quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:10 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en grijpen in naaktslakken....NOT my favourite thing!!![]()
![]()
Die zijn ZO smerigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:10 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en grijpen in naaktslakken....NOT my favourite thing!!![]()
![]()
Linniequote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Oe lin goede tetten in die jurk
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]Thanx! Al zit het witte ding wat te ver omhoog, ze waren nog beter
Ja man, veul te duur... ik koop wel een keer een korset, zelfde effectquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]jammer dat je hem niet hebt gekocht
150 ekkies is wel veul ja, en korsetten zijn ook wel goed voor den push up!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja man, veul te duur... ik koop wel een keer een korset, zelfde effect
Zeker, en voor den insnoerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
150 ekkies is wel veul ja, en korsetten zijn ook wel goed voor den push up!
hide everything!quote:
Jepquote:
He je moet er wat voor over hebben en anders laat je gewoon een paar ribben er uit halen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep
Je kan niet meer ademen en je zweet je de tering, maar je ziet er wel slanker uit
Heerlijk!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe bevalt het samenwonen met de Pinda?
Wat klinkt dat goed chick!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heerlijk!
Hij is zo superlief voor me![]()
Ik kreeg vandaag zomaar bloemen, met een heel erg lief kaartje erbij. En hij vindt het vreselijk dat ik rook, maar toch reden we om 21.15 nog half Uden door om sigaretten te halen voor mij maar alle supermarkten bleken al gesloten, dus maar naar de pomp. Maar hij is geen watje of ja-knikker gelukkig, daar zou ik in no-time ruzie mee zoeken. En we hebben ook wel eens ruzie gelukkig.
Hele normale liefdevolle relatie dus gewoon
Fijn om te horen Puckzzz en wat lief van de bloemenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heerlijk!
Hij is zo superlief voor me![]()
Ik kreeg vandaag zomaar bloemen, met een heel erg lief kaartje erbij. En hij vindt het vreselijk dat ik rook, maar toch reden we om 21.15 nog half Uden door om sigaretten te halen voor mij maar alle supermarkten bleken al gesloten, dus maar naar de pomp. Maar hij is geen watje of ja-knikker gelukkig, daar zou ik in no-time ruzie mee zoeken. En we hebben ook wel eens ruzie gelukkig.
Hele normale liefdevolle relatie dus gewoon
Ook een idee, en dan doe ik meteen liposuctie en dan kan ik meteen weer op ballet, zonder die paar ribbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
He je moet er wat voor over hebben en anders laat je gewoon een paar ribben er uit halen!
Joah! goeden ideeënquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook een idee, en dan doe ik meteen liposuctie en dan kan ik meteen weer op ballet, zonder die paar ribben
quote:
Zien!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ook een keischattig filmpje van gisteravond. Hij was in slaap gevallen op de bank en begon denk ik te dromen dat hij Josje aan het uitlaten was. Dus hij in zijn slaap heel de tijd Josje roepen...maar dan echt hilarisch zo met een hoog stemmetje: "Joooooooooooooooooooooooooooooooosjeeeeeeeeeee!"
Ik lag helemaal krom
Dan wil ik meteen een lintworm graagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]hehe, en dan het liefst laten doen bij een onbetrouwbare gast zodat je een infectie krijgt en nog meer afvalt
En op de FB postenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ook een keischattig filmpje van gisteravond. Hij was in slaap gevallen op de bank en begon denk ik te dromen dat hij Josje aan het uitlaten was. Dus hij in zijn slaap heel de tijd Josje roepen...maar dan echt hilarisch zo met een hoog stemmetje: "Joooooooooooooooooooooooooooooooosjeeeeeeeeeee!"
Ik lag helemaal krom
dus filmen en laten zien als hij wakker wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |