Nu toch al leest het merendeel deze zooi wel eens op iPad en telefoon.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:49 schreef Apekoek het volgende:
Lol maar het is zeker nog waar dat de meeste mensen toch nog uit een papieren boek of magazine lezen, blijft namelijk fijn, de grootste stap verwacht ik over weer 10 jaarDan is wellicht de meerderheid over op de eBook/tablet/iPad.
in 2055 nog euro's?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een teletijd machine, net mezelf gequote uit de toekomst:
[..]
zwevende auto's
Kloptquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:14 schreef seiramu het volgende:
Goed topic!
[..]
Zijn profiel bekeken:
geboortedatum: 30-01-1984
laatste bezoek: 2 dagen, 4 uur geleden.
In 1999 werd hij lid op z'n 15e en hij in 2012 nog steeds actief en hij moet nu iets van 28 zijn denk ikwow,
Ik was 23 in 99, maar toen poste ik nog niet op FOK!, dat doe ik pas vanaf half 2001.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
in 99 was ik ietsz van 8 jaar.... wist niet eens hoe je internet open deed...
Ze kon de toekomst zien !quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:22 schreef Najra het volgende:
Over tien jaar is het Internet ook een middel geworden om tv en films on demand te leveren, Voor de rest veranderd er niets het is enkel sneller.
Dat was ook niet zo moeilijk en dat had ik je destijds ook wel kunnen vertellen.quote:
Tien jaar geleden, wat vliegt de tijd. Youtube en Google bestonden nog niet, evenals Twitterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:08 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Bizar dat niemand van mensen die in die topics schreven (niemand in heel Nederland trws) een account had op een van deze sites. En dat niemand ooit een youtube-filmpje had gezien. (youtube is gewoon pas van febr. 2005)
+ Adblocker voor je tv om die vervelende reclames over te slaan.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo moeilijk en dat had ik je destijds ook wel kunnen vertellen.
Anyway, over 10 jaar is er helemaal geen standaard programmering meer op je tv, maar worden er gewoon programma's gemaakt en als je de tv aanzet dan kies je zelf wat je wilt zien.
Zelf heeft hij de daad waarschijnlijk niet gepleegd, maar 9 jaar na die post is het dan toch gebeurd!quote:Op donderdag 7 februari 2002 16:39 schreef Detlev het volgende:
dean ga ik Osama Bin Laden dood schieten
Google bestond al wel hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 20:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Tien jaar geleden, wat vliegt de tijd. Youtube en Google bestonden nog niet, evenals Twitter, Wikipedia
.
Eigenlijk had ik toen verwacht dat we nu veel meer streaming tv zouden hebben. Behoudens evenementen is dat echt nog in de kinderschoenen. Bij sommige live-topics lopen streamers behoorlijk achter.
Vooral gezien hij al een aantal jaren onder een andere username postquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:46 schreef spoorrails het volgende:
[..]
die moet nog ff flink door posten geloof ik
Verstand komt blijkbaar met de jarenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:23 schreef BabeWatcher het volgende:
tot halverwege 2009 liep ik Linux nog overal af te kraken, ik zou inmiddels niet meer Windhoos willen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |