Done.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:09 schreef unknown89 het volgende:
Whoops kan een modje dit verplaatsen naar nintendo ;-) Bedankt!
wattefak? ik heb het al geupload naar imageshack maar de foto komt niet in mijn posts alleen een linkquote:
[img]link van plaatje[/img]quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef armyharmy het volgende:
[..]
wattefak? ik heb het al geupload naar imageshack maar de foto komt niet in mijn posts alleen een link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is al een tijdje een oorlog aan het woeden tussen de heersers van Fok en het duivelse imageshack waardoor deze laatstgenoemde men geen foto's laat linken naar Fok.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:38 schreef armyharmy het volgende:
[..]
wattefak? ik heb het al geupload naar imageshack maar de foto komt niet in mijn posts alleen een link
Kleur was leverbaar sinds de release. Ik heb geen speciale versies van consoles of handhelds, omdat ik ze altijd koop in de week van de release. (En omdat special editions mij niet zoveel doen)quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:49 schreef Reintji het volgende:
die Artic White GBA van Nomar zie je ook niet veel
Oké, grappig. Die twee paarse kom je tweedehands het meest tegen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:06 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Kleur was leverbaar sinds de release. Ik heb geen speciale versies van consoles of handhelds, omdat ik ze altijd koop in de week van de release. (En omdat special editions mij niet zoveel doen)
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
[ [url=link van plaatje]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Boxed: GB Pocket (2x), GBA, GBA Micro, DSlite en 3DS XLFak,ik ben echt jaloers op jou,erg veel GBA Games zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat valt mee. Die micro gaat altijd mee naar werk voor de dode uurtjes in de dienst (Zelda LttP, SMW1 of SMB3) en die twee gewone gebruik ik voor Four Swords op de GameCube. Die paarse heb ik laatst op een rommelmarkt voor een appel en een ei erbij gekocht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:21 schreef armyharmy het volgende:
[..]
Fak,ik ben echt jaloers op jou,erg veel GBA Games zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:41 schreef Reintji het volgende:
[..]
[ [url=link van plaatje]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Boxed: GB Pocket (2x), GBA, GBA Micro, DSlite en 3DS XLDe eerste gameboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel kinda Locrian today
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:39 schreef nomar83 het volgende:
Heb alleen een foto van al m'n Nintendo-consoles, mag dat ook? 3DS XL mist op de foto. GBA SP ooit weggegeven.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |