c_a was nog sneller hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, want wat jij eigenlijk bedoelde is SandwichZonder t ertussen dus
![]()
KUTHUPS!![]()
Dat ziet er heel goor uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Groene theecake![]()
[ afbeelding ]
Would not eat..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Groene theecake![]()
[ afbeelding ]
Wat voor smaak heeft die cake?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Groene theecake![]()
[ afbeelding ]
Gokje: groene thee!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor smaak heeft die cake?
Dat zag ik daarna pas weer, en besides, kuthups klinkt leuker dan kut C_Aquote:
Ik zei het als eerste, indirectquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zag ik daarna pas weer, en besides, kuthups klinkt leuker dan kut C_A
Jij wintquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zag ik daarna pas weer, en besides, kuthups klinkt leuker dan kut C_A
Voor wat ga je precies taarten maken dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet hetIk weet het
Vacherin taart! Maar daar zitten wel aardbeien op
Maar ik moet toch 2 taarten maken
Jij wilde geen taartquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet hetIk weet het
Vacherin taart! Maar daar zitten wel aardbeien op
Maar ik moet toch 2 taarten maken
Mijn verjaardagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Voor wat ga je precies taarten maken dan?
Ja maar taarten maken is eigenlijk wel leukerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wilde geen taart![]()
Hoe gaat het met je dieet?
Ahh, vandaarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn verjaardag
(daarom kan ik niet op de meet komen)
Ik baal wel dat je er niet bij bent hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja beetje jammer
De vorige kroegmeet was echt tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |