Ik mis een PI voor je post, dus vind je het nou veel of juist weinig?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:25 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.ictergezocht.n(...)catiebeheerder-anva/
applicatiebeheerder en dan 40000 gaan verdienen??? waar moet ik tekenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Als die ZZP't wel ja, anders zit je ergens rond de 50K (als SQL DBA ook overigens als je een beetje je best doet).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:34 schreef Daniel1976 het volgende:
Das heul niet veul.
40 K / 1.8 (vakantiegeld) / 12 = 3000 bruto per maand
En weet je wat voor KUT applicatie ANVA is.
Bah heb hoop data uit die troep moeten converteren. Wat een bagger zooi.
Kun je beter oracle DBA'er gaan spelen dan heb je zo 90K per jaar.
Had je maar een vak moeten leren.quote:
Had je maar niet zo snel conclusies moeten trekken prutser. Ik heb een vak geleerd, een diploma (meerdere zelfs) en dat vak oefen ik ook gewoon uit. Zit op een kantoor, ben geen stratenmaker of zoiets (die krijgen meer) maar ik ben op het moment blij met werk, en dan doet het salaris er niet zoveel toe. Al wil ik wel meer natuurlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten leren.
Ik vind 40k per jaar echt helemaal niet veel hoor. Net genoeg om een gezin met kinderen van te onderhouden. Wat ook alleen maar kan met dat inkomen met allerlei toeslagen (als je met 2 volwassenen bent en de ander werkt niet).
Nou ik ken zat SQL en Oracle beheerders die allemaal tussen de 60 en 65k verdienen incl vakantiegeld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als die ZZP't wel ja, anders zit je ergens rond de 50K (als SQL DBA ook overigens als je een beetje je best doet).
Ben zelf een SQL beheerder, weet wel wat ik verdienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nou ik ken zat SQL en Oracle beheerders die allemaal tussen de 60 en 65k verdienen incl vakantiegeld.
Zelf zit ik als applicatie beheerder (technisch) rond de 53k. Incl vakantiegeld.
nee nee, loondienst.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als die ZZP't wel ja, anders zit je ergens rond de 50K (als SQL DBA ook overigens als je een beetje je best doet).
90 per uur? Dan heb ik hier 6 Oracle ZZP-ers die ik even door moet sturen... hier zitten ze toch voor 15 / 20 per uur minder.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
nee nee, loondienst.
ZZP'er oracle DBA gaat voor rond de 90 per uur dus dat is 90 * 160 * 12 = 172.800 per jaar ex btw voor omzet belasting natuurlijk.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:28 schreef jcdenboer het volgende:
40.000 is niet extreem veel hoor... een beetje ict-er die hard zijn best doet verdient dat ook voor zijn 30ste...
Zoveel verdiende ik ook toen ik rond de 22/23 jaar oud was. Is dat jouw leeftijd ongeveer?quote:
Ben 27, word in November 28. Ik vind, dat ik rond de 2000 bruto moet zitten op mijn leeftijd, maar goed, dat zit er nog niet in hier.. Maar ik wil er ook niet weg, denk ik, tenzij ze het niet omhoog gaan gooien binnen afzienbare tijd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:08 schreef falling_away het volgende:
[..]
Zoveel verdiende ik ook toen ik rond de 22/23 jaar oud was. Is dat jouw leeftijd ongeveer?
Zo ja dan troost je, tegen de tijd dat je 40.000 bruto verdient zijn je vaste lasten zo hoog gestegen dat je er netto op het einde van de maand niet veel meer aan over houdt.
tenzij je altijd single blijft in een appartementje natuurlijk
ja 2000 is redelijk normaal voor je leeftijd ja. Ik ben ook pas echt een beetje naar dat niveau gestegen na het wisselen van baan destijds. Maar dat doe je inderdaad niet zomaar als je je huidige werk leuk vindt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben 27, word in November 28. Ik vind, dat ik rond de 2000 bruto moet zitten op mijn leeftijd, maar goed, dat zit er nog niet in hier.. Maar ik wil er ook niet weg, denk ik, tenzij ze het niet omhoog gaan gooien binnen afzienbare tijd.
Waar krijg je 80% vakantiegeld?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:34 schreef Daniel1976 het volgende:
Das heul niet veul.
40 K / 1.8 (vakantiegeld) / 12 = 3000 bruto per maand
En weet je wat voor KUT applicatie ANVA is.
Bah heb hoop data uit die troep moeten converteren. Wat een bagger zooi.
Kun je beter oracle DBA'er gaan spelen dan heb je zo 90K per jaar.
Tuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten leren.
Ik vind 40k per jaar echt helemaal niet veel hoor. Net genoeg om een gezin met kinderen van te onderhouden. Wat ook alleen maar kan met dat inkomen met allerlei toeslagen (als je met 2 volwassenen bent en de ander werkt niet).
Vrije markt, wasdaarmismee?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:25 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.ictergezocht.n(...)catiebeheerder-anva/
applicatiebeheerder en dan 40000 gaan verdienen??? waar moet ik tekenen?
40000/12 = 3333 Euro bruto per maand.. daarvan hou je zo'n 2300 Euro netto over.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tuurlijk
Met gemak kan je voor minder dan de helft een gezin met 2 kinderen onderhouden.
Maar dit is weer typisch Fok, we verdienen allemaal 100.000+ en hebben een piemol van minstens 24 centimeter. En dan vergeet ik even de vrijstaande villa en de Porsche.
hangt er van af waar je woont.. In de randstad heb je dan amper een simpel rijtjes huisquote:
een gemiddeld huurhuis in een (middel)grote stad kost al zoveel enkel aan huur.quote:
Ja zoals ik zeg, in een grote stad kun je goedkoper huren via een woningbouwvereniging. Maar voor 400 Euro krijg je amper een riante flat hoor. Dat geloof ik niet.. Woon je in Drachten ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:34 schreef M1stral het volgende:
Mijn huur is de helft van jouw hypotheek en woon in een riante flat. De kosten met betrekking tot energie is ook de helft.
Ik heb ook een gezin bestaande uit 4 mensen. Even gewoon om aan te kaarten dat met minder dan 40K per jaar wel degelijk een huishouden te onderhouden valt.
Haha. Hier onder de rook van Utreg een 4 kamerflat van ongeveer 100m2 voor 450.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ja zoals ik zeg, in een grote stad kun je goedkoper huren via een woningbouwvereniging. Maar voor 400 Euro krijg je amper een riante flat hoor. Dat geloof ik niet.. Woon je in Drachten ofzo.
Maar met een hoger loon komen vanzelf minder toeslagen, wordt je geacht niet 'scheef' te wonen etc. Dus mensen die 40.000 Euro verdienen zijn echt niet beter af dan de meesten met een lager loon.
En voor 190.000 Euro heb je ook echt geen riante woning.
Zorgverzekering kan zeker 50 euro goedkoper.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:23 schreef falling_away het volgende:
[..]
40000/12 = 3333 Euro bruto per maand.. daarvan hou je zo'n 2300 Euro netto over.
Daar beginnen we:
Hypotheek: 850 Netto (na teruggave)
Zorgverzekering gezin: 250
Autoverzekeringen, wegenbelasting, bezinge etc: 250 Euro
Gas, water licht: 150 Euro (en dat is vrij zuinig)
boodschappen: 320 Euro
gemeentelijke en waterschapsbelasting: 90 Euro
TV/Internet/Telefoon: 40 Euro
Mobiele telefoon voor beide ouders: 30
Dan vergeet ik vast nog wat dingen (sportschool kinderen etc.). Op dit moment heb je nog 320 Euro over.
Als je ook nog wat wil sparen, een keertje uit wil eten ben je al heel snel door je geld heen hoor!
ik denk dat TS dan je UI nodig heeft gezien zijn verontwaardigingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:12 schreef Kotsemmer het volgende:
Ik heb een vergelijkbare functie en vergelijkbaar salaris. En dan ben ik ook nog ambtenaar, dus ook nog in minder dan 40 uur p/w.
kweenie hoor, maar ik verdien meer dan die 40k maar ben blij dat ik ger geen vrouw en kinderen van hoef te onder houden hoor! Niet dat het niet kan, maar vraag me altijd af hoe een bijstand moeder dat doet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tuurlijk
Met gemak kan je voor minder dan de helft een gezin met 2 kinderen onderhouden.
Maar dit is weer typisch Fok, we verdienen allemaal 100.000+ en hebben een piemol van minstens 24 centimeter. En dan vergeet ik even de vrijstaande villa en de Porsche.
Ga es buiten kijken ( niet te ver over de rand anders krijg je rotzooi op je kop).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Haha. Hier onder de rook van Utreg een 4 kamerflat van ongeveer 100m2 voor 450.
Grote jongen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:22 schreef M1stral het volgende:
[..]
Waar krijg je 80% vakantiegeld?
40 K / 1.08 / 12 dus.
Tuurlijk joh, iemand met ¤ 3.000 bruto per maand heeft minder te besteden dan iemand in de bijstand met toeslagen en kwijtscheldingen.... droom rustig verderquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:57 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
kweenie hoor, maar ik verdien meer dan die 40k maar ben blij dat ik ger geen vrouw en kinderen van hoef te onder houden hoor! Niet dat het niet kan, maar vraag me altijd af hoe een bijstand moeder dat doet.
Aan de andere kant... Mijn vriendin met uitkering had destijds netto meer te besteden dan ik door al die toeslagen en kwijtscheldingen...
Tuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef falling_away het volgende:
Zorgverzekering kan zeker 50 euro goedkoper. - Ja dan heb je enkel het basispakket. Als je niet veel te verteren hebt ben je altijd aanvullend verzekerd.
Met dat inkomen heb je geen riant hoekhuis, en ook geen 12 kamer villa. Een flat is realistisch, en mijn maandbedrag dan dus ook.quote:Gwl is 100 tot 125 realistischer - In een flatje misschien, niet in bijv. een hoekhuis
Ik heb hier een Saxo die me nog geen 40 per maand kost qua wegenbelasting en verzekering. Een ford focus station valt niet onder klein en oud he.quote:Auto is luxe, een auto kan voor zeker de helft als je een klein oud beestje neemt - Ik heb een oud beestje. 40 Euro verzekering (niet zo'n beste no claim) 50 Euro wegenbelasting en zo'n 150 Euro bezine (11.000 KM per jaar)
Als je weinig te besteden hebt is iets simpels goed genoeg.quote:Boodschappen kan je makkelijk 70 euro besparen - Dat zou eventueel kunnen ja. Je hoeft ook nooit te gaan uit eten of nooit een dagtrip ergens naartoe te maken. 80 Euro per week is echt niet gek voor een gezin van 4.
Mobiele telefoon kan veeel goedkoper, voor 7,50 per maand heb je 2 abo's en een cheap ass Nokia voor 25 euro tweedehands - Yep dat kan.. inderdaad. Je kunt ook nog een zwart-wit tv hebben en geen internet aansluiting.
Hij is niet hoog in het algemeen, maar wel als je weinig te besteden hebt. In dat geval is een maandbedrag van 500 gewoon reeeler. Ik ben zo'n beetje het dubbele kwijt van jouw bedrag, dus nee ik vind net ansich niet hoog.quote:Je hypotheek is belachelijk hoog, kan zeker voor 500 euro het huren. En dan hebben we het nog niet eens over allerlei toeslagen die je ontvangt. - Nee mijn hypotheek is niet belachelijk hoog, dat heb ik in de berekening laten zien. Het is wel een verstandige spaarhypotheek waar voldoende gespaard wordt voor de aflossing. En een huisje kopen is ook echt geen overbodige luxe.
Het is ook zeker niet belachelijk veel, maar boven het statistisch modaal. Dus een grotere groep verdient minder.quote:Maar idd, 40000 euro is niet perse noodzakelijk in Nederland waar er sociale huur is en allerlei toeslagen voor lagere inkomens. Maar het is ook geen belachelijk hoog salaris waar men hier opschepperig over kan doen. Zonder toeslagen en een normaal gekocht rijtjeshuis hou je echt niet veel over aan het einde vd maand.
Verdienen jullie 30k per jaar of meer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:23 schreef Leandra het volgende:
Ik kom in m'n doorzon middenwoning ook niet uit met 150 GWL, zeker niet als ik daar met een heel gezin zit.
Bij de middenwoning met zonneboiler kom ik daar net wel mee uit.
Voor de 2-onder-1-kapper die we op het oog hebben ga ik al uit van ruim 250 per maand.
2 schotels in de hele flat. En buiten dat, al zijn het er 40, wat boeit het?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:00 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Ga es buiten kijken ( niet te ver over de rand anders krijg je rotzooi op je kop).
hoeveel schotels hangen er aan de gevel ? heb je ook een briefje dat je auto echt LEEG is op het dashboard ( in diverse talen) ?
In de doorzonwoning niet, in het huis met zonneboiler wel, en in de 2-kapper wordt samengevoegd, dus dan ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Verdienen jullie 30k per jaar of meer?
Dan is het logisch dat je 250 rekent en kunt betalen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de doorzonwoning niet, in het huis met zonneboiler wel, en in de 2-kapper wordt samengevoegd, dus dan ook.
Neemt niet weg dat die 150 voor de middenwoning zonder zonneboiler gewoon niet genoeg is voor een meerpersoonshuishouden, en dat het daar van beduidend minder dan 30k moet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan is het logisch dat je 250 rekent en kunt betalen.
Ik betaal 110 per maand. Middenwoning met 3 personen en verbruiken genoeg. Ik vind 150 behoorlijk fors.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat die 150 voor de middenwoning zonder zonneboiler gewoon niet genoeg is voor een meerpersoonshuishouden, en dat het daar van beduidend minder dan 30k moet.
Niet iedere middenwoning is hetzelfde, deze heeft ruim 120 m² woonoppervlak, een oude ketel en daarbij zijn er altijd een volwassene en een kind thuis.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik betaal 110 per maand. Middenwoning met 3 personen en verbruiken genoeg. Ik vind 150 behoorlijk fors.
Hij heeft het over "destijds" dat ze meer te besteden had, he.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, iemand met ¤ 3.000 bruto per maand heeft minder te besteden dan iemand in de bijstand met toeslagen en kwijtscheldingen.... droom rustig verder
Ja, dat zegt dus nog niets over zijn inkomen destijds, maar ondertussen doet hij wel de suggestie dat een uitkering waarbij je toeslagen en kwijtscheldingen krijgt (dus minder dan 120% van het bestaanminimum voor jouw situatie) rianter zou zijn dan een bruto inkomen dat ruim boven modaal ligt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:18 schreef Sessy het volgende:
[..]
Hij heeft het over "destijds" dat ze meer te besteden had, he.
De berekening klopte niet, de uitkomst daarintegen welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Grote jongen.
Als je ff 2 seconden het nagerekend had, zou je zien dat het ontbreken van de 0 een tikfoutje was.
De berekening klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef M1stral het volgende:
[..]
De berekening klopte niet, de uitkomst daarintegen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |