weet ik veelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je het vertaalt is het toch gewoon kwarktaart? Niks met kaas te maken dus
Goed plan!!quote:
Linkje?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zojuist Chris Pontius zijn penis zien rondslingeren.![]()
In slowmotion.
Dat zag er erg raar uit.
Sandwitch is bij jou zeker ook zandheksquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik veel
Als ik het vertaal staat er bij mij Kaascake
Oh Tijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sandwitch is bij jou zeker ook zandheks
Ik moest lachenquote:
Nee want je schrijft het zo: Sandwichquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry I speak English very well niet snel maar dat kom nog welquote:
Je weet wel dat het sandwich is?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat is wist ik niet maar nu welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wel dat het sandwich is?
Ja, want wat jij eigenlijk bedoelde is Sandwichquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dit klonk eerder als 'oh lord'quote:
Spuitelfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, want wat jij eigenlijk bedoelde is SandwichZonder t ertussen dus
![]()
KUTHUPS!![]()
Dat komt ook pas je me zietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dit klonk eerder als 'oh lord'niet als een 'ooohhhww lorrrrrrrrrrrd'
![]()
![]()
Ooooooohwww mammmmaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, dit klonk eerder als 'oh lord'niet als een 'ooohhhww lorrrrrrrrrrrd'
![]()
![]()
Tijn, tipje, typ eens wat langzamer en lees wat je neerzet, je mist woordjes in de zinnenquote:
Oh dat kanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijn, tipje, typ eens wat langzamer en lees wat je neerzet, je mist woordjes in de zinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |