Dat zou handig kunnen zijn... ware het niet dat het op míjn manier moet, met míjn lijstjes en waarschijnlijk snapt iemand anders mijn logica niet (ik zelf ook niet meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Even de lijsten opzij leggen en straks in alle rust met je lief even doornemen?
Ze hebben niet eens een poetelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
Een ekten Priem TTet
En ik zocht mooie plaatjes van karten voor de uitnodiging, kwam ik op deze site. Muurstickers
http://www.easystic.com/s(...)rs-chats-design.html
nee deez!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
Een ekten Priem TTet
En ik zocht mooie plaatjes van karten voor de uitnodiging, kwam ik op deze site. Muurstickers
http://www.easystic.com/s(...)rs-chats-design.html
Die heeft Lindy er uit geslooptquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Waar is het topic nummer gebleven?
Owjah.... Kan em niet meer aanpassenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Waar is het topic nummer gebleven?
Weer al?????? OMGquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heeft Lindy er uit gesloopt
maar wel een leuke sukkel met oortjesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja. Ik kan er ook niks mooiers van maken.
Owjah had je shoplog nog wel gezien linquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar wel een leuke sukkel met oortjes
quote:
Verrek, iddquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent net een Ewok in dat ding
FBquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:07 schreef Loqi het volgende:
Waaaaaar is die shoplog, ik ben nieuwsgierig nu
Gewoon toegeven aan peer pressure en fb account nemenquote:
hele dag geen honger gehad, ik lees dit, instant hongerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon toegeven aan peer pressure en fb account nemen
Omnomnom pistoletje salamiGoeien tijd ook
DANGER!!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en ik moet ook nog in mijn up eten vanavond, gevaarlijk
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hele dag geen honger gehad, ik lees dit, instant honger
Ja, maar als je nooit eet moet je dat toch ooit een keer inhalenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik ben al de hele dag aan het kanen... Maar echt extreem.. Het verwondert mij (hehe... verwonderen...) dat ik geen zak chips heb open getrokken nog
En straks gaan we bbq-en....
Oh is dat het ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar als je nooit eet moet je dat toch ooit een keer inhalen
Kom ik wel naast je liggenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh is dat het ?
100 kilo here i come
Dan doe ik ook meteen extreem: 250kilo en eeuwig in bed blijven here I come
Kan ik me rollend verplaatsen
Sluiten we ons op op onze logeerkamer en dan worden we 'die dikke vrouwen die zo dik zijn geworden dat ze niet meer uit de deur kunnen en eeuwig op zolder moeten leven'quote:
JOah, en dan krijgen we een real-life soapquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sluiten we ons op op onze logeerkamer en dan worden we 'die dikke vrouwen die zo dik zijn geworden dat ze niet meer uit de deur kunnen en eeuwig op zolder moeten leven'
Goeien titel..Kuch.
Het ziet er geordender uit dan als ik mijn administratie doequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik denk dat ik een goeden manier voor het uitzoeken heb gevonden...
Welkom bij lindy's logica:
[ afbeelding ]
Hier was ook de helft van de lakjes op....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef Loqi het volgende:
ooh je oogschaduw![]()
de kiko waar wij waren was faal joh, mega chaotisch, gore testers, alle lakjes op
Nou, dat zal spannend worden als je alleen in je nest ligt te meuren en vretenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOah, en dan krijgen we een real-life soap
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het ziet er geordender uit dan als ik mijn administratie doe
Ja, want dan gaan we op dieet en worden we uit de kamer gezaagd endezeauquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat zal spannend worden als je alleen in je nest ligt te meuren en vreten
Jij zou een goeden zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
"Hier Lindy en Priem, neem nog een family bucket, dat lusten jullie vast wel"
Met chocoladestukjes er in graagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als toetje heb ik voor ieder een emmertje roomijs![]()
Nootjes ook? Die zetten ook lekker aanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Met chocoladestukjes er in graagEn caramelslierten
Nee, nootjes in ijs vind ik niet lekkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nootjes ook? Die zetten ook lekker aan
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Loqi het volgende:
chocolate brownie fudge B&J gegeten gisteren
Slagroom?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, nootjes in ijs vind ik niet lekker
Mijn buik maakt een soort ggghhhhrrrrrgrgggrhrhrhr geluidquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Loqi het volgende:
chocolate brownie fudge B&J gegeten gisteren
dat je voelt hoe er zich een gezicht op je buik vormt dat aan je t-shirt gaat knagen enzo? FEED ME NOAW!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn buik maakt een soort ggghhhhrrrrrgrgggrhrhrhr geluid
Minor? TELL me morequote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:14 schreef Lindytje het volgende:
Top, ze doen het lijken of je vet veel te kiezen hebt op deze studie, maar als je dan uiteindelijk moet kiezen, blijkt je keuze om logistieke redenen maar heel klein te zijn
Logistieke redenen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:14 schreef Lindytje het volgende:
Top, ze doen het lijken of je vet veel te kiezen hebt op deze studie, maar als je dan uiteindelijk moet kiezen, blijkt je keuze om logistieke redenen maar heel klein te zijn
Je moet bijvoorbeeld in het eerste semester 3 minorvakken kiezen, en bij 3 van de 4 minoren kan dat niet omdat ik al vakken daarvan gehaald heb, er 2 vakken overblijven voor het eerste semester...quote:
Dat kan ja, dan kies je een vrije minor, daarvoor moet je aanvraag doen bij de examencommissie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Minor? TELL me more![]()
Je kunt ook bij andere faculteiten toch?
Oh moet je dat allemaal aanvragen, geezquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan ja, dan kies je een vrije minor, daarvoor moet je aanvraag doen bij de examencommissie.
Ik houd niet van dat gedoe, dus ik neem een vaste minor, maar blijk nu erg beperkt in mijn keuze
Jepquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh moet je dat allemaal aanvragen, geez
Dat, ik kom er nu nog maar net uit, met al die verschillende dingen. Dan ga ik niet ook nog bij andere faculteiten kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja lindy mag vanalles kiezen maar heeft geen zin in rompslomp
Ik heb geen idee hoe het werkt dus ik zie het dan wel. Succes iigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat, ik kom er nu nog maar net uit, met al die verschillende dingen. Dan ga ik niet ook nog bij andere faculteiten kijken
Gaat goed daar of nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Godver hoeren tyfus kuyzooi!!!!![]()
![]()
![]()
Hebben die eikels van de helpdesk gewoon mijn werkaccount geblokkeerd! Want er zou een virus op mijn pc staan. Dus hoorde van kantoorgenoten dat ik morgen met pc bij de helpdesk langs moet hem te laten scannen.. Kunnen ze dat niet gewoon mailen/bellen ofzo? Ik ben ff in een ander gebouw, kom terug en kan ineens niet meer op mijn pc inloggen. En het was 5 uur geweest dus uiteraard zijn zij al weg. Dan zit je daar dus, kan helemaal niks meer met m'n pc..
Nee, da's een minor kiezen op andere faculteit toch? Ik heb allemaal random vakken in minorruimte omdat er geen boeiende minoren waren. (Daar komen ze nu pas mee)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja lindy mag vanalles kiezen maar heeft geen zin in rompslomp
Klinkt handig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
![]()
![]()
Hebben die eikels van de helpdesk gewoon mijn werkaccount geblokkeerd! Want er zou een virus op mijn pc staan. Dus hoorde van kantoorgenoten dat ik morgen met pc bij de helpdesk langs moet hem te laten scannen.. Kunnen ze dat niet gewoon mailen/bellen ofzo? Ik ben ff in een ander gebouw, kom terug en kan ineens niet meer op mijn pc inloggen. En het was 5 uur geweest dus uiteraard zijn zij al weg. Dan zit je daar dus, kan helemaal niks meer met m'n pc..
Watdefuq? Je moet met je pc bij de helpdesk langs?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
![]()
![]()
Neequote:
Wat een mongolenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben zo stik chagrijnig nu.. Dat account is niet alleen voor mijn pc, maar heb ik ook nodig om bij meetcomputers in te loggen, mijn mail vanuit thuis te bekijken, en kan nu dus echt helemaal niks meer. Ook niet op wifi via iPad of zo, want daar heb ik dat account ook voor nodig. Idioten.
Account.. Merkte het toen ik via foon m'n mail ineens niet meer kon ophalen en de wifi steeds om wachtwoord vroeg. En toen kon ik ineen niet meer in m'n pc toen ik terugkwam. En toen vertelden mijn collega's ineens 'oja, de helpdesk zei dat je met je pc langsmoet'. Ja, en die waren dus al naar huisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Miss is de pc of je account geblokkeerd? Anders kun je namelijk op een andere pc inloggen
Volgens mijn collega's had de helpdesk pipo gezegd dat er een virus op staat en dat ie gescand moet worden. Ik snap alleen niet waarom ze dan mijn hele account blokkeren. En waarom ze mij niet bellen, ik had gewoon mobiel bij me. Ook geen briefje of zo van henzelf, dus ik zie het wel morgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar hoezo moet je dan met je pc langskomen wtf
Ja maar dat kunnen zo ook op afstand.doen ik zou t eerst naar navragenvoordat je met pc gaat sjouwenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Volgens mijn collega's had de helpdesk pipo gezegd dat er een virus op staat en dat ie gescand moet worden. Ik snap alleen niet waarom ze dan mijn hele account blokkeren. En waarom ze mij niet bellen, ik had gewoon mobiel bij me. Ook geen briefje of zo van henzelf, dus ik zie het wel morgen.
Ik ga dr wel vanuit dat ze die hebben ja maar alsnog sukkels dan, UvA ook dan trouwensquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:17 schreef Mss het volgende:
Kan het te maken hebben met dat virus wat het halve land plat heeft gelegd? Hoorde dat de UvA ook al geïnfecteerd was, lekker dan...
Sufquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je moet bijvoorbeeld in het eerste semester 3 minorvakken kiezen, en bij 3 van de 4 minoren kan dat niet omdat ik al vakken daarvan gehaald heb, er 2 vakken overblijven voor het eerste semester...
En dan in het tweede semester moet je er nog 2 kiezen, en dan heb ik ineens de keuze uit 6 vakken
Ik heb er net eentje gekochtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gratis figuurscharen van mama gekregen.Ponsfiguurtjes zijn te groot...
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje gekocht
Ponsdingen vond ik gewoon niet mooi...
En een setje heeeele dunne penseeltjes want ik heb een ideetje in mijn hoofd die ik ekt uit wil voeren
Ja, en die universiteiten staan ook allemaal met elkaar in verbinding. Gaat lekker danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga dr wel vanuit dat ze die hebben ja maar alsnog sukkels dan, UvA ook dan trouwenslekker weer van die gammele beheerders
ik mag toch hopen dat ze gweoon allemaal eigen netwerk hebben en die aan elkaar geknoopt met allemaal een eigen firewallquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, en die universiteiten staan ook allemaal met elkaar in verbinding. Gaat lekker dan.
OMGOMGWEETJEWATERISGEBEURD!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:01 schreef Mss het volgende:
[..]. Ik heb de vorige nog steeds niet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken wel mensen die je zaad willen gevenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef Mss het volgende:
Er zijn gewoon GEEN seeders. Echt fail
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga op de nieuwsgroepen over johquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef Mss het volgende:
Er zijn gewoon GEEN seeders. Echt fail
.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die je zaad willen gevenHihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Ik ga volgende maand een nieuwe pc kopen, misschien is het dan wel een goed moment jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga op de nieuwsgroepen over joh
Knoflookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor zaad wil je? Voor bonen? Erwten? Wortels? Bloemen?
mag altijd!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand een nieuwe pc kopen, misschien is het dan wel een goed moment ja. En anders mag ik de eps vast wel bij jou komen kopieren als het seizoen is afgelopen
![]()
.
Die had ik al gezien, en ik dacht dat het een opplakdiamant was. Wel lekker white trash!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:07 schreef Sharana_LV het volgende:
1 spoiler wel, die nieuwe piercing van amber naast dr oog lijkt op een pukkel
oh ik dacht eerst dat dr nieuwe piercing ergens anders zat en dat dit weer een nieuwe piercing is, hij is ook helemaal rood enzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Die had ik al gezien, en ik dacht dat het een opplakdiamant was. Wel lekker white trash!
Ik kan je wel ff bijpraten wat er in 08 wasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:11 schreef Mss het volgende:
Het is ook puur aflevering 4.08 die niet te vinden is. 4.09 kan ik wel downloaden.
Ik zie net dat die als 5.08 op TPB staat, vandaar. Ze zijn nu allebei aan het downloadenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kan je wel ff bijpraten wat er in 08 was
Ik wil het zien!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:45 schreef Mss het volgende:
Teen Mom, waar tienermoeders verstandiger zijn dan hun ouders.
Daar ben ik al doorheenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil het zien!
Maar heb die verzameldownload nog steeds niet binnen. Vergeet hem steeds aan te zetten en dat ding schiet ook niet op.
Ik werk fulltime en 's avonds staan hier de OS aan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar ben ik al doorheen. Ik weet alleen niet of ik die tweede cycle nog ga kijken, want ik vind de eerste veel leuker.
teen mom, waar tienermoeders hun kind bij ouders dumpen als ze dr ff geen zin in hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:45 schreef Mss het volgende:
Teen Mom, waar tienermoeders verstandiger zijn dan hun ouders.
Ik werk ook meer dan fulltime, maar de spelen volg ik idd niet zo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik werk fulltime en 's avonds staan hier de OS aan.
Dat scheelt al veel dan ws. Ik volg het ook niet, maar mams en partner wel. Dus ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik werk ook meer dan fulltime, maar de spelen volg ik idd niet zo.
Dat klopt volgens mij wel ja. Als je dan een comment plaatst kun je zelf een naam invullen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zeg, bij Bloglovin' heb je helemaal geen naam ingesteld staan toch? Ik heb volgens mij alleen email en wachtwoord...
Mja, want bij Debs give-away moet ik m'n bloglovin' naam invullen. Maar die heb ik niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij wel ja. Als je dan een comment plaatst kun je zelf een naam invullen.
Is dat dan niet gewoon je emailadres?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, want bij Debs give-away moet ik m'n bloglovin' naam invullen. Maar die heb ik niet.
waarschijnlijk lopen ze er wel een tijdje doorheen enzo maar dat wordt er allemaal uitgekniptquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:19 schreef Mss het volgende:
Bij Teen Mom gaan ze een huis bekijken, ze doen een rondje en ze kopen het meteen. Meteen tekenen undeso. Dat is toch raar?
Echt kopen? Niet huren? Dat is best wel heel gek...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:19 schreef Mss het volgende:
Bij Teen Mom gaan ze een huis bekijken, ze doen een rondje en ze kopen het meteen. Meteen tekenen undeso. Dat is toch raar?
Ja oke, maar dan nog ga je meestal vaker kijken, en laat je het eventueel taxeren enzo. Je slaapt er vaak toch wel een nachtje over lijkt me?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarschijnlijk lopen ze er wel een tijdje doorheen enzo maar dat wordt er allemaal uitgeknipt
Ja maar dat gaan ze niet allemaal uitzendenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan nog ga je meestal vaker kijken, en laat je het eventueel taxeren enzo. Je slaapt er vaak toch wel een nachtje over lijkt me?
I know, maar het leek alsof er bij het eerste bezoek werd getekend.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dat gaan ze niet allemaal uitzenden
lol, goed dat een blogger iig nog humor heeftquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Mirjam het volgende:
http://www.vampyvarnish.com/2012/08/nail-art-trends-fall-2012/
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Mirjam het volgende:
http://www.vampyvarnish.com/2012/08/nail-art-trends-fall-2012/
oh ik vind het echt heel grappigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
De humor kan ik waarderen. De uitvoering...
ze doet t toch als grapjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
De humor kan ik waarderen. De uitvoering...
ja duh dat is toch ook de bedoelingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind het gewoon lelijk.
Maar verder wel grappig hoor.
ja duuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh, wie vindt potgrondnagels nou wel mooi?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind het gewoon lelijk.
Maar verder wel grappig hoor.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja duh dat is toch ook de bedoeling
Haha, true.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja duuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh, wie vindt potgrondnagels nou wel mooi?
misschien eerst t bericht lezen en vooral t laatste stukje voordat je uberhaupt een emoslinger geeft?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
De emoslinger was wel een beetje overdreven. *kort in*
ik vind vooral de sesamnagels leukquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien eerst t bericht lezen en vooral t laatste stukje voordat je uberhaupt een emoslinger geeft?
ook wel leuk dat ze t nu doet en niet op 1 april ofzo
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien eerst t bericht lezen en vooral t laatste stukje voordat je uberhaupt een emoslinger geeft?
ook wel leuk dat ze t nu doet en niet op 1 april ofzo
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
etos lakje heeft gelijk toch? t geeft het effect alsof t al weken op je nagels zit
Wat fijn voor je! Lekker rimpelig geworden?quote:
dan wil ik er ook bijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:50 schreef Puckzzz het volgende:
Bad...het enige wat ik mis aan mijn flatje
Ik kan natuurlijk de douchecabine dichttapen en dan de douche aanzetten
Lekker boeiend, waarom zou het raar zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wil wel vaker maar je wordt altijd zo raar aangekeken.
Ik vind het ook niet raar, andere mensen blijkbaar wel! Je kunt toch niet met elkaar praten tijdens de film.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker boeiend, waarom zou het raar zijn![]()
Ja naar de film is leuk, maar om met iemand bij te kletsen ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet raar, andere mensen blijkbaar wel! Je kunt toch niet met elkaar praten tijdens de film.
Dat past welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan wil ik er ook bij
ik wil ook een bad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
I feel your painquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:30 schreef Lindytje het volgende:
Note to self: swapdoosbestanden bijhouden... nu ben ik er 3u mee bezig geweest
Ik printte de PM's uitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JottemPM's terug zoeken, nieuw bestand maken, etc etc
![]()
Dat laatste inderdaad, had dat dan gezegd!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ik voel me lullig...
Rick heeft nachtdienst en ik ben de hele avond bezig geweest op de computer om die uitnodiging te maken. Op het moment dat hij vertrek zegt ie: "Je had misschien ook nog wel even een kwartiertje bij me kunnen komen zitten?" met een sip gezicht....
JA KUT!! Zeg dat dan!! Ik ga zo in mijn bezigheden op dat ik zelfs vergeet te roken of te drinken...laat staan wat quality time met mijn vent doorbrengen![]()
Goed vermaeck.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ging ff op bank liggen want rug deed pijn en ik had mijn benen tegen de rugleuning van e bank aangezet in zo'n driehoekje, en nou is milo een benen tentje aan het makenmaar of zijn kop of zijn kont steken steeds uit dus dan gaat hij er weer uit en weer opnieuw in, en maar proppen
![]()
ik lig lekker te kijken hoe hij aan het prutsen is en foto's te maken
Voordeel voor hem is wel dat hij zijn bootie al heeft gehad...ghihiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad, had dat dan gezegd!!!
Dan zeggen ze dat vrouwen niet duidelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voordeel voor hem is wel dat hij zijn bootie al heeft gehad...ghihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ging ff op bank liggen want rug deed pijn en ik had mijn benen tegen de rugleuning van e bank aangezet in zo'n driehoekje, en nou is milo een benen tentje aan het makenmaar of zijn kop of zijn kont steken steeds uit dus dan gaat hij er weer uit en weer opnieuw in, en maar proppen
![]()
Ja t is echt zo grappig want dan denkt ie net van HA! en dan prik ik met mijn vingers tegen een stukje wat uitsteekt en dan is het weer zo van AAAAARGH NEE JE ZIET MIJ NOG STEEDS!! en dan gaat ie weer eruit en opstaan en ronddraaien en weer terugquote:
Jouw kadders zijn zo briljantquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:45 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voordeel voor hem is wel dat hij zijn bootie al heeft gehad...ghihiMweheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Jaaaaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef Sharana_LV het volgende:
wacht ik zal ff wat fotos kopieren!!!!!
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja t is echt zo grappig want dan denkt ie net van HA! en dan prik ik met mijn vingers tegen een stukje wat uitsteekt en dan is het weer zo van AAAAARGH NEE JE ZIET MIJ NOG STEEDS!! en dan gaat ie weer eruit en opstaan en ronddraaien en weer terug
Dat is dus zo fijn aan huisdierenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:54 schreef Sharana_LV het volgende:
ik was net ff chaggie door de pijn maar nu moet ik weer zo hard lachen om dat stomme beest
HAAI JILLYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:00 schreef Sharana_LV het volgende:
bonuspic voor lindy
[ afbeelding ]
precies om 00:00 klaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:00 schreef Lindytje het volgende:
Zo, van 2 tot 24.00 nu achter de computer gezeten en het volgende gefixt:
Swapdoos-bestanden up-to-date
Computer opgeruimd en bewaardingen naar de externe harde schijf verhuisd
School-rooster uitgezocht, gekeken welke vakken ik nog moet en wanneer, rooster voor dit semester kloppend gemaakt.
Ohja, en ik heb tussendoor nog een half uurtje gegeten
Klaar voor vandaag
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:00 schreef Lindytje het volgende:
School-rooster uitgezocht, gekeken welke vakken ik nog moet en wanneer, rooster voor dit semester kloppend gemaakt.
Klaar voor vandaag
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
HAAI JILLYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik wil ook met Jill knuffelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Lindy, vrijdag en zaterdag kan ik weer met jill knuffelen
Jill is al hyper als ze weet dat jij er bent! Bij de meet werd ze al wild bij de voordeur toen jij aan kwamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil ook met Jill knuffelen![]()
En Jill hyper maken
Cardboard versie van Jill maken met een geluidsbandje erachter met haar grommetjes enzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil ook met Jill knuffelen![]()
En Jill hyper maken
slaap lekker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:06 schreef Sharana_LV het volgende:
k ga trouwens ook maar eens slapen
FTFY!quote:
Dat ziet eruit als mijn ideale huisdier.quote:
Slaap lekker babe!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Truste!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Nee, ik wil wel de real deal danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Cardboard versie van Jill maken met een geluidsbandje erachter met haar grommetjes enzo
Een Jill voor iedereen
Yeey!! Time for da booze!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:00 schreef Lindytje het volgende:
Klaar voor vandaag
nee joh, want deze vangt wel stof en kan niet in de vaatwasserquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als mijn ideale huisdier.
Stofzuiger d'rop jonguh.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, want deze vangt wel stof en kan niet in de vaatwasser
gewoon wat konijnen/kattenbont erop plakken, da's ook zachtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel de real deal dan
Neh, ik heb een nestea pfirsichquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yeey!! Time for da booze!!
Trustuh Sjaan
Oe, goeie tip!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yeey!! Time for da booze!!
Trustuh Sjaan
Nieuw is altijd beterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe, goeie tip!
Eens bedenken waar ik zin in heb
Nog 6 weken en dan ben ik van dit gezeik allemaal af trouwens
Dan is het namelijk waarschijnlijk tijd voor nieuw gezeik. Maar hey, da's toch beter dan oud gezeik toch
Dit.quote:
Zooi opruimen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:12 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, en ik heb mijn studie-kastje opgeruimd en een hele stapel oude schriften en artikelen en samenvattingen weggeflikkerd
Ik moet het echt gaan doen, maar het is zoveel.quote:
heerlijk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:12 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, en ik heb mijn studie-kastje opgeruimd en een hele stapel oude schriften en artikelen en samenvattingen weggeflikkerd
Dat probleem had ik ook...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet het echt gaan doen, maar het is zoveel.
en inderdaad, nieuw is echt vele malen beter. Nu het bijna zover is en ik echt soms aan het aftellen ben merk ik pas hoe erg ik me stoor aan dingen en hoe goed het voor me is om "verder te gaan"quote:
ohhhh, zo lekker om die lekker open te splattenquote:
Opruimen is fijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heerlijk!
ik ben op mijn werk stukje bij beetje oude meuk en oude emails en bestanden aan het opruimen. Aangezien ik er al 8 jaar werk is dat nogal wat![]()
Maar zóóó extreem lekker om dingen te kunnen weggooien![]()
En thuis ben ik daar ook mee bezig, dat ruimt heerlijk op, qua fysieke ruimte, maar ook in mijn hoofd![]()
Wie weet wordt het ooit nog wat met mij, NOOOOEEEEZZZZZ
Herkenbaar wel, ik heb het met m'n studie nu. Hoog tijd dat dat af is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en inderdaad, nieuw is echt vele malen beter. Nu het bijna zover is en ik echt soms aan het aftellen ben merk ik pas hoe erg ik me stoor aan dingen en hoe goed het voor me is om "verder te gaan"
Kan nog nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhh, zo lekker om die lekker open te splatten
Ja, dat ga ik maandag maar doen ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook...
toen heb ik maar gewoon een stoel voor de kast gezet, ben er op gaan zitten en begonnen
doosje voor doosje, muziekje op, drankje erbijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook...
toen heb ik maar gewoon een stoel voor de kast gezet, ben er op gaan zitten en begonnen
bij mij was dat ook zo'n blok aan mijn been, heb echt lopen janken toen het eindelijk klaar was. Luchtte enorm opquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, ik heb het met m'n studie nu. Hoog tijd dat dat af is.
Ik moet nu nog één vak en m'n scriptie, dus ik hoop op november.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bij mij was dat ook zo'n blok aan mijn been, heb echt lopen janken toen het eindelijk klaar was. Luchtte enorm op![]()
Wanneer ga jij ongeveer klaar zijn denk je?
voor de sinterklaas/kerst klaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nu nog één vak en m'n scriptie, dus ik hoop op november.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voor de sinterklaas/kerst klaar
MEEEEGA sint/kerstcadeau voor jezelf kopen
als ik je achter je reet aan moet zitten (altijd makkelijk te doen bij anderenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter gezegd, november is gewoon m'n planning.Scriptie is, indien fulltime bezig, in zes weken te doen, dus twee maanden moet lukken.
I shall let you know.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als ik je achter je reet aan moet zitten (altijd makkelijk te doen bij anderenbij mezelf is een ander verhaal
) moet je het zeggen hoor
Of andere dingen waarin ik wellicht nuttig kan zijn, voor zover mogelijk
I hear it well if it needed isquote:
is echt nog moeilijk he, mongools typenquote:
Ik heb daar net zo min verstand van vrees ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Is 14 E voor een Gemma en CG zombiezest inc. verzenden een normale prijs? Ik heb er natuurlijk echt geen verstand van enzo
Dank voor deze huishoudelijke mededelingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is echt nog moeilijk he, mongools typen![]()
WRAAAAGGGGGAAAHHHHH, ik heb jeuk in mijn oor![]()
Ik ga even boven wattenstokjes pakken, zo terug
jaaaaaaa, jullie zijn hier toch de nagellak profsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb daar net zo min verstand van vrees ik.
Ik verkoop nooit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jaaaaaaa, jullie zijn hier toch de nagellak profs
Oh ja, die moest ik nog kijken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dank voor deze huishoudelijke mededeling
Ik lag hier dus helemaal dubbel om vanmiddag:
Nee denk ik niet. Even kijken hurquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Is 14 E voor een Gemma en CG zombiezest inc. verzenden een normale prijs? Ik heb er natuurlijk echt geen verstand van enzo
afgezet na een halve minuut want ik word agressief van die dudequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dank voor deze huishoudelijke mededeling
Ik lag hier dus helemaal dubbel om vanmiddag:
ik ben cheap ass he, dus dan krijg je datquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verkoop nooit.(En ik koop zelden in het swaptopic.
)
Hij vraagt wel om patsen ja. Maar an sich wel lollig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
afgezet na een halve minuut want ik word agressief van die dude
dankquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee denk ik niet. Even kijken hur
ik heb vandaag iets teveel walgelijke mensen om me heen gehad, dus dit is overload danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij vraagt wel om patsen ja. Maar an sich wel lollig.
Meh, de dingen die ik boeiend vind die daar staan heb ik vaak al.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben cheap ass he, dus dan krijg je dat
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb vandaag iets teveel walgelijke mensen om me heen gehad, dus dit is overload dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |