abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115351037
Als ik black ops multiplayer wil spelen krijg ik een "this game is not available please try again later" error. De dag dat ik die error kreeg heb ik het spel een paar uur terug nog wel kunnen spelen. Ik heb al vanalles geprobeerd:

-Verify integrity cache
-delete local files
-defragment cache
-alles gedelete behalve steam exe en nog een andere map
-virusscanner uitgezet
-steam opnieuw geinstalleerd (vanaf cd, online kreeg ik een ddl error?)
-black ops opnieuw geinstalleerd
-internet van iemand anders
-Registery blob geëdit

Dit probleem is nu al zeker 5 dagen gaande, ik heb steam gemaild maar zij reageren echt ongelofelijk traag en komen niet met de oplossing.

Ik heb geen idee wat ik nu nog kan proberen, iemand een idee?

[ Bericht 1% gewijzigd door pimmetje2010 op 11-08-2012 14:14:00 ]
pi_115398689
Niemand?
pi_115408476
andere steam download region gekozen..?

het feit dat je een download error krijgt en het spel niet beschikbaar is betekent dat er online wat aan de hand is: of je pc kan de steam servers om de een of andere reden niet bereiken (een verandering van regio helpt dan soms wel)
of er is echt wat aan de hand..
pi_115412940
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:18 schreef mschol het volgende:
andere steam download region gekozen..?

het feit dat je een download error krijgt en het spel niet beschikbaar is betekent dat er online wat aan de hand is: of je pc kan de steam servers om de een of andere reden niet bereiken (een verandering van regio helpt dan soms wel)
of er is echt wat aan de hand..
Andere region?

Thuis in NL deed steam het al niet. Nu ben ik op vakantie in frankrijk en doet steam het nog steeds niet?
pi_115417252
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 02:11 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Andere region?

Thuis in NL deed steam het al niet. Nu ben ik op vakantie in frankrijk en doet steam het nog steeds niet?
in steam kan je een download regio instellen..
die veranderen wil nog wel eens helpen.

maar aangezien je een download error had bij steam die je vanaf internet downloadde vermoed ik dat er of in je verbinding iets niet lekker zit of in je pc..
welke virusscanner heb je gebruikt?
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:21:33 #6
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115417410
TT verduidelijkt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_115422725
Heb je je PC al wel een keer afgesloten in die 5 dagen? Klinkt meer alsof BO.exe nog gewoon op de achtergrond draait in je processen.
pi_115422925
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:21 schreef Bart het volgende:
TT verduidelijkt.
Bedankt
quote:
Eerste heb ik al gedaan, tweede alleen punt 2 misschien niet? Ik heb een nieuwe videokaart driver geinstalleerd, ik weet niet wat voor andere drivers ik nog zou moeten installeren. En het laatste puntje, network troubleshooting, ik weet niet wat ik daarmee moet. Ik zit nu op een compleet andere netwerk en daar doet het spel het ook niet, ook niet als ik mijn virusscanner en dus firewalls openzet. Daar ligt het dus denk ik niet aan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:08 schreef Chef_M het volgende:
Heb je je PC al wel een keer afgesloten in die 5 dagen? Klinkt meer alsof BO.exe nog gewoon op de achtergrond draait in je processen.
Ja vaak genoeg.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:14:05 #10
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_115422939
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:13 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Bedankt

[..]

Eerste heb ik al gedaan, tweede alleen punt 2 misschien niet? Ik heb een nieuwe videokaart driver geinstalleerd, ik weet niet wat voor andere drivers ik nog zou moeten installeren. En het laatste puntje, network troubleshooting, ik weet niet wat ik daarmee moet. Ik zit nu op een compleet andere netwerk en daar doet het spel het ook niet, ook niet als ik mijn virusscanner en dus firewalls openzet. Daar ligt het dus denk ik niet aan?

[..]

Ja vaak genoeg.
En er draait niks in je processen? Een launcher of iets?
pi_115422990
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:14 schreef Chef_M het volgende:

[..]

En er draait niks in je processen? Een launcher of iets?
Er draait alleen steam.exe als ik mijn laptop opstart.
Geen andere steam/ black ops processen volgens mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')