quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef kilon het volgende:
Navarro is ook de enige Spanjaard die wel mee kan met het niveau.
Mart is een stuk beter als de andere commentator.quote:
Ik heb bij basketbal en handbal inderdaad het idee dat een aanvalt standaard een goal isquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind het toch geen leuke sport om naar te kijken, eigenlijk... de Amerikanen denken net andersom, maar geef mij maar de spanning van voetbal waarbij de spanning naar een (doel)punt wat langer wordt opgebouwd.
Zijn toespraken zijn nog slechter dan Claus in zijn laatste jarenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:21 schreef marcodej het volgende:
Rogge ziet er ook uit alsof ie een constante beroerte heeft.
Senk Joe!quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:23 schreef b2py het volgende:
Mart is overigens wel popi-jopie engels hoor, 'nice' heb ik al een paar keer voorbij horen komen..
Popie-jopie Frans met zn 'chique' ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:23 schreef b2py het volgende:
Mart is overigens wel popi-jopie engels hoor, 'nice' heb ik al een paar keer voorbij horen komen..
Goedzo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:26 schreef marcodej het volgende:
De wielercommentator Mart zou 'Hupsee' zeggen.
Hahah jij hebt er verstand van jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:20 schreef kilon het volgende:
Navarro is ook de enige Spanjaard die wel mee kan met het niveau.
Wel. Onder zijn shirt helemaal vol.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:25 schreef debeterebob het volgende:
Heuj Durant heeft heul geen tattoos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
huhu Howard is toch gewoon een forward?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:28 schreef TheFastOne het volgende:
Mart lult. Gasol wordt een belangrijke schakel en speelt op een andere positie dan Howard.
Center.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
huhu Howard is toch gewoon een forward?
Howard is een klassieke center. Gasol een echte Power Forward.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
huhu Howard is toch gewoon een forward?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel. Onder zijn shirt helemaal vol.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel mooi die kale, bruine bovenarmen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |