quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat kinderachtig, godverdomme.
Dit, gewoon dit. Sneuheid alom zeg ik je.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat kinderachtig, godverdomme.
Niet echt nagedacht over deze post he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoezo komen ze per trein vanuit Londen?
Nou, waarom kiezen ze niet voor het luchtruim? Is toch een stuk sneller dan met de trein, en Schiphol lijkt me ook wel een betere ontvangstplaats dan het station van DB.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt nagedacht over deze post he?.
Dit dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Nou, waarom kiezen ze niet voor het luchtruim? Is toch een stuk sneller dan met de trein, en Schiphol lijkt me ook wel een betere ontvangstplaats dan het station van DB.
Door Pon toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Gesponsord door de NS dus ze moeten wel.
KLM is geen sponsor. NS wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoezo komen ze per trein vanuit Londen?
Leg uit Einsteinquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt nagedacht over deze post he?.
Over het algemeen zie ik weinig advocaten met geitenwollensokken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:19 schreef Jellereppe het volgende:
Helaas dringt dit niet door tot die geitewollensokken, bah.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |