quote:
Wat betreft de politieke partijen had hij gelijk: VVD 31 zetels, PvdA 30 zetels.quote:Op donderdag 7 maart 2002 12:04 schreef thecrook het volgende:
In 2010 is de economie weer aangetrokken, doordoor zijn de mensen weer toleranter t.o.v. van buitenlanders en zullen VVD en PVDA weer "gewoon" de twee grootste partijen zijn.
Kijk naar Leefbaar Hilversum, bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen veel stemmen gewonnen, paar jaar in de gemeenteraad gezeten en nu alweer flink wat stemmen verloren!
Het is 100x zo snel geworden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:51 schreef Eyd het volgende:
Wat is er eigenlijk anders/nieuw aan het Internet vergeleken met 10 jaar geleden?
Hyves, Twitter, FaceBook, GeenStijl.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:51 schreef Eyd het volgende:
Wat is er eigenlijk anders/nieuw aan het Internet vergeleken met 10 jaar geleden?
9gagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Hyves, Twitter, FaceBook, GeenStijl.
Iets minder dan 2 maanden later wordt Pimmetje neergeschoten en na een aantal maanden is alles weer zoals het eerst wasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Mijn god wat een mongool die TS
Napster, Kazaa, limewire, Spotify in die volgorde daarna, toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
10 jaar geleden was het Napster.
Helaas welquote:
Nee hoor. Tablet PC's waren er toen al gewoon. Met een speciale versie van Windows en ja die hadden ook gewoon een touchscreen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Iedereen die dat toen las: "Huh![]()
, dat is onmogelijk!!"
Ik ben wel benieuwd of deze mensen inderdaad doen wat ze toen schreven.quote:
En nu is ze verslaafd aan haar eBook.quote:Op woensdag 22 december 1999 09:33 schreef yvonne het volgende:
Pfffff, ik hoop het niet...geen gesnuffel meer in boekwinkels? Geen genot meer van liggend op de bank of in bed lekker lezen? Gauw je bladzij omslaan (dus met geritsel van papier)omdat het zo spannend is?Nooit meer de geur van een nieuw boek????Nee, niet voor mij en trouwens zo'n palmtop lijkt me uiterst onpractisch in bed
Dat wel ja. Maar een eBook heeft nog steeds geen ritselende bladzijden of een geur hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:47 schreef yvonne het volgende:
`toendertijd waren het palmtops en die waren zwaar en log
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |