Sterker nog, volgens mij ben ik de enige vrouw die het nog waardeert als er deuren opengehouden worden voor me en zulks.quote:
Ja, ik zou gek worden dat je die man moet verzorgen en plezieren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als een vrouw daar niet horrendol van wordt, en dat met plezier volhoudt, vind ik dat wel dom ja.
Ik had ooit een scharrel die zo in zijn eentje zat te ontbijten. Maar dat was vooral lompheid dan iets andersquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Oh, sorry, jij wilde ook wat eten?"
Nou, het viel mee moet ik zeggen. Het begon met tosti's, maar de moeilijkheidsgraad wordt opgebouwd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor mannen? Daar staan vast en zeker alleen maar recepten voor grill gerechten en tosti´s in
Dat is dan het moment om een kind te barenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou het best een jaar volhouden. Misschien 2. Maar daarna zou ik me toch behoorlijk nutteloos gaan voelen eigenlijk.
Gisteren zei mijn vriendin na een lang verhaal: Wel fijn dat uit eten gaan je zo tegen staat, betekend dat je thuis goed te eten krijgt (vriendin kookt meestal). Waarop ik zeg: Ja inderdaad, vooral gisteren was heerlijk! (ik had gekooktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, het viel mee moet ik zeggen. Het begon met tosti's, maar de moeilijkheidsgraad wordt opgebouwd.
Het was meer als grapje bedoeld omdat ze heb daarbij een dinerbon gaf zodat ie me uit eten kon nemen. Een vooruitziende blik dat dat koken 'm niet ging worden denk ik.
Daar is het nooit het moment voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is dan het moment om een kind te baren
Als ik een van mijn collega's moet geloven, kan je beter gaan werken dan weken achtereen met je koters opgescheept zitten. Die kwam echt gebroken terug van haar vakantie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Pfff, dat klinkt als werken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat zegt m'n vader altijd als ie patat heeft gehaaldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteren zei mijn vriendin na een lang verhaal: Wel fijn dat uit eten gaan je zo tegen staat, betekend dat je thuis goed te eten krijgt (vriendin kookt meestal). Waarop ik zeg: Ja inderdaad, vooral gisteren was heerlijk! (ik had gekookt)
Maar ik had echt goed gekookt (rijst met kip en een lading verse groenten).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zegt m'n vader altijd als ie patat heeft gehaald
Beetman kookt ook wel eens. Als hij naar de domino's of de cafetaria loopt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gisteren zei mijn vriendin na een lang verhaal: Wel fijn dat uit eten gaan je zo tegen staat, betekend dat je thuis goed te eten krijgt (vriendin kookt meestal). Waarop ik zeg: Ja inderdaad, vooral gisteren was heerlijk! (ik had gekookt)
Dat ligt er ook maar net aan hoe je dat allemaal organiseert.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik een van mijn collega's moet geloven, kan je beter gaan werken dan weken achtereen met je koters opgescheept zitten. Die kwam echt gebroken terug van haar vakantie.
Je loopt ongeveer 2 jaar achter, dat is mijn vriend.quote:
Gewoon bij de oppas dumpen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar net aan hoe je dat allemaal organiseert.
Ik vind het alleen leuk als ik voor iemand kookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:21 schreef Kluts het volgende:
Ik vind koken de enige leuke huishoudelijke klus die er bestaat en ik vind het ook echt leuk om te doen.
Vind het ook echt ontspannend na een dag werken.
Zij heeft een tweeling die doorlopend de tent afbreekt geloof ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar net aan hoe je dat allemaal organiseert.
Sinds ik wel eens in OUD lees, heeft 'klus' voor mij een heel andere klankquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:21 schreef Kluts het volgende:
Ik vind koken de enige leuke huishoudelijke klus die er bestaat en ik vind het ook echt leuk om te doen.
Vind het ook echt ontspannend na een dag werken.
Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sinds ik wel eens in OUD lees, heeft 'klus' voor mij een heel andere klank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |