SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[/quote]
[ Bericht 0% gewijzigd door DutchSL op 09-08-2012 21:37:55 ]
You mad bro?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:41 schreef Rijst het volgende:
Isaksson mag nu echt oprotten![]()
Slechtste goude keeper ooit
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja die komt er zeker. Alleen ik zie er geen 1 op de markt
Doe maar nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Ik moet die PES demo ook nog downloaden, door de OS niet aan toegekomen.
Of is die de moeite niet waard?
Ontopic bittequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil nog steeds wel meehelpen met het volkrijgen van die topics, als dan bij elke offtopic post die ik plaats even 10 mensen zeggen dat ik offtopic post zou dat wel helpen.
Welke sport?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:47 schreef vandermar het volgende:
geniaal de dames van Canada maken de 1-0 in de allerlaatste minuut om de bronzen plak
Voetbal! En er is afgefloten! Moesten tegen Frankrijk!quote:
Damesvoetbal, is dat een sport tegenwoordig?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voetbal! En er is afgefloten! Moesten tegen Frankrijk!
Look at dem bouncing tittiesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Damesvoetbal, is dat een sport tegenwoordig?
Leuke vrouwtjes lopen er tussenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja en?quote:
Haha, nu gaat Quel je helemaal kapot schelden natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en?het is een vrouw, die snappen er toch niets van.
Ghehe, mijn zusje voetbalt maar die kan er geen fluit vanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nu gaat Quel je helemaal kapot schelden natuurlijk
Damon Hillquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:55 schreef DutchSL het volgende:
Die paardnamen, straks komt er eentje die heet "Damon Hill"
Een dressuur paard Damon Hill noemenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:55 schreef DutchSL het volgende:
Die paardnamen, straks komt er eentje die heet "Damon Hill"
Centimeters.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ontopic post:
Cameron van Houston Dynamo naar Stoke City, dat kan een leuke UP worden want hij heeft al 75 pace, 72 defending en 78 heading en hij is 68 rated en 6,3''
Hoeveel punten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef DutchSL het volgende:
Damon Hill 1e bij de dressuurwas ook nog een Duitse ipv een Britse.
Dan komen onze paden samen in de halve finale poker. Kan spannend worden, met onze laatste wedstrijd die 0-0 werdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:13 schreef poker4lifee het volgende:
1e kwartfinale 2-3 verloren en 2e 3-0 gewonnengg Reemi.
Ik durf niet meer nadat ik zo hard ben getrolld door EA. Het pack was verder niet slecht met Jo en een squad fitnessquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind het zo stil hier dat ik eens een pakje open ..
24 uur geleden nog wel, ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb NIF Montillo, was dat geen IF? (volg het totaal niet meer)
op vakantie geweest?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef marcie216 het volgende:
Goedendag
Net even in het zonnetje een team gemaakt voor dat Footballmanager van Fok! snap er geen ballen van.
Ik ben weer weg, later!
nicequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan komen onze paden samen in de halve finale poker. Kan spannend worden, met onze laatste wedstrijd die 0-0 werd
Nog steeds in het zonnige Turkije, 50 graden aangetikt vandaag. Had hier ook de Johan Cruijf schaal gekeken, ajax werd weggespeeldquote:
Ik net ook al, en Michelquote:
Consumable prijzen van zilver zijn niet echt goed inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik net ook al, en Michel
Er worden veel silver packs geopend maar weinig golds, dus gold contracten zijn redelijk duur waardoor je op 5k packs winst kan maken. In mijn 1e pack zat CAM>CM en 1000 coins dus ik denk dat ik het bij dat ene pack laat
Ik zag dat de goedkoopste CAM>CM 7.8k kost dus die is ook best wel in prijs gestegenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Consumable prijzen van zilver zijn niet echt goed inderdaad
Zandbak.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:43 schreef DutchSL het volgende:
Laatste Nederlander nu in de wei / baan / veld hoe je het ook noemt
Ze kan beter voetballen dan jij denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en?het is een vrouw, die snappen er toch niets van.
Dat wilt nog niet zeggen dat ze het beter snaptquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ze kan beter voetballen dan jij denk ik
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ze kan beter voetballen dan jij denk ik
Dit verdient een speciale IF imo.quote:
dat was echt weer te corrupt jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:02 schreef DutchSL het volgende:
Zilver dus, corrupte bende terwijl de Britse een grote fout maakt
Trap toch niet in dat gekleurde commentaar van de NOS altijd joh. Die zal eerder gekleurd zijn dan een Olympische jury hoor..is iedere keer weer hetzelfde daar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:02 schreef DutchSL het volgende:
Zilver dus, corrupte bende terwijl de Britse een grote fout maakt
Die britten hebben ook allemaal goede paarden gekocht hé omdat de OS in eigen land isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:09 schreef DutchSL het volgende:
Ja, want deze altijd door Nederland en Duitsland gedomineerde sport is geheel toevallig plots helemaal Brits als het in London is![]()
Ik geloof er geen bal van, want de zogenaamde kenners die het goedpraten er ook van zeggen. Boeit me ook niks, ik wil alleen medailles
Bijna alle sporten zijn ineens geheel Brits, ook de niet-jury sporten. Die hebben zo bizar veel geïnvesteerd vanaf het moment dat duidelijk werd dat ze de Spelen kregen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:09 schreef DutchSL het volgende:
Ja, want deze altijd door Nederland en Duitsland gedomineerde sport is geheel toevallig plots helemaal Brits als het in London is![]()
Ik geloof er geen bal van, want de zogenaamde kenners die het goedpraten er ook van zeggen. Boeit me ook niks, ik wil alleen medailles
Is maar één jurylid die Adelinde hogere score gaf... ik heb niet genoeg kennis om te zeggen of het eerlijk isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:09 schreef DutchSL het volgende:
China won 4 jaar geleden ook ineens het medailleklassement....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bijna alle sporten zijn ineens geheel Brits, ook de niet-jury sporten. Die hebben zo bizar veel geïnvesteerd vanaf het moment dat duidelijk werd dat ze de Spelen kregen.
Nee, dat is mijn punt ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
China won 4 jaar geleden ook ineens het medailleklassement....
Canada deed dat 2 jaar geleden ineens met de winterspelen.
Zo vreemd is het niet dat die britten nu zoveel halen
Ik heb honger.. waar is GJE?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en ik zette dat punt wat kracht bij
waarom?quote:
Is dit die van jou?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:33 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand die voor mij even kan kijken of er inderdaad geen TOTY Shiels' meer zijn op de PS3 markt?
Die is van mij ja! Bedankt!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dit die van jou?
Duration Start Current bid BIN Position Formation Owners Contracts Injury Release date
00:17:27 15000 0 30000 CM 4-3-2-1 5 6 5/6/2012
Dat is de enige
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:09 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn jullie allebei een keer online geweest op de console erna? Jij moet nadat hij het accepteerde nog een keer online komen namelijk (of andersom als hij het verzoek stuurde).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:47 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben vrienden met iemand maar ik kan nog steeds geen tradeoffer versturenklote EA
hij wel maar ik zit in oostenrijk dus ik nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn jullie allebei een keer online geweest op de console erna? Jij moet nadat hij het accepteerde nog een keer online komen namelijk (of andersom als hij het verzoek stuurde).
jeetjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:52 schreef Tim86 het volgende:
Je zal maar commentator zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forlanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
David Villa en Walcott waren van de tegenstander
Wat heeft dat met fut te maken dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:40 schreef OmniRocket het volgende:
ik maar denken waarom het zo moeilijk gaat met FUT.. heb ik nog de instellingen voor het boosten van m'n VP
Andere instellingen van je controller.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:07 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Wat heeft dat met fut te maken dan?
Dan nog zou alles makkelijker zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:10 schreef Tim86 het volgende:
Hij heeft het over die sliders volgens mij, maar die werken toch niet in FUT?
Nee, maar ik heb hem wel als keeper geprobeerd en zijn divingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
Busquets![]()
Is het iemand anders opgevallen dat hij voor zijn stats best aardig kan schieten?
Ja dat bevalt me ook wel!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb hem wel als keeper geprobeerd en zijn diving
Uitgemolken kutgrapquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb hem wel als keeper geprobeerd en zijn diving
Ik lees niet iedereen zijn grappen en grollen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Uitgemolken kutgrap
En dan haten op 9gag
zo typisch soms... dan kom je er de hele tijd niet doorheen, en zodra je er een keer doorheen bent loop je erover heen. Komt waarschijnlijk omdat je tegenstander dan iets meer gaat aanvallen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
David Villa en Walcott waren van de tegenstander
Wel die van mij hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik lees niet iedereen zijn grappen en grollen.
Hangt ervan afquote:
Idd dus ben wel benieuwd wat hij bedoelt!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan nog zou alles makkelijker zijn
Ik kan nuquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zometeen ff kijken of ik GJE wel kan verslaan, en daarna sporten.
mn VP is nu 88 op CB
mijn eten staat bijna op tafel, dus rond 19.00 ....quote:
zozo nice, okquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zometeen ff kijken of ik GJE wel kan verslaan, en daarna sporten.
mn VP is nu 88 op CB
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
VOlgens mij laat GJE Rijst gewoon altijd winnen of speelt zijn vader dan
ok, succes 2e matchquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Laat wel weer zien dat momentum bestaat hoor
dat laatste afstandsschot, was dat meer van, ik kom er toch niet langs of was dat nog serieus schot om te scoren??quote:
Weet niet welke je bedoelt eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
dat laatste afstandsschot, was dat meer van, ik kom er toch niet langs of was dat nog serieus schot om te scoren??
jij stond ook wel goed te verdedigen
Weet het niet, zit mezelf weer kk gek te maken, maar okquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:47 schreef Rijst het volgende:
GJE, wil je nu tegen mij spelen? Ik ben roestig
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet het niet, zit mezelf weer kk gek te maken, maar ok
Kan gewoon niet tegen m'n verlies, en al helemaal niet tegen zulk soort teams als Omni dan heeftquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is maar een friendly man. Doe rustig
Ah, het kwam natuurlijk door m'n team.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan gewoon niet tegen m'n verlies, en al helemaal niet tegen zulk soort teams als Omni dan heeft
Lezenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ah, het kwam natuurlijk door m'n team.
Pic van je teamquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ah, het kwam natuurlijk door m'n team.
tja alleen maar motivatie toch als iemand beter isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan gewoon niet tegen m'n verlies, en al helemaal niet tegen zulk soort teams als Omni dan heeft
Nee, maar op sommige momenten denk je echt wtf. Keeper is soms heel goed, en soms laat 'ie alles doorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:51 schreef Rijst het volgende:
Geen schande om van Omni te verliezen. Maar om eerlijk te zijn maakte je toch weinig kans. Ik bedoel speel nog maar 8 keer tegen hem
Ik schreeuw alleen om me heen als ik verliesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tja alleen maar motivatie toch als iemand beter is
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik schreeuw alleen om me heen als ik verlies
Zit m'n pa te lachen achter mequote:
moet je niet doen, wordt het spel van jezelf meestal niet beter van.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik schreeuw alleen om me heen als ik verlies
Ik heb jou al geinvitequote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit m'n pa te lachen achter me![]()
Join even, du hast invite
Tja, ik kan er gewoon niet tegenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
moet je niet doen, wordt het spel van jezelf meestal niet beter van.
ik heb dat ook wel eens, als ik me dan ga irriteren dan blijf ik slecht spelen daarna.
Als ik rustig blijf dan maak ik nog kans om terug te komen.
Ik denk als je je blijft concentreren en je verdedigingskills wat verbeterd je echt wel kan winnen van me.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, ik kan er gewoon niet tegen
Ik had wel het idee dat ie nu meer heeft tegengehouden dan doorgelaten.... alleen dat afstandsschot dat wordt soms wel eens gepakt...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, maar op sommige momenten denk je echt wtf. Keeper is soms heel goed, en soms laat 'ie alles door
je hebt toch al een Brazil team..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
En ik ga er extreem sweaty mee spelen
Ja maar niet met pacequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je hebt toch al een Brazil team..
Hij speelde ook nog 5221 dus ik was blij dat ik er uit eindelijk toch door heen kwam. Ook 2 penalties waar er volgens mij niet heel veel aan de hand was, maar ach, je hoort mij niet klagen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:14 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zo typisch soms... dan kom je er de hele tijd niet doorheen, en zodra je er een keer doorheen bent loop je erover heen. Komt waarschijnlijk omdat je tegenstander dan iets meer gaat aanvallen.
En daar gaat GJE door ragen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:01 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kPHdtuNCbdZR6
Nee man, geen zin meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef Rijst het volgende:
Hahaha nog eentje?Ben echt niet scherp
Gamen op vakantiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dikke kut TV hier op vakantie wel om fifa op te spelen
Ik ben ziek manquote:
gaat moeilijker nu.... die letten scoren vaak met zacht balletje opzijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef vandermar het volgende:
25K voor een vies zweterig team
Volleybal gaat lekker!
Tsjuus!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ook. Ziek van het niet kunnen winnen.
Even boodschappen doen.
haal ff wat punten voor die Schuil en Nummerdorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:41 schreef Rijst het volgende:
Moeti k nog iets halen voor jullie? VDM chips zeker?
Ik eet nooit chips. Liever worstenbroodjes. Hoewel ik tuc koekjes wel adoreer (paprika)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:41 schreef Rijst het volgende:
Moeti k nog iets halen voor jullie? VDM chips zeker?
Zijn dat geen BB oortjes?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:44 schreef Rijst het volgende:
Leuk meisje voor jou GJE?
[ afbeelding ]
Weet ik veel. Maakt het wat uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn dat geen BB oortjes?![]()
BB hebben als telefoon zegt wel wat over de chick zelf jaquote:
dat ze bij een groep van 90% hoort jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
BB hebben als telefoon zegt wel wat over de chick zelf ja
Oke, expert.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
BB hebben als telefoon zegt wel wat over de chick zelf ja
het wordt 21 - 19!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:47 schreef vandermar het volgende:
Omni, het is tot de 15 hé niet 21!
Pingsletjes jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat ze bij een groep van 90% hoort ja
Die van jouw leeftijd wel ja jammer genoegquote:
Waar wil je heen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wie is die voetballer in je avatar?
quote:
Normaal voor jouw niveauquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van jouw leeftijd wel ja jammer genoeg![]()
Ik praat met veel meisjes van mijn leeftijd die een BB hebben en die zijn gewoon normaal.
Terwijl Nummerdor de zwakkere isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef OmniRocket het volgende:
ik heb het idee dat Nummerdor steeds boos op Schuil is....
Vuile hoerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ohhhh die stond net ook bij je in de spits, daar zag ik hem ook al niet ;P
Omdat Schuil verre familie is?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Terwijl Nummerdor de zwakkere is
lolquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ohhhh die stond net ook bij je in de spits, daar zag ik hem ook al niet ;P
Nee omdat Nummerdor veel meer fout slaatquote:
Ik vind Nummerdor vandaag echt veel beter dan Schuil hoor, maar goed. Denk dat ze verder gewoon gelijkwaardig zijn en belangrijker: complementair. Nummerdor is een erg goede verdediger, Schuil is aanvallend weer beter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee omdat Nummerdor veel meer fout slaatSchuil moet het vaak herstellen wanneer ze achter staan.
Dat klopt. Alleen moet Nummerdor teveel aanvallen maar daartoe worden ze ook gedwongen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Nummerdor vandaag echt veel beter dan Schuil hoor, maar goed. Denk dat ze verder gewoon gelijkwaardig zijn en belangrijker: complementair. Nummerdor is een erg goede verdediger, Schuil is aanvallend weer beter.
Eind 2e set ging het misquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:56 schreef OmniRocket het volgende:
Nummerdor op gegeven moment smash uit... Schuil service niet goed verwerkt... nederlanders ook fouten bij service......
daardoor verliezen ze
Boodschappen doen!quote:
Zanka en Bjelland ingestuurdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
https://docs.google.com/s(...)ejFzU1JnUWc6MQ#gid=0
Hier kun je transfer requests sturen, hopelijk wordt er dan ook iets mee gedaan
jupquote:
Cool runningsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
Jamaica clean sweep. Hopelijk richten ze nu een bobsleeteam op voor de Winter Olympics
Wist je dat Zanka van PSV zijn bijnaam aan die film te danken heeft?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cool runnings
Goede start hebben ze wel
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wist je dat Zanka van PSV zijn bijnaam aan die film te danken heeft?
Wat ga jij mijn duimpje jatten, swagjackertquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:09 schreef Rijst het volgende:
Gister Detachment gekeken. Wat een geweldige film. Ik kreeg na de film wel een kutgevoel maar dat komt omdat je zo erg in dat verhaal wordt meegesleept.
Ah oke, thanksquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
Hockey bij nader inzien!
8-1
Wat een afstraffing lol.
Er is toch nog een andere IF CB uit zweden of niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:25 schreef Rijst het volgende:
Nog steeds geen IF Orlund op de markt. Dus heb de gewone maar gekocht. Slechter dan Isaksson kan hij niet zijnLindgren kan ik ook niet vinden
Heb echt iemand nodig met High def op CDM want Mellberg is echt slecht.
[ afbeelding ]
hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:26 schreef Marcoss het volgende:
twitter:BBCSport_Ollie twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:10:25This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY. reageer retweet
Waarom dan ook zo'n teamquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:25 schreef Rijst het volgende:
Nog steeds geen IF Orlund op de markt. Dus heb de gewone maar gekocht. Slechter dan Isaksson kan hij niet zijnLindgren kan ik ook niet vinden
[ afbeelding ]
te makkelijk om dan steeds via links aan te vallen tegen jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:25 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat hij binnen 10 wedstrijden verkocht is, al is het wel een leuk teamquote:
Leuk om te zien, en om tegen te moeten spelen, meer niet denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij binnen 10 wedstrijden verkocht is, al is het wel een leuk team
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Heb je Isaksson gehad dit jaar in FUT dan? Prima keeper..80 reflexes en 1.99m lang..Echt wel beter dan (IF) Orlund.
2 wedstrijden met Isaksson gespeeld en hij was ECHT dramatisch. Hij heeft niks klem dus iedere rebound ging erinquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij binnen 10 wedstrijden verkocht is, al is het wel een leuk team
Ja maar die is ook langzaam.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er is toch nog een andere IF CB uit zweden of niet?
Omdat ik het leuk vind.quote:
Even in die machientje en massage en dan morgen weerquote:
Lig in bed, kan het morgen nog?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef Toefjes het volgende:
Het is toch wel weer duidelijk. 4 Halve finalisten, 4 Dutchies![]()
Toefjes - Poker4lifee
Gekkegerrit - OmniRocket
Reemi, GJE, gooi er maar iets op voor 3K, doe maar voor een paar uur of 1 dag.
4 goede spelers maakt nog geen goed team.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:36 schreef Toefjes het volgende:
Het is toch wel weer duidelijk. 4 Halve finalisten, 4 Dutchies![]()
Toefjes - Poker4lifee
Gekkegerrit - OmniRocket
Reemi, GJE, gooi er maar iets op voor 3K, doe maar voor een paar uur of 1 dag.
vergeet die ijsbadjeuh nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even in die machientje en massage en dan morgen weer
of overmorgen, kijk maarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lig in bed, kan het morgen nog?
Als je het zo bekijkt is Siemerink ook beter dan Federer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
4 goede spelers maakt nog geen goed team.
tot nu toe hebben we nog niet van ze gewonnen
Er wordt niks aan mij gevraagdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
niemand zin in clubs dus![]()
kstuur je nu invite Rijst
Contract is niet verlengd helaasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Er wordt niks aan mij gevraagdOf ben ik er uit gegooid?
ik ga zo slapen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
niemand zin in clubs dus![]()
kstuur je nu invite Rijst
doe maar niet... ze gaan falen danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord morgen Genk loot. Mario Been even pakkie geven
Heb nou niet meteen zoveel praatjes Steefie ....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord morgen Genk loot. Mario Been even pakkie geven
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb nou niet meteen zoveel praatjes Steefie ....
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toe even, wat is Feyenoord nouGuidetti is weg en de rest is pauper!
Heb nou niet meteen zoveel praatje Mattiequote:
Laten we dan niet over Feyenoord beginnen. Zonder 3/4 belangrijke spelers.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toe even, wat is Genk nouDe Bruyne is weg en de rest is pauper!
Zullen we het even over ajax hebben? Die spelen in de 3e klasse reserve nog niets klaar met deze selectie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Laten we dan niet over Feyenoord beginnen. Zonder 3/4 belangrijke spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |