Bij mij ook zowat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alles staat uit hier, taggen, reageren op mijn wall en die troep, heerlich.
Ach deze schoonmoeder haat mij sowieso al dus daar heb ik geen last meer vanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe.Ik ben nu aan het kutten met eentje die mij na een maandje oid (waarvan ik 1 week op vakantie was) al voor wil stellen aan haar ouders, ook zoiets.
Ze heeft liever iemand met haarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach deze schoonmoeder haat mij sowieso al dus daar heb ik geen last meer van
Maar ben er weer vandoor broeders
Pies out
Topwijf dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doeikusquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar ben er weer vandoor broeders
Pies out
quote:
Woont ze tevens ook in Amersfoort? Anders gewoon Happel langs sturen, dan heb je ten minste nog een gezellige schoonvader.quote:
wordt elke zondag ruzie dat man :'')quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woont ze tevens ook in Amersfoort? Anders gewoon Happel langs sturen, dan heb je ten minste nog een gezellige schoonvader.
happel is te oud.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woont ze tevens ook in Amersfoort? Anders gewoon Happel langs sturen, dan heb je ten minste nog een gezellige schoonvader.
quote:
Ik zie het al voor mequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me niet trouwens. Als ik al ooit kinderen krijg, dan zal hij/zij zeker geen relatie met een jood aangaan.
Joodse vrouwen zijn lekker. Mooi man, dat je je zoon gewoon verbiedt om met iets lekkers thuis te komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me niet trouwens. Als ik al ooit kinderen krijg, dan zal hij/zij zeker geen relatie met een jood aangaan.
Misschien na een neus operatie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Joodse vrouwen zijn lekker. Mooi man, dat je je zoon gewoon verbiedt om met iets lekkers thuis te komen.
Zijn weinig lekkere hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Joodse vrouwen zijn lekker. Mooi man, dat je je zoon gewoon verbiedt om met iets lekkers thuis te komen.
Nee zijn woont in hulshorstquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat nou als haar/zijn pa chirurg of bankier is?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal Happel een fysieke straf geven of als een hippe ouder een internetverbod opleggen? Hij heeft immers al ervaring als Fok!mod.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |