En wie ben jij nouweer?quote:
Ik heb het al gemeld. Je mag binnenkort weer bukken voor oom Bio, denk ik.quote:
Hij dacht nooit aan morgen, vandaag was lang genoeg.quote:
Sst.. Ik word daar altijd verdrietig vanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hij dacht nooit aan morgen, vandaag was lang genoeg.
Slapen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:59 schreef Ireth het volgende:
Nou we met ouwe Youtube's smijten vraag ik me ineens af, waar is Pulver???
Sorriequote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Sst.. Ik word daar altijd verdrietig van
Ja maar de huidige personages ken ik nie, ben gestopt met kijken toen Simon en Annette gingen trouwenquote:
Ik volg het nooit, alleen Ehhe dus wel. Dus af en toe krijg ik er een flard van mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar de huidige personages ken ik nie, ben gestopt met kijken toen Simon en Annette gingen trouwen
troost je, ik ken de meeste namen die ik voorbij zie komen totaal nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar de huidige personages ken ik nie, ben gestopt met kijken toen Simon en Annette gingen trouwen
Ja, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb nog noot gtst gevolgd.. Wat een shitserie is dat
WTFquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:06 schreef Inlognaam het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA!
Er is er een een jarig! Hoera...hoera!
![]()
Speciaal voor meeleesster en strenge tante Tiepje halen we knappe Oom Jo uit de platenkast.
Van harte gefeliciteerd met je 56e verjaardig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |