Of even geduld hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef -Engel- het volgende:
stuur ik een sms.... krijg ik niks terug.... nou zal ik die paiqcontact ook maar verwijderen?
Oh dan kan je altijd nog antwoord krijgen hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
21:11
en iedereen zit tegenwoordig toch aan zijn tel. geplakt
Of aan het fappen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan kan je altijd nog antwoord krijgen hoor.
Wie weet zit ie in de bioscoop ofzo (ik noem maar wat)
Of z'n geluid uitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij was net online op paiq... maar de verbinding viel steeds wegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik mij niet voorstellen...quote:
Van alles volspammen gok ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:42 schreef -Engel- het volgende:
oke ik zal geduld hebben.... (lastig)
Hoe krijg je eigenlijk followers op twitter?
Je bedoelt iedereen blijven tweeten tot ze gek worden.... dan word je toch gewoon geblokt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van alles volspammen gok ik.
Ja da's de kunst dus om hiertussen te balanceren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je bedoelt iedereen blijven tweeten tot ze gek worden.... dan word je toch gewoon geblokt?
Leuke dingen tweeten, of naaktfoto'squote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:42 schreef -Engel- het volgende:
oke ik zal geduld hebben.... (lastig)
Hoe krijg je eigenlijk followers op twitter?
Ik weet wat.... ik ga tweeten op Fok!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja da's de kunst dus om hiertussen te balanceren.
Naaktfoto's worden gelijk geblokt denk ik.... is USquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuke dingen tweeten, of naaktfoto's
Nou die staan er genoeg op hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naaktfoto's worden gelijk geblokt denk ik.... is US
Vast wel, niet zo negatief over jezelfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o...
naja ik denk niet dat veel mannen mensen het kunnen waarderen als ik naakt geposten
Was niet negatief bedoeld... meer een constateringquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vast wel, niet zo negatief over jezelf
Foute constatering danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Was niet negatief bedoeld... meer een constatering
Haha, het is je vergeven hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a oke... ik heb niet voor niks een bril
Volgens mij heeft ze het nooit over haarzelf gehad toch.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vast wel, niet zo negatief over jezelf
Ja... dat heb ik wel.... zo af en toe...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het nooit over haarzelf gehad toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |