nee, maar heb ook maarliefst 1 post gedaan gisterenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch ben je 'm niet kwijt met je lage prijs.
Die heb ik wel. Echter doet ie het nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
Als je nou een leuke tv had voor weggeefprijs!
"leuke tv"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:42 schreef Samzz het volgende:
Die heb ik wel. Echter doet ie het niet.
Juist lekker makkelijk meenemen vind ik, de 15-17 modellen zijn mij ff te zwaar en groot.quote:
Mehquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"leuke tv"
Daaronder valt oa dat ie het gewoon goed doet
Dat wel, maar als ik een hele dag achter 13 inch zit, zit ik volgens mij de hele dag te turenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist lekker makkelijk meenemen vind ik, de 15-17 modellen zijn mij ff te zwaar en groot.
Dat valt wel mee denk ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel, maar als ik een hele dag achter 13 inch zit, zit ik volgens mij de hele dag te turen
Ja datquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
15"Anders kan ik FOK! niet lezen
[/blindekip]
Een bril een optie?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
FOK! staat hier al helemaal ingezoomd, 15" volscherm, zeg maar![]()
Heb ik ook al op. Vind 't gewoon fijner lezen, en die hele (in mijn geval grijze) rand vind ik sowieso onnodigquote:
Alienware? Game jij dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:49 schreef Samzz het volgende:
Weet je wat ik doe. Ik win gewoon een miljoen en dan koop ik alienware en een Aston Martin.
Je neigt naar Dell?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh.
Ik wil een nieuwe laptop. Vind het alleen zo kut te beslissen welke ik moet nemen. Ik nijg naar Dell.
Loterij. Balletjes manipulerenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je al een tactiek? Spelprogramma of loterij?
Ja. Daarom. Ik weet alleen niet wat voor. Vind het echt lastig... Naja, er moet een goede grafische kaart in zitten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Je neigt naar Dell?
Op zich niets mis mee hoor
Ik weet niet hoe het met particulieren laptopjes zit van Dell (en misschien is dat het zelfde) maar de Dell-etjes die een goede grafische kaart hebben zijn toch best aan de prijs.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Daarom. Ik weet alleen niet wat voor. Vind het echt lastig... Naja, er moet een goede grafische kaart in zitten.
Daarom koop ik voor 500 liever een nieuwe laptop dan een bejaarde doosquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Zoveel rotzooi is er niet eens meer te krijgen hoor. Op wat echt budgetbakken na kan je maar weinig kopen dat echt waardeloos is, daar is de concurrentie veels te groot voor inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |