abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115318222
Voetbal International is een voetbaldiscussieprogramma dat iedere maandag en vrijdag van 20.30 tot 22.00 uur wordt uitgezonden op RTL7. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfred Genee en de vaste analytici zijn Johan Derksen en René van der Gijp. Iedere uitzending worden zij vergezeld door een gast. Daarnaast nemen regelmatig een of meerdere verslaggevers van Voetbal International plaats aan de bar, brengt Danny Vera zowel op maandag als vrijdag live muziek en is Escha Tanihatu iedere uitzending aanwezig als bardame. Voetbal International bestaat sinds het najaar van 2008 en is de opvolger van Voetbal Insite (dat weer een opvolger was van Sunday United en Sport aan Tafel). In de zomer van 2010 was er ook de succesvolle spin-off VI Oranje.

De Hoofdrolspelers

De Vaste Crew

De Aanschuifgasten

Overige characters

Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:
Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
De snelle ronde
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Het nieuwsrondje van Johan Derksen
Het grappige 'momentje' wat Genee even deelt

Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.

Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.

SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:
http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)

Bingokaarten
Johan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Johan Boskamp

Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:
Johan Derksen #19 Baas der bazen
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic

Televizierring

Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.

Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio

Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!

Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)

De bekende kanalen voor ultiem VI plezier:
http://www.youtube.com/user/VoetbalOliver
http://www.dailymotion.com/OliverVoetbal

[ Bericht 3% gewijzigd door Ajacied422 op 09-08-2012 00:23:09 ]
  Forum Admin donderdag 9 augustus 2012 @ 00:15:21 #2
35723 crew  GGMM
pi_115318374
Veerboot en johannes_vermeer zijn al een maand of 14 terug, misschien wordt het tijd voor een OP-update.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115318550
Zal de bingo kaarten even updaten
pi_115318577
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:18 schreef planethugo het volgende:
vanaf volgend jaar achter de decoder nu FOX zich gaat begeven in nederland?
Volgens mij gaat dat precies hetzelfde zoals nu.
pi_115318586
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
Veerboot en johannes_vermeer zijn al een maand of 14 terug, misschien wordt het tijd voor een OP-update.
Inderdaad. Alleen nog gifjes van de huidige personen gebruiken bijvoorbeeld.
pi_115318832
Ik heb mijn broekje al uit voor maandag. Jullie ook?
pi_115319231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
Misschien de gifjes updaten met recentere scenes inderdaad:

Bij Hansie de cokelach: _O_

Bij Wilfried de feestgif: *O*

En bij de Bos de wrap attack: :')
gr gr
pi_115319301
pi_115319360
Heb de mannen gemist, al die b-sporten kunnen me niet bekoren.
pi_115319412
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Heb de mannen gemist, al die b-sporten kunnen me niet bekoren.
Het kon mij niet bekoren dat dhr. Derksen alsnog zijn mening verkondigde over al deze manieren van tijdverspilling.
pi_115319582
Ik begrijp dhr Derksen wel, als het enge televisiewereldje je totaal niet aanstaat en je er helemaal niks mee hebt is het noodzakelijk dat je er minimaal twee keer per week op te zien bent.
pi_115320282
Inderdaad, blijven zitten om de boel nog enig niveau te geven.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 01:05:18 #13
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_115320785
Ik heb geen ene pepernoot gezien van allemaal die D-sporten op de Olumpiese Spelen.

Je gaat toch inderdaad niet juichen voor zo'n halve zool die een rukkers bronzen plak haalt bij judo, omdat hij 3x een beetje minder passief was dan de tegenstander die hij aan zijn pyama jasje trok.

Wat een overhypete kolder, zend het op zondag regulier uit en er kijkt geen paardenlul naar die onzin.
pi_115320904
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 01:05 schreef Perico het volgende:
Ik heb geen ene pepernoot gezien van allemaal die D-sporten op de Olumpiese Spelen.

Je gaat toch inderdaad niet juichen voor zo'n halve zool die een rukkers bronzen plak haalt bij judo, omdat hij 3x een beetje minder passief was dan de tegenstander die hij aan zijn pyama jasje trok.

Wat een overhypete kolder, zend het op zondag regulier uit en er kijkt geen paardenlul naar die onzin.
Eens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 9 augustus 2012 @ 01:55:53 #15
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115322292
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 01:05 schreef Perico het volgende:

:z

Hoop sporten waar de voetballerij nog wat van kan leren.
Hoop sporters die een stuk sympathieker en toegankelijker zijn dan voetballers.

Ik kijk buiten de OS die sporten ook niet eerlijk gezegd, maar ik heb wel weer een hoop geleerd deze Spelen. Voetbal is eigenlijk ook maar een kutsport. :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:08:40 #16
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_115322559
quote:
4s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 01:55 schreef Parafernalia het volgende:
Hoop sporten waar de voetballerij nog wat van kan leren.
In de jaren '80 ja, toen waren alle sporten nog leuk, met sterke karakters. Nu is voetbal toch het enige interessant overgebleven bolwerk.
quote:
Hoop sporters die een stuk sympathieker en toegankelijker zijn dan voetballers.
Ik ben ze niet tegengekomen. Ze zijn of super arrogant, of volstrekt nietszeggend.

quote:
Ik kijk buiten de OS die sporten ook niet eerlijk gezegd, maar ik heb wel weer een hoop geleerd deze Spelen. Voetbal is eigenlijk ook maar een kutsport. :')
Wat ik heb geleerd van de Spelen: 34 fucking zwemmedailles, de zogenaamd grootste sporters aller tijden zijn altijd gay zwemmers in hun strakke broekje.. ja, omdat ze 50 meter verder weer een plak opduiken, en dat in 4 disciplines.

Compleet lachwekkend, dat Olympische programma. En dan zeggen dat golf, cricket, veldrijden of darten niet Olympisch is, nee.. maar handboogschutters met een bierbuik van 150 kg. wel. Het is zo arbitrair, daar krijgt een paard de hik van.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:10:29 #17
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115322595
De opzet van de Spelen is wat anders dan de sporten zelf he. Ben het grotendeels met je eens wat dat betreft.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:14:25 #18
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115322661
Voetballerij kan wat leren van hockey.
Shootouts ipv strafschoppen. Veel leuker, spannender en minder "loterijfactor".
Buitenspel afschaffen, zorgt alleen maar voor gezeik. En ik twijfel uberhaupt aan het nut van buitenspel.
En als laatste natuurlijk de videoreferee. Daar hoeven we het niet eens over te hebben.

Helaas zijn zowel de bestuurders als de voetballers als de supporters (in veel gevallen) vaak te conservatief om er ook ook maar over na te denken }:|
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:14:58 #19
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115322669
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef Perico het volgende:

[..]

Ik ben ze niet tegengekomen. Ze zijn of super arrogant, of volstrekt nietszeggend.

[..]

Je bent ze niet tegenkomen omdat je geen pepernooit van de OS gezien hebt dude :D
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:18:50 #20
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_115322750
Okee, geef jij mij dan eens voorbeelden van Olympische Nederlandse sporters die jij enorm charismatisch vond of teksten hoorde uitbraken, die jou versteld deden zijn?

Ik heb van horen zeggen dat het voorlezen van de waterstanden interessanter is dan het programma van Mart Smeets, doordat die sportgasten zo doods zijn...
pi_115322781
quote:
4s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:14 schreef Parafernalia het volgende:
Voetballerij kan wat leren van hockey.
Shootouts ipv strafschoppen. Veel leuker, spannender en minder "loterijfactor".
Buitenspel afschaffen, zorgt alleen maar voor gezeik. En ik twijfel uberhaupt aan het nut van buitenspel.
En als laatste natuurlijk de videoreferee. Daar hoeven we het niet eens over te hebben.

Helaas zijn zowel de bestuurders als de voetballers als de supporters (in veel gevallen) vaak te conservatief om er ook ook maar over na te denken }:|
Ik weet bijna zeker dat voetbalscheidsrechters beter zijn dan hockeyscheidsrechters mét video ref. Wat een niveau zeg, die video ref maakte ook gewoon een blunder.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:38:36 #22
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115323124
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:18 schreef Perico het volgende:
Okee, geef jij mij dan eens voorbeelden van Olympische Nederlandse sporters die jij enorm charismatisch vond of teksten hoorde uitbraken, die jou versteld deden zijn?

Ik heb van horen zeggen dat het voorlezen van de waterstanden interessanter is dan het programma van Mart Smeets, doordat die sportgasten zo doods zijn...
Ik zei: "sympathieker en toegankelijker" :D

Btw: van horen zeggen :'). Kijk dan zelf eens, man :z

Hoeveel interessante voetballers zijn er dan? Nou? En het zijn er zoveel....zoveel meer dan die paar turners of wielrenners of weet ik 't wat

[ Bericht 9% gewijzigd door Parafernalia op 09-08-2012 02:47:25 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:40:15 #23
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115323162
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:20 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat voetbalscheidsrechters beter zijn dan hockeyscheidsrechters mét video ref. Wat een niveau zeg, die video ref maakte ook gewoon een blunder.
In de voetballerij zit ook veel meer geld, dus professioneler. Dat wil echter niet zeggen dat voetbal niets van hockey kan leren. En het gaat hier niet om of voetbalscheidsrechters béter zijn dan hockeyscheidsrechters he...dat zeg ik helemaal niet.

Verder hoeven jullie je niet 'aangevallen' te voelen ofzo..ik vind hockey verder niet leuk om naar te kijken, en volg voetbal al meer dan 20 jaar. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Parafernalia op 09-08-2012 02:51:21 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:12:58 #24
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_115328633
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:18 schreef Perico het volgende:

Dát geldt natuurlijk net zo goed voor voetballers. Als je die bij Mart Smeets of Jack van Gelder aan tafel zet, komen er ook weinig spannende teksten uit.

Laat lekker gaan joh, die Olympische Spelen. Is prima zomer- of wintervulling zo eens in de twee jaar. :Y
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:57:19 #25
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_115329974
Die Olympische spelen zijn toch leuk als opvulling. Niks meer en niks minder. En kijken of er lekkere wijven rondlopen.

Leryn Franco (speerwerpen) is goed.

Tia Hellebaut (hoogspringen)...tja

TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')