abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116339113
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:45 schreef FaraoNeetochniet het volgende:
Ik ben zelf 35 en eerlijk gezegd heb ik al jaren het gevoel dat ik het bij een 18-jarige niet zou uithouden. Niet dat ze lelijk zijn, maar ze zijn zo onvolwassen en onervaren. Hierdoor zijn ze vaak gemakkelijker te manipuleren door een veel oudere persoon.

En de oudere mannen die ik ken, die achter jongere meiden aanzitten, zijn vaak losers die 20-jarigen spelen. Die kunnen niet eens iemand van hun eigen leeftijd krijgen.

Je kunt de positieve uitzondering zijn, maar is het niet een beetje naïef om daar op te gokken.

Ik wil niet zeggen dat een leeftijdsverschil altijd een probleem is, maar dan moet de jongste al in de twintig zijn.
Is het misschien wel eens in je opgekomen dat sommige mensen jongere mensen aantrekkelijker vinden dan mensen van hun eigen leeftijd? Iedereen heeft zijn eigen smaak als het om scharrels of relaties gaat. De een valt op mannen, de ander valt op jonger weer een ander valt op ouder. Als je op jongere mensen valt en je kunt die mensen krijgen en hun willen jou ook...wat is het probleem dan?

Daarbij heeft manipuleren niks met leeftijd te maken. Als je bijvoorbeeld super knap ben maar de zelfde leeftijd is de kans ook veel groter dat je die persoon kan manipuleren. Dus zullen we nu ook knappe mensen verbieden?

Over smaak valt niet te twisten...dus wie ben jij om dat soort mensen een loser te noemen. :')
pi_116341803
Bob marley slaat de spijker op z'n kop
pi_116342170
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:21 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik heb je hele verhaal gelezen en ik kan maar één conclusie trekken: zeer trieste kerel - in mijn ogen. Het zijn altijd wel mensen waar uiteindelijk iets 'mis' mee is, maar ja, dat vind ik. Het is gewoon een bepaalde wanhoop, niet goed in de markt liggen (in jouw geval blijkbaar anders), onzeker zijn en sociaal niet helemaal sterk.

Ik kan mij nogmaals niet voorstellen dat een normaal functionerend persoon die alles fijn voor elkaar heeft en goed in de markt ligt een daadwerkelijke relatie aan wil gaan met een 18-jarige of 22-jarige, echt niet. Dan is er, hoe je ook functioneert in de maatschappij en overkomt op mensen, iets mis met je.

Nee hoor, ook als ik ooit de dertig nader denk ik hier nog steeds zo over. Maar ik heb deze discussie wel vaker gevoerd op fok en iedereen is hier altijd tegen. :+
Tiesto, hugh Hefner, Johnny Depp, Robert Downey jr.

Verlaten voor een jonger persoon? :')
  maandag 3 september 2012 @ 13:12:32 #129
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_116342557
Basisrichtlijn:
- Minimale partnerleeftijd = (jouw leeftijd / 2) + 7
- Maximale partnerleeftijd = (jouw leeftijd - 7) * 2

18 vs 34 valt daarmee in de categorie 'eng'.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_116342592
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:12 schreef Beelzebufo het volgende:
Basisrichtlijn:
- Minimale partnerleeftijd = (jouw leeftijd / 2) + 7
- Maximale partnerleeftijd = (jouw leeftijd - 7) * 2

18 vs 34 valt daarmee in de categorie 'eng'.
:') Jij bent niet het scherpste potloodje uit de doos is het wel?
  maandag 3 september 2012 @ 13:14:48 #131
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_116342614
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:13 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

:') Jij bent niet het scherpste potloodje uit de doos is het wel?
Toevallig gisteren ook weer herinnerd aan het bestaan van een dergelijke formule.

Maar liefde laat zich niet vastleggen in wiskundige formules gelukkig.
pi_116342667
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:14 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Toevallig gisteren ook weer herinnerd aan het bestaan van een dergelijke formule.

Maar liefde laat zich niet vastleggen in wiskundige formules gelukkig.
Ik neem ook aan dat meneer aan het trollen is. Maar je weet maar nooit op Fok.
  maandag 3 september 2012 @ 13:19:29 #133
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_116342707
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:17 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Ik neem ook aan dat meneer aan het trollen is. Maar je weet maar nooit op Fok.
Nee, je hebt dus echt mensen die op basis hiervan een mening vormen. Ik ken ze.
pi_116342753
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:19 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Nee, je hebt dus echt mensen die op basis hiervan een mening vormen. Ik ken ze.
Dat soort mensen probeer altijd een beetje te vermijden. ;)
  Official ESF Kreviewer maandag 3 september 2012 @ 13:24:35 #135
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_116342953
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:21 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik heb je hele verhaal gelezen en ik kan maar één conclusie trekken: zeer trieste kerel - in mijn ogen. Het zijn altijd wel mensen waar uiteindelijk iets 'mis' mee is, maar ja, dat vind ik. Het is gewoon een bepaalde wanhoop, niet goed in de markt liggen (in jouw geval blijkbaar anders), onzeker zijn en sociaal niet helemaal sterk.

Ik kan mij nogmaals niet voorstellen dat een normaal functionerend persoon die alles fijn voor elkaar heeft en goed in de markt ligt een daadwerkelijke relatie aan wil gaan met een 18-jarige of 22-jarige, echt niet. Dan is er, hoe je ook functioneert in de maatschappij en overkomt op mensen, iets mis met je.

Nee hoor, ook als ik ooit de dertig nader denk ik hier nog steeds zo over. Maar ik heb deze discussie wel vaker gevoerd op fok en iedereen is hier altijd tegen. :+
Lieverd, ik zou niet eens een vrouw van mijn eigen leeftijd WILLEN :)

Is er iets mis met mij? Zeker weten! Maar dat heeft hier volgens mij weinig mee te maken. Het "niet kunnen krijgen van" is al helemaal onzin.

Gewoon een voorkeur.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116343043
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:55 schreef SeLang het volgende:

[..]

Wat een aparte ideeen heb jij over mannen van 32
Niet fucken met 32 jarige mannen gvd :(
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116343120
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:30 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Lieverd, ik zou niet eens een vrouw van mijn eigen leeftijd WILLEN :)

Is er iets mis met mij? Zeker weten! Maar dat heeft hier volgens mij weinig mee te maken. Het "niet kunnen krijgen van" is al helemaal onzin.

Gewoon een voorkeur.
Er is dus wel iets mis met je, dat is mijn punt.
pi_116343132
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:20 schreef Ziba het volgende:
Er is in ieder geval altijd wat mis met zulke oude personen. Sociaal niet helemaal sterk, niet al te snugger, erg wanhopig, erg lelijk. Gezond kan zo'n verschil niet zijn. Je ziet in ieder geval nooit een écht mooie vent die alles goed voor elkaar heeft, intelligent en zelfverzekerd is, met een té jong iemand.
Ik ben vrij slim, niet waanhopig, boven gemiddeld uiterlijk en ik heb een mooie baan en ben redelijk zelfverzekerd en nu?
pi_116343141
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:37 schreef Ziba het volgende:

[..]

Er is dus wel iets mis met je, dat is mijn punt.
En wat is dat dan volgens jou?
pi_116343227
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:38 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

En wat is dat dan volgens jou?
Dat zeg je zelf. Er is iets mis met mij.

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:38 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Ik ben vrij slim, niet waanhopig, boven gemiddeld uiterlijk en ik heb een mooie baan en ben redelijk zelfverzekerd en nu?
Nu geloof ik je niet want ik heb hier geen bewijs voor. Ik kan ook wel van alles typen.
pi_116343294
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:42 schreef Ziba het volgende:

[..]

Maar het is JOUW punt dat er wel iets mis met me moet zijn omdat ik liever een wat jongere vrouw heb dan een van mijn eigen leeftijd.

Dan mag ik toch aannemen dat je ook wel ideeën hebt over WAT er mis is met mensen als mij?
pi_116343305
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:01 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Is het misschien wel eens in je opgekomen dat sommige mensen jongere mensen aantrekkelijker vinden dan mensen van hun eigen leeftijd? Iedereen heeft zijn eigen smaak als het om scharrels of relaties gaat. De een valt op mannen, de ander valt op jonger weer een ander valt op ouder. Als je op jongere mensen valt en je kunt die mensen krijgen en hun willen jou ook...wat is het probleem dan?

Daarbij heeft manipuleren niks met leeftijd te maken. Als je bijvoorbeeld super knap ben maar de zelfde leeftijd is de kans ook veel groter dat je die persoon kan manipuleren. Dus zullen we nu ook knappe mensen verbieden?

Over smaak valt niet te twisten...dus wie ben jij om dat soort mensen een loser te noemen. :')
_O_

Ik val op jonger, mijn vriendin op ouder. Toch mooi dat we elkaar hebben gevonden dan.
En voor zover ik weet is er niet echt iets mis met me.

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:38 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Idem hier. Hoger opgeleid, zeker niet wanhopig (eerder voortdurend genietend van het leven), niet onknap, goed betaalde leuke baan en geen bekende afwijkingen.
Mijn vriendin is ook hoger opgeleid, een lekker ding, zelfverzekerd (soms wat eigenwijs misschien) en ook echt niet wanhopig. So what's the problem?
Every living creature on earth dies alone
pi_116343358
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:45 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Maar het is JOUW punt dat er wel iets mis met me moet zijn omdat ik liever een wat jongere vrouw heb dan een van mijn eigen leeftijd.

Dan mag ik toch aannemen dat je ook wel ideeën hebt over WAT er mis is met mensen als mij?
Mwa, ligt aan jouw leeftijd. Zodra jij een man van 34 bent die iets wil aangaan met een meid van 18 is er in mijn ogen iets mis met je. Heb ook al uitgelegd in het topic waarom ik dat vind, enzovoort. Als jij 34 bent en je vindt een vrouw van 28 leuk, want dat is wel 'wat jonger', vind ik dat niet gek. Het gaat mij, zoals ik al eerder zei, vooral om de levensfases in dit soort situaties.
pi_116343420
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:42 schreef Ziba het volgende:

[..]

[..]

Nu geloof ik je niet want ik heb hier geen bewijs voor. Ik kan ook wel van alles typen.
Dat je me niet geloofd is jouw probleem. Het doet er sowieso niet toe of het waar is. Want iemand die wat minder is op die punten heeft net zo goed recht op een jongere of oudere vriendin of vriend.

Het probleem met jou is dat je een beetje teveel generaliseert....dat over je bepaalde dingen een mening hebt is prima. Maar je haalt ze nu aan als een feit. Daarbij heb ik nog steeds geen goede argumenten gezien waarom een dergelijk leeftijdsverschil niet zou kunnen.
pi_116343428
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Mwa, ligt aan jouw leeftijd. Zodra jij een man van 34 bent die iets wil aangaan met een meid van 18 is er in mijn ogen iets mis met je. Heb ook al uitgelegd in het topic waarom ik dat vind, enzovoort. Als jij 34 bent en je vindt een vrouw van 28 leuk, want dat is wel 'wat jonger', vind ik dat niet gek. Het gaat mij, zoals ik al eerder zei, vooral om de levensfases in dit soort situaties.
Ik ben 32, en ik zoek niet naar een specifieke leeftijd. 18 lijkt me wat jong, maar als ik een 18 jarige leuk genoeg vind... Wie weet. Denk alleen niet dat het zou werken.

Maar een jaartje of 22, 23, 24, 25... I dunno. Wellicht iemand van 30. Maar over het algemeen vind ik wat jonger toch leuker.

Maar ik selecteer ze niet op leeftijd. Dat is gewoon hoe het gaat.
pi_116343504
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen, stel je vind een leuk iemand die 10 jaar jonger of ouder is...en het klikt enorm goed en je voelt je super goed bij die persoon... wat voegt de leeftijd daar dan nog aan toe volgens jou?
pi_116343547
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:49 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Dat je me niet geloofd is jouw probleem. Het doet er sowieso niet toe of het waar is. Want iemand die wat minder is op die punten heeft net zo goed recht op een jongere of oudere vriendin of vriend.

Het probleem met jou is dat je een beetje teveel generaliseert....dat over je bepaalde dingen een mening hebt is prima. Maar je haalt ze nu aan als een feit. Daarbij heb ik nog steeds geen goede argumenten gezien waarom een dergelijk leeftijdsverschil niet zou kunnen.
Er is geen probleem. En tja, we hebben het hier helemaal niet over 'recht hebben op'. Generaliseren, wie weet, maar goed: zo zie ik het wel. Ik kan mij niet voorstellen dat een leuke, intelligente, vlotte én volwassen man die het allemaal goed voor elkaar heeft van - laten we zeggen - boven de 30 jaar daadwerkelijk een serieuze liefdesrelatie aan wil gaan met iemand die veel en veel jonger is - laten we zeggen 18. Er is altijd iets raars aan zulke mannen in mijn ogen.

Normaliter gaan mensen een relatie aan met mensen die enigszins op hetzelfde 'niveau' zitten. Iemand van 18 zit in een hele andere fase, is vaak nog niet eens écht volwassen te noemen, moet nog van alles ontdekken, enzovoort. En dat jij geen goede argumenten hebt gezien? Vreemd. In het topic alleen al staan heel wat goede argumenten. Misschien moet je beter gaan lezen.
pi_116343664
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:53 schreef Ziba het volgende:

[..]

Er is geen probleem. En tja, we hebben het hier helemaal niet over 'recht hebben op'. Generaliseren, wie weet, maar goed: zo zie ik het wel. Ik kan mij niet voorstellen dat een leuke, intelligente, vlotte én volwassen man die het allemaal goed voor elkaar heeft van - laten we zeggen - boven de 30 jaar daadwerkelijk een serieuze liefdesrelatie aan wil gaan met iemand die veel en veel jonger is - laten we zeggen 18. Er is altijd iets raars aan zulke mannen in mijn ogen.

Normaliter gaan mensen een relatie aan met mensen die enigszins op hetzelfde 'niveau' zitten. Iemand van 18 zit in een hele andere fase, is vaak nog niet eens écht volwassen te noemen, moet nog van alles ontdekken, enzovoort. En dat jij geen goede argumenten hebt gezien? Vreemd. In het topic alleen al staan heel wat goede argumenten. Misschien moet je beter gaan lezen.
Maar het punt is dat niet iedereen van 18 op het zelfde niveau zitten en dat geldt ook voor mensen die boven de 30 zijn. Er zijn mensen van 18 die al een gezin willen stichten en er zijn mensen van 30+ die nog volop uitgaan en achter de vrouwen aangaan. Als die mensen daar plezier in hebben wie ben jij dan om dat af te keuren. Heel leuk dat je er je eigen kijk op hebt, maar respecteer ook dat andere mensen er een andere smaak/mening op na houden.

Het is natuurlijk wat anders als iemand van 18+ met iemand van 14 ofzo gaat. Zolang beide personen volwassen zijn maakt leeftijd niet zoveel uit.
pi_116343758
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:58 schreef Super_Stunner het volgende:

[..]

Maar het punt is dat niet iedereen van 18 op het zelfde niveau zitten en dat geldt ook voor mensen die boven de 30 zijn. Er zijn mensen van 18 die al een gezin willen stichten en er zijn mensen van 30+ die nog volop uitgaan en achter de vrouwen aangaan. Als die mensen daar plezier in hebben wie ben jij dan om dat af te keuren. Heel leuk dat je er je eigen kijk op hebt, maar respecteer ook dat andere mensen er een andere smaak/mening op na houden.

Het is natuurlijk wat anders als iemand van 18+ met iemand van 14 ofzo gaat. Zolang beide personen volwassen zijn maakt leeftijd niet zoveel uit.
Natuurlijk. Ik wist dat dit ging komen. Maar een persoon van 18 zit bij voorbaat al niet op hetzelfde niveau. Denk aan levenservaring, denk aan een baan, een studie. Op je 18e begin je net met een studie, ben je nog scholier of ben je aan het studeren als het goed is, op je 34e heb je die al lang en breed voltooid en ben je aan het werk. En op 18-jarige leeftijd een vaste baan? Dat is zeldzaam en dat is dan wel weer van een denderend niveau. Niet dus. Ik respecteer ook dat mensen er een andere mening over hebben, ik doe dan ook nergens denigrerend o.i.d. Jammer dat jij een andere mening hebben aanziet voor het niet respecteren van een andere mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')