iedereen die hier aan mee doet is klein. van karakter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ken jij nog meer van zulke kleine mannetjes?
Nog eentje jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ken jij nog meer van zulke kleine mannetjes?
quote:
Echt niet danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet echt? Dus toch wel een beetje?
Ach, nevermind, ze kunnen niks beters joh, maar vandaag zit het ze niet mee, ik geef er vandaag geen fuck omquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
iedereen die hier aan mee doet is klein. van karakter.
Hoi jijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Halloquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, nevermind, ze kunnen niks beters joh, maar vandaag zit het ze niet mee, ik geef er vandaag geen fuck om
Ze mogen mij ook plagen hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
Een eye opener gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er gebeurd?
Mysterieus gedragquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een eye opener gehadEn daar laat ik het bij
als ik jou was zou ik nooit wat geven om dit soort stelselmatig en zielig gedrag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, nevermind, ze kunnen niks beters joh, maar vandaag zit het ze niet mee, ik geef er vandaag geen fuck om
Naar is dat he, maar helaas, 't gaat niemand wat aan, ik heb een omschakeling gehad, en hoe dat komt hou ik voor mequote:
DAT is juist vrouwengedragquote:
Helemaal geweldig tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Naar is dat he, maar helaas, 't gaat niemand wat aan, ik heb een omschakeling gehad, en hoe dat komt hou ik voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |