Andere region?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:18 schreef mschol het volgende:
andere steam download region gekozen..?
het feit dat je een download error krijgt en het spel niet beschikbaar is betekent dat er online wat aan de hand is: of je pc kan de steam servers om de een of andere reden niet bereiken (een verandering van regio helpt dan soms wel)
of er is echt wat aan de hand..
in steam kan je een download regio instellen..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Andere region?
Thuis in NL deed steam het al niet. Nu ben ik op vakantie in frankrijk en doet steam het nog steeds niet?
Bedanktquote:
Eerste heb ik al gedaan, tweede alleen punt 2 misschien niet? Ik heb een nieuwe videokaart driver geinstalleerd, ik weet niet wat voor andere drivers ik nog zou moeten installeren. En het laatste puntje, network troubleshooting, ik weet niet wat ik daarmee moet. Ik zit nu op een compleet andere netwerk en daar doet het spel het ook niet, ook niet als ik mijn virusscanner en dus firewalls openzet. Daar ligt het dus denk ik niet aan?quote:
Ja vaak genoeg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:08 schreef Chef_M het volgende:
Heb je je PC al wel een keer afgesloten in die 5 dagen? Klinkt meer alsof BO.exe nog gewoon op de achtergrond draait in je processen.
En er draait niks in je processen? Een launcher of iets?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Eerste heb ik al gedaan, tweede alleen punt 2 misschien niet? Ik heb een nieuwe videokaart driver geinstalleerd, ik weet niet wat voor andere drivers ik nog zou moeten installeren. En het laatste puntje, network troubleshooting, ik weet niet wat ik daarmee moet. Ik zit nu op een compleet andere netwerk en daar doet het spel het ook niet, ook niet als ik mijn virusscanner en dus firewalls openzet. Daar ligt het dus denk ik niet aan?
[..]
Ja vaak genoeg.
Er draait alleen steam.exe als ik mijn laptop opstart.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:14 schreef Chef_M het volgende:
[..]
En er draait niks in je processen? Een launcher of iets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |