Dat zou handig kunnen zijn... ware het niet dat het op míjn manier moet, met míjn lijstjes en waarschijnlijk snapt iemand anders mijn logica niet (ik zelf ook niet meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Even de lijsten opzij leggen en straks in alle rust met je lief even doornemen?
Ze hebben niet eens een poetelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
Een ekten Priem TTet
En ik zocht mooie plaatjes van karten voor de uitnodiging, kwam ik op deze site. Muurstickers
http://www.easystic.com/s(...)rs-chats-design.html
nee deez!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
Een ekten Priem TTet
En ik zocht mooie plaatjes van karten voor de uitnodiging, kwam ik op deze site. Muurstickers
http://www.easystic.com/s(...)rs-chats-design.html
Die heeft Lindy er uit geslooptquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Waar is het topic nummer gebleven?
Owjah.... Kan em niet meer aanpassenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Waar is het topic nummer gebleven?
Weer al?????? OMGquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heeft Lindy er uit gesloopt
maar wel een leuke sukkel met oortjesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja. Ik kan er ook niks mooiers van maken.
Owjah had je shoplog nog wel gezien linquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar wel een leuke sukkel met oortjes
quote:
Verrek, iddquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent net een Ewok in dat ding
FBquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:07 schreef Loqi het volgende:
Waaaaaar is die shoplog, ik ben nieuwsgierig nu
Gewoon toegeven aan peer pressure en fb account nemenquote:
hele dag geen honger gehad, ik lees dit, instant hongerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon toegeven aan peer pressure en fb account nemen
Omnomnom pistoletje salamiGoeien tijd ook
DANGER!!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en ik moet ook nog in mijn up eten vanavond, gevaarlijk
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hele dag geen honger gehad, ik lees dit, instant honger
Ja, maar als je nooit eet moet je dat toch ooit een keer inhalenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik ben al de hele dag aan het kanen... Maar echt extreem.. Het verwondert mij (hehe... verwonderen...) dat ik geen zak chips heb open getrokken nog
En straks gaan we bbq-en....
Oh is dat het ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar als je nooit eet moet je dat toch ooit een keer inhalen
Kom ik wel naast je liggenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh is dat het ?
100 kilo here i come
Dan doe ik ook meteen extreem: 250kilo en eeuwig in bed blijven here I come
Kan ik me rollend verplaatsen
Sluiten we ons op op onze logeerkamer en dan worden we 'die dikke vrouwen die zo dik zijn geworden dat ze niet meer uit de deur kunnen en eeuwig op zolder moeten leven'quote:
JOah, en dan krijgen we een real-life soapquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sluiten we ons op op onze logeerkamer en dan worden we 'die dikke vrouwen die zo dik zijn geworden dat ze niet meer uit de deur kunnen en eeuwig op zolder moeten leven'
Goeien titel..Kuch.
Het ziet er geordender uit dan als ik mijn administratie doequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik denk dat ik een goeden manier voor het uitzoeken heb gevonden...
Welkom bij lindy's logica:
[ afbeelding ]
Hier was ook de helft van de lakjes op....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef Loqi het volgende:
ooh je oogschaduw![]()
de kiko waar wij waren was faal joh, mega chaotisch, gore testers, alle lakjes op
Nou, dat zal spannend worden als je alleen in je nest ligt te meuren en vretenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOah, en dan krijgen we een real-life soap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |