Not sure if that's a good thing or notquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh. Ik. Ben. Zó. Benieuwd. Naar. Jou.
It isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not sure if that's a good thing or not
Na het ontmoeten zal je daar vast wel anders over denkenquote:
Vast nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na het ontmoeten zal je daar vast wel anders over denken
Mocht ik mij ooit aanmelden op een datingsite ofzo dan zorg ik dat jij daar NIKS vanaf weetquote:
Tegen vrouwen ben ik veel liever hoorquote:
De mannen overdrijven ook altijd zo ergquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen vrouwen ben ik veel liever hoor
Ja, want mannen bijten natuurlijk hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen vrouwen ben ik veel liever hoor
Jij hebt mij ontmoet. Zo erg ben ik toch niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De mannen overdrijven ook altijd zo erg
Meestal ben ik degene die bijtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, want mannen bijten natuurlijk he
Nee.... ik vind je leuk en aardig.... ik zeg toch die mannen lopen te overdrijven....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt mij ontmoet. Zo erg ben ik toch niet?
Ik overdrijf nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De mannen overdrijven ook altijd zo erg
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... ik vind je leuk en aardig.... ik zeg toch die mannen lopen te overdrijven....
Nog nachtmerries van ons weekendje met GvsE?quote:
Yeps... de bier keus heb ik al van getwit.... dan zie ik dat morgen en overmorgen nog ... hehehequote:
Ik drink weer meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nachtmerries van ons weekendje met GvsE?
quote:
Doe ik toch ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |