Gewoon alleen leggings aan toch om je ass te showenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:05 schreef Myraela het volgende:
Ik snap witte leggings sowieso niet.Eigenlijk leggings in het algemeen niet.
Ja, van die lekkere huismoeder typjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon alleen leggings aan toch om je ass te showen
hhhmmmmmquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, van die lekkere huismoeder typjes.
[ afbeelding ]
Oh dank je voor deze foto'squote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke, hun nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slanke meisjes met een *that ass*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ken wel meisjes die er mee weg konden komen maar idd, niet iedereen
Ah, lekker en dan ook nog met dit lekkere weerquote:
Ik ken hier wel een zeker winkelcentrum waar jij veel plezier kunt belevenquote:
Mensen kijken is 1 van mijn hobbies, helaas is het commentaar nooit zo user-friendlyquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:58 schreef STING het volgende:
Ik ken hier wel een zeker winkelcentrum waar jij veel plezier kunt beleven
Wij voelen elkaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Slanke meisjes met een *that ass*![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen kijken is 1 van mijn hobbies, helaas is het commentaar nooit zo user-friendly![]()
Zo dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:00 schreef Myraela het volgende:
Slanke meisjes met een goede kont zien er altijd goed uit.
een goede kont in jeansquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:00 schreef Myraela het volgende:
Ook slanke meisjes met een goede kont zien er een stuk beter uit in een jeans.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De edit duurde nog aardig langquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Idd, wij voelen elkaar(aan)
Ja, hij heeft op rust gestaan wegens ongecompliceerde chronische bronchitis. Nu heeft hij prednisolon gehad voor zijn buiktrekkingen, die zijn nu over en zijn ademhaling is goed. Nu moet ik gaan trainen om zijn longen sterk te maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, lekker en dan ook nog met dit lekkere weer![]()
Je had een tijdje niet op hem gereden begreep ik?
[..]
Ik ken hier wel een zeker winkelcentrum waar jij veel plezier kunt beleven
En zonder kont?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:00 schreef Myraela het volgende:
Ook slanke meisjes met een goede kont zien er een stuk beter uit in een jeans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |