Ik heb alleen water gedronken vandaagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:36 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Plas op het slot.
De zuurte zal het slot breken door te piesen hihi
70%quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:43 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
belangrijkste nog, hoeveel batterij heeft je tablet/mobiel/laptop dan nog want zonder stroom hou je het niet lang vol
care?quote:
Als sommige mensen er hun beroep van kunnen maken ben je geen idioot hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:45 schreef Prego het volgende:
[..]
Nou en? Jij blijft liever op de plee zitten als een idioot?
Nieuwe deur?quote:
Heb je niet?quote:
Ben gierigquote:
De muur wel enzo, en ben lui om te fixenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:48 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Trap op het slot dan is heus je hele deur niet kapot hoor...
Ja, er kunnen pizza's onder de deur, dus geen probleemquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef FL_Freak het volgende:
Zit er wel ergens een gat ofzo? Na een aantal uur is veel van de zuurtstof verdwenen.
Bel een van je vriendenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, er kunnen pizza's onder de deur, dus geen probleem
quote:
Bok op manquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:53 schreef AppleOcean het volgende:
Triets hoe oncreatief de mensen tegenwoordig zijn. Een topic verzinnen is toch niet zo moeilijk?
huh?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:53 schreef AppleOcean het volgende:
Triets hoe oncreatief de mensen tegenwoordig zijn. Een topic verzinnen is toch niet zo moeilijk?
Dit is toch een topic?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:57 schreef AppleOcean het volgende:
Gebruik een hefboom, klaar.
Slecht topic, als hij echt is.
Waarom deed je de wc op slot als je helemaal alleen thuis bent...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
Dit is serieus, ik heb mezelf opgesloten in de wc het knopje gaat niet meer om en zit vast en ik ben alleen thuis en me ouders zijn op vakantie..
Dat!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarom deed je de wc op slot als je helemaal alleen thuis bent...
Ik heb mijn lesje geleerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nou èn? Kan hij gelijk helpen met haar billetjes schoonmaken....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Anders trekt TS' vader de deur open terwijl ze net een drol de pot in laat plonzen bijvoorbeeld.
Eerste dat ik dacht. Zeker als je gaat pissen dan kan je gewoon de deur open laten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dit was automatisme jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Eerste dat ik dacht. Zeker als je gaat pissen dan kan je gewoon de deur open laten.
Heb je een wc met een stortbak? Serieus, ga iemand bellen ofzo. Hoewel, wie doet de deur open.quote:
neequote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb je een wc met een stortbak? Serieus, ga iemand bellen ofzo. Hoewel, wie doet de deur open.
En jij en nu ik ook dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:36 schreef Paxcon het volgende:
Wat voor sneu personage moet je zijn als je dit soort bagger verzint en nog daadwerkelijk post ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |