Als sommige mensen er hun beroep van kunnen maken ben je geen idioot hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:45 schreef Prego het volgende:
[..]
Nou en? Jij blijft liever op de plee zitten als een idioot?
Nieuwe deur?quote:
Heb je niet?quote:
Ben gierigquote:
De muur wel enzo, en ben lui om te fixenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:48 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Trap op het slot dan is heus je hele deur niet kapot hoor...
Ja, er kunnen pizza's onder de deur, dus geen probleemquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
Zit er wel ergens een gat ofzo? Na een aantal uur is veel van de zuurtstof verdwenen.
Bel een van je vriendenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, er kunnen pizza's onder de deur, dus geen probleem
quote:
Bok op manquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:53 schreef AppleOcean het volgende:
Triets hoe oncreatief de mensen tegenwoordig zijn. Een topic verzinnen is toch niet zo moeilijk?
huh?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:53 schreef AppleOcean het volgende:
Triets hoe oncreatief de mensen tegenwoordig zijn. Een topic verzinnen is toch niet zo moeilijk?
Dit is toch een topic?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:57 schreef AppleOcean het volgende:
Gebruik een hefboom, klaar.
Slecht topic, als hij echt is.
Waarom deed je de wc op slot als je helemaal alleen thuis bent...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
Dit is serieus, ik heb mezelf opgesloten in de wc het knopje gaat niet meer om en zit vast en ik ben alleen thuis en me ouders zijn op vakantie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |