Beide gaat het om een verminderde functie van een onderdeel van het lichaam. Uiteraard is het qua 'ongemak' niet te vergelijken met een chronische ziekte, daarom zei ik ook dat het aan de andere kant ook niet te vergelijken is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoevaak ik wel niet met een gezwollen blauwe enkel heb gezeten.Je moet het behoorlijk wild maken wil je daar echt een leven lang last van hebben. Misschien dat je iets gevoeliger bent om nog eens door je enkel te gaan, maar dat vind ik toch niet echt te vergelijken met een chronische ziekte.
Ik heb niks vernomen van mijn haremquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En mensen met kont vliegen vanavond naar Ibiza
180 euro voor dat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:44 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn shabbies "in".Wat een saaie schoenen en dan voor 180 euro.
[ afbeelding ]
Shabby shit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:44 schreef Myraela het volgende:
Waarom zijn shabbies "in".Wat een saaie schoenen en dan voor 180 euro.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
200 euro de meeste. En de hogere laarzen 300.
Komt u mij eens een cocktail brengen aubquote:
Kom maar halen, is veel leukerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt u mij eens een cocktail brengen aub
Ach, ik heb ook mijn sponsor's merk op mijn schacht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:50 schreef Myraela het volgende:
"Zwarte damesschoenen laarzen 108048 van het damesschoenen merk Shabbies zonder rits, met uitneembaar voetbed. Kenmerkend aan deze damesschoenen is het gestandste merk in de schacht. Deze damesschoenen zijn van leer en hebben een rubber zool."
Oftewel, het enige bijzondere aan deze laarzen is dat het merk erop staat.
Kan ik het ergens declareren?quote:
Het gaat erom dat de functie van de enkel verminderd iedere keer wanneer deze verstuiktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoevaak ik wel niet met een gezwollen blauwe enkel heb gezeten.Je moet het behoorlijk wild maken wil je daar echt een leven lang last van hebben. Misschien dat je iets gevoeliger bent om nog eens door je enkel te gaan, maar dat vind ik toch niet echt te vergelijken met een chronische ziekte.
Ze zijn lelijk. En ik vind ze ook niet lekker zitten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:50 schreef Myraela het volgende:
"Zwarte damesschoenen laarzen 108048 van het damesschoenen merk Shabbies zonder rits, met uitneembaar voetbed. Kenmerkend aan deze damesschoenen is het gestandste merk in de schacht. Deze damesschoenen zijn van leer en hebben een rubber zool."
Oftewel, het enige bijzondere aan deze laarzen is dat het merk erop staat.
Is het waardquote:
Alleen in naturaquote:
Dus jij betaalt haar retour-ticket, in ruil voor betaling in natura? You loverboy youquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het waard
[..]
Alleen in natura
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Dus jij betaalt haar retour-ticket, in ruil voor betaling in natura? You loverboy you
Ik zou het bijna doen jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Dus jij betaalt haar retour-ticket, in ruil voor betaling in natura? You loverboy you
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |