Ga je mee naar Biddinghuizenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is goed, maar liever niet naar Flevoland.
Flevo/Friesland >Gelderland/Groningen > Drenthe/Overijssel > Noord-Holland > Noord-Brabant/Limburg/Zeeland > Zuid-Holland/Utrechtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is goed, maar liever niet naar Flevoland.
Festivalgangers kopen geen kratten bier...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mensen die naar walibi gaan voor evenementen
Godverdomme tieft een eind op ik wil niet straks naar dronten of kampen moeten om bier te halen omdat het hier bij de c1000 op is omdat al die kutfestivalgangers het per tien kratten willen inslaan
Dat is niet helemaal waarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Festivalgangers kopen geen kratten bier...
Jawel, maar niet in glasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Maar voor LL zal dat wel gelden, want je mag zeker geen eigen etens- en drinkwaren meenemen?
37 Maastrichtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik overtref je, Krea. Ik overtref je op minstens 2 punten: ik ben 35 en kom uit Limburg.
BAM!!IN YOUR FACE!!!
BEAT THAT!!
Denk je? Toch verdomd toevallig dat bier in biddinghuizen toch altijd uitverkocht is tijdens lowlands.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Festivalgangers kopen geen kratten bier...
Oh, dat is aardig van ze. Geen glas is overigens logisch. Al kunnen blikjes ook echt kut zijn.quote:
Je komt met glas, laat staan een krat vol glas, Lowlands niet op, dus ja, dat is best toevallig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk je? Toch verdomd toevallig dat bier in biddinghuizen toch altijd uitverkocht is tijdens lowlands.
Toevallig defqon van hetzelfde laken een pak.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je komt met glas, laat staan een krat vol glas, Lowlands niet op, dus ja, dat is best toevallig.
Daar kan ik niet over mee praten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Toevallig defqon van hetzelfde laken een pak.
Over of ze het bier het terrein op meenemen kan ik dan weer niet meepraten, maar dat ik tijdens die festivals vijftien-twintig kilometer moet omrijden om bier te kunnen kopen staat vast. Het is dan ook gewoon op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over mee praten.
Maar geloof mij, kratten bier heb je niet op Lowlands, en verreweg de meeste mensen nemen hun drank mee vanaf huis.
Sinds wanneer veeg jij je billetjes schoon?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de wcrol moet vervangen worden.
Altijd, toch.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sinds wanneer veeg jij je billetjes schoon?
quote:die uit Twente komen
Ja, dit gaat dus niet samen hè.quote:superieur zijn, god zijn
Uit de gouden korenarenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |