Vrouwen worden sneller volwassen dan mannen en mannen blijven altijd een beetje kind..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef Veela het volgende:
Hij wil je alleen voor de seks. Wat moet een volwassen vent in godsnaam met een pubermeisje buiten dat om? Jij hebt amper levenservaring, zit nog op school (of je studeert NET). Je bent nog compleet afhankelijk van je ouders. Hij heeft al jaren lang gewerkt, is zelfstandig.. dat heeft al een enorm overwicht op jou.
Bovendien is een man die zich echt intellectueel verbonden voelt met een puber iemand met geestelijke problemen, aangezien hij al een stuk verder zou moeten zijn in zijn ontwikkeling. Zeker als ik kijk naar hoe anders ik (22) was 4 jaar geleden, lijkt het me logisch dat iemand van 12 jaar ouder dan ik nog een stuk volwassener zou moeten zijn.
Die vent gebruikt je.
Emotioneel worden vrouwen nooit volwassenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:52 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Vrouwen worden sneller volwassen dan mannen en mannen blijven altijd een beetje kind..
http://www.scientias.nl/m(...)d-van-de-vrouw/69370
Goed mogelijk, niet noodzakelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef Veela het volgende:
Hij wil je alleen voor de seks. Wat moet een volwassen vent in godsnaam met een pubermeisje buiten dat om? Jij hebt amper levenservaring, zit nog op school (of je studeert NET). Je bent nog compleet afhankelijk van je ouders. Hij heeft al jaren lang gewerkt, is zelfstandig.. dat heeft al een enorm overwicht op jou.
Bovendien is een man die zich echt intellectueel verbonden voelt met een puber iemand met geestelijke problemen, aangezien hij al een stuk verder zou moeten zijn in zijn ontwikkeling. Zeker als ik kijk naar hoe anders ik (22) was 4 jaar geleden, lijkt het me logisch dat iemand van 12 jaar ouder dan ik nog een stuk volwassener zou moeten zijn.
Die vent gebruikt je.
Deze meneer is over een paar jaar zelf 34, vertrouw hem niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:23 schreef MightyMightyM het volgende:
plus, het feit dat jij nog zo met je ouders bezig bent, zegt ook wel wat over of je klaar bent voor een dergelijke relatie. Dat bedoel ik helemaal niet negatief, je bent achttien dus nog genoeg tijd om je op jouw tempo te ontwikkelen!
?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:27 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Deze meneer is over een paar jaar zelf 34, vertrouw hem niet.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:17 schreef Lollystokje het volgende:
Ik vertrouw hem nu al niet, hij klinkt als een ouwe snoeperd die wil genieten van een jong bloempje. Maar goed, doe het rustig aan en je komt er snel genoeg achter.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:17 schreef Lollystokje het volgende:
Ik vertrouw hem nu al niet, hij klinkt als een ouwe snoeperd die wil genieten van een jong bloempje. Maar goed, doe het rustig aan en je komt er snel genoeg achter.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:04 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik ben weliswaar geen vrouw, maar knuffeltjes van een wildvreemde krijgen lijkt mij erg corny - en creepy.
In mijn ogen net zo fout.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar als het nou eens een jongen van 18 was geweest met een vriendin van 34?
Was het dan een vies wijf geweest dat misbruik maakt van een jonge jongen?
.
[..]
Ervan uitgaan dat het een tijdelijk iets is en - gezien je er zelf mee verder wilt gaan - ervan genieten zolang het duurt.quote:
In mijn ogen stel je je aan. Tis maar seks.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Daniane het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben trouwens even oud en moet er niet aan denken dat er een 34-jarige man in m'n bed ligt..
Nog afgezien van de vraag of dat werkelijk zo is: wat dan nog?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:31 schreef Veela het volgende:
Hij wil je alleen voor de seks.
(...)
Die vent gebruikt je.
Hetzelfde verhaal. Je zit beiden in zo'n verschillende levensfase, knap als je dan op één lijn kunt zitten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar als het nou eens een jongen van 18 was geweest met een vriendin van 34?
Was het dan een vies wijf geweest dat misbruik maakt van een jonge jongen?
.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |