quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zonder kont hoor je gewoon niet op straat te zijn maar in de sportschool te squatten
Hater. Jij mag alle dames met de junk in de trunk. Neem ik de kontlozen wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zonder kont hoor je gewoon niet op straat te zijn maar in de sportschool te squatten
Ouch, iig goed dat het de juiste kant op gaat. Dus het is nu voornamelijk trainen en herstellen voor hem?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij heeft op rust gestaan wegens ongecompliceerde chronische bronchitis. Nu heeft hij prednisolon gehad voor zijn buiktrekkingen, die zijn nu over en zijn ademhaling is goed. Nu moet ik gaan trainen om zijn longen sterk te maken.
Volledig herstellen zal hij niet. Het is vergelijkbaar met astma, het gaat niet over, het kan wel verbeteren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ouch, iig goed dat het de juiste kant op gaat. Dus het is nu voornamelijk trainen en herstellen voor hem?
Wij hebben een dealquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hater. Jij mag alle dames met de junk in de trunk. Neem ik de kontlozen wel.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En mensen met kont vliegen vanavond naar Ibizaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Haters gaan haten maar de feiten liegen niet
Ah ja, ik snap het. Maar goed dat hij (ze) dan jou heeft (hebben) om hem daarmee te helpenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volledig herstellen zal hij niet. Het is vergelijkbaar met astma, het gaat niet over, het kan wel verbeteren.
Daarom moet ik nu trainen, hoe sterker zijn longen hoe makkelijker hij ademhaalt.
Schande!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En mensen met kont vliegen vanavond naar Ibiza
Dat ga je vliegen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een kont maar vlieg niet naar Ibiza, gelukkig. Wel volgende week naar Antwerpen als het goed is.
BEWEER JE NOU DAT IK GEEN KONT HEB??quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En mensen met kont vliegen vanavond naar Ibiza
Nice, Antwerpen is leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een kont maar vlieg niet naar Ibiza, gelukkig. Wel volgende week naar Antwerpen als het goed is.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
BEWEER JE NOU DAT IK GEEN KONT HEB??
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En meisjes met kont die Uft heten vliegen vanavond naar Ibiza
Als je enorm oud bent en verzwakt bent misschien. Anders kan een keertje door je enkel gaan echt helemaal geen kwaad hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja, ik snap het. Maar goed dat hij (ze) dan jou heeft (hebben) om hem daarmee te helpen
Zelf ook iets soortgelijks, aan de andere kant ook niet echt te vergelijken natuurlijk. In de vakantie door m'n enkel gegaan en als zoiets gebeurt, heb je als het even meezit ook de rest van je leven een verminderde enkelfunctie en moet je het ook compenseren door het extra te gaan trainen.
Dat zou ik niet te hard roepen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je enorm oud bent en verzwakt bent misschien. Anders kan een keertje door je enkel gaan echt helemaal geen kwaad hoor.
Natuurlijk niet, hangt er ook vanaf in wat voor mate, is het blauw geweest, hoe ben je erna mee omgesprongen, etc. en belast je hem wat meer bij sporten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je enorm oud bent en verzwakt bent misschien. Anders kan een keertje door je enkel gaan echt helemaal geen kwaad hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |