ja ik ook...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik baal wel dat je er niet bij bent hoor
Shoarma_angelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook...
Maar er komt vast nog wel een nieuwe kroegmeet
Wie weetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook...
Daar ga ik wel vanuit jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook...
hola schatjequote:
Tuurlijkquote:
En anders gaan we daar gewoon heen en gaan we bierenquote:
Ook een goed plan!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hola schatje
[..]
Tuurlijk
[..]
En anders gaan we daar gewoon heen en gaan we bieren![]()
Even het dorp op stelten zetten
Door naakt te gaan dansen op de bar?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hola schatje
[..]
Tuurlijk
[..]
En anders gaan we daar gewoon heen en gaan we bieren![]()
Even het dorp op stelten zetten
helemaal naaktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door naakt te gaan dansen op de bar?
Ja vond ik ookquote:
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
helemaal naaktDat wil je niet hoor
[..]
Ja vond ik ook
Alleen als knetter ook mee mag!quote:
Krijg je er een hard plassertje van?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zit wel veel Pontius penis in die Jackass film.
Dealquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als knetter ook mee mag!
Nee, hoewel hij best een knappe kerel is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krijg je er een hard plassertje van?
Plantjes of onkruid?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:09 schreef -Engel- het volgende:
Zo jammer dat de groene kliko vol zat.... maar wat is het toch tof om plantjes uit de grond te rukken
Tuin weer even een beetje op orde gebracht?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:09 schreef -Engel- het volgende:
Zo jammer dat de groene kliko vol zat.... maar wat is het toch tof om plantjes uit de grond te rukken
Goed bezigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee... het was lelijk... zag er woest uit dus pleite er mee
half... kliko zat vol... en die van de buren was helaas al vol... anders had ik die mogen lenenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef STING het volgende:
[..]
Tuin weer even een beetje op orde gebracht?
Tof? Mijn groene kliko is net geleegd, en ik heb nog veel plantjes die je er mag uitrekken hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:09 schreef -Engel- het volgende:
Oe super.... ik wil best 1 x als FvF-actie doen hoor .. lukt me alleen dit weekend niet meer... to much op za en zondag ben ik brak....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tof? Mijn groene kliko is net geleegd, en ik heb nog veel plantjes die je er mag uitrekken hoor
ik heb geen bier meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhuh, je hebt wel een koud biertje verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |