken dan?
Precies!!! En ook geen string!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:54 schreef Samzz het volgende:
Sommige vrouwen zouden geen jurkjes moeten dragen...
nice waar gaat het over?quote:
De broek onder de boxer...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:59 schreef STING het volgende:
[..]
Of boxershort boven hun broekMaar dat geldt voor alle vrouwen
en jochies
String, witte legging en een jurkje in dit uitzonderlijk nare geval.quote:
Zo een dikke hol waar de string boven uit komt happent naar luchtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:59 schreef STING het volgende:
[..]
Of boxershort boven hun broekMaar dat geldt voor alle vrouwen
en jochies
Hier op m'n werk geen airco, maar dat vind ik niet erg. Sinds ik in een gebouw zit zonder airco, nooit meer verkouden geweestquote:
Witte onderbroeken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:05 schreef Myraela het volgende:
Ik snap witte leggings sowieso niet.Eigenlijk leggings in het algemeen niet.
Beter, ik word hier zo moedeloos van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:14 schreef STING het volgende:
[..]
Hier op m'n werk geen airco, maar dat vind ik niet erg. Sinds ik in een gebouw zit zonder airco, nooit meer verkouden geweest
Airco's, de nummer 1 reden dat mensen ziek zijn - ManageTheAngerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Beter, ik word hier zo moedeloos van.
En dat ding blaast ook nog is recht op mijn werkplek af
Precies! Wij snappen elkaar!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
String, witte legging en een jurkje in dit uitzonderlijk nare geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |