Ik nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen maar ik zou Willems graag bij ons op linksback zien.
Met paardrijden was er iemand bezig aan zijn 10e osquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:10 schreef Typisch het volgende:
Iemand bij het kanovaren die bezig is aan haar 8e olympische spelen.
heee kale, fawaka Gquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met paardrijden was er iemand bezig aan zijn 10e os
Rustig man en met jou?quote:
Bij schieten kan dat ook wel voorkomen denk ik, en zodra darts olympisch wordt doen er ineens hopen bejaarden mee...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kijk liever darts dan dat gehuppel met paarden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij schieten kan dat ook wel voorkomen denk ik, en zodra darts olympisch wordt doen er ineens hopen bejaarden mee...
Er reed ook een 67 jarige Japanner mee weet ik door CanvasCrack.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ookquote:
Zou helemaal mooi zijn als hij dan ook gewoon nog nooit een medaille heeft gewonnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij werd dit keer 4e maar had 2x goud en paar x brons gehaaldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou helemaal mooi zijn als hij dan ook gewoon nog nooit een medaille heeft gewonnen
Hehe top, welke je ex of niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ook
Vandaar even minder op den foks maar chick gaat zondag weer naar huis
Je moet niks jonguh.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kijk liever darts dan dat gehuppel met paarden.
Ik moest verplicht meekijken met chick maar wat is dat godsgruwelijk saai
Jaquote:
Het is geven en nemen hequote:
soort vanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na al die maanden nog steeds je 'ex' ?
pussypower that isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef Smoofie het volgende:
Een ex die je dwingt om dressuur te kijken
Het is geen ex meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef Smoofie het volgende:
Dit dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |