abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115420293
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:37 schreef White_Flower het volgende:

[..]

Je krijgt de kans niet om de deur dicht te doen, ze zetten er hun voet tussen. }:|
Dan neem ik een hydraulische deur met scherpe punten eraan.
Mijn nieuwe ondertitel
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:42:49 #52
230788 n8n
Pragmatisch
pi_115420396
dat mens heeft een database met alle muziek evah onderverdeeld in een black- en whitelist?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_115420404
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:38 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Dan neem ik een hydraulische deur met scherpe punten eraan.
Ja, dat is ook een oplossing. :D
If you lie down with dogs, you get up with fleas.
pi_115420540
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:43 schreef White_Flower het volgende:

[..]

Ja, dat is ook een oplossing. :D
Of ik sluit de poort en laat de honden los.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_115420685
Laat haar Gangnam Style luisteren dan pleegt ze zelfmoord.

pi_115421785
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:37 schreef White_Flower het volgende:

[..]

Je krijgt de kans niet om de deur dicht te doen, ze zetten er hun voet tussen. }:|
Dat hebben ze bij mij nog nooit gedaan, laat ze het eens proberen. Wel had ik ooit een ex gedetineerde aan de deur, deze wou iets vertellen over een nieuw begin. Ik heb de man duidelijk gemaakt dat ik het super goed vind dat hij weer met een schone lei wil beginnen en zich inzet voor liefdadigheidsinstanties maar ik had geen behoefte om ook deel te nemen aan dit soort acties.

Toen heb ik de deur dicht gedaan,maar toen zette hij zijn voet er tussen. Ik heb die kerel vastgepakt en op de grond gefikkerd en hem verzocht dat die dat niet weer moest flikken. Gadverdamme, wat heb ik daar toch een hekel aan, dat opdringen om mee te doen aan bepaalde dingen en vooral op deze wijze :r Wanneer dit soort figuren eem rondje gaan lopen door de wijk pakken ze altijd eerst links en dan rechts. Ik heb in de gaten gehouden of hij zijn tocht nog verder ging voortzetten gezien hij op de helft was, maar nee hoor ik zag die ex-badboy gelijk naar zijn auto vertrekken.
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')