SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:![]()
Nog een muggenbult ontdekt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:39 schreef KoningStoma het volgende:
Wat een kutspel is het toch ook he?
Lol die gast is pas 19 jaar, heeft nog geen NBA wedstrijd gespeeld, is afgelopen jaar wel NCAA kampioen geworden met Kentucky en is als eerste gedraft door de Hornets. Gaat een grote worden, krijgt volgens mij 16 miljoen voor de komende drie jaar maar is nu eigenlijk alleen mee omdat Blake Griffin vlak voor de Olympics een blessure kreeg..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom doet die unibrow gast nooit mee met Basketball
Dat snap ik maar waarom mag hij dan nog steeds nooit invallen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Lol die gast is pas 19 jaar, heeft nog geen NBA wedstrijd gespeeld, is afgelopen jaar wel NCAA kampioen geworden met Kentucky en is als eerste gedraft door de Hornets. Gaat een grote worden, krijgt volgens mij 16 miljoen voor de komende drie jaar maar is nu eigenlijk alleen mee omdat Blake Griffin vlak voor de Olympics een blessure kreeg..
In het derde/vierde kwart komt hij er wel in. Wat ik van hem heb gezien in de groepswedstrijden is dat ie defensief (nog) niet zo heel sterk is, laat zich vrij makkelijk verrassen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat snap ik maar waarom mag hij dan nog steeds nooit invallen?
Ey de vrouwen van NZ waren ook ontzettend prettig voor het oog.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:59 schreef Pixell het volgende:
Lui nu al fanatiek aan de Forza, nerds!
Gister weer de eerste hockeytraining gehad, mooi kapotgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |