Super mooie wedstrijd !!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef slangpie het volgende:
hoppaa twente goed bezig
dooie bende hier
op de veemarkt bij boekhandel kramer ik weet niet of je cafe de buurman kende?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:10 schreef slangpie het volgende:
Nice! Waar in borculo?
Pfff ik ben helemaal gesloopt na deze weeklig nu in bad en zo in bed gok ik
haha jaaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
op de veemarkt bij boekhandel kramer ik weet niet of je cafe de buurman kende?
Wij hebben altijd kinderkamp vanuit Aalten in Borculo. Overal kindertjes door het dorp met de vossenjachtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
op de veemarkt bij boekhandel kramer ik weet niet of je cafe de buurman kende?
Lijp. De Duitsers!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef slangpie het volgende:
http://www.tctubantia.nl/regio/achterhoek/11609829/Militairen-oefenen-met-helikopters-in-regio.ece
niet schrikken volgende week
Waar ik woon komen soms van die lompe Chinooks overgevlogen, staat luchtafweergeschut met raketten op 500m en een groot marineship op een km ongeveer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef slangpie het volgende:
http://www.tctubantia.nl/regio/achterhoek/11609829/Militairen-oefenen-met-helikopters-in-regio.ece
niet schrikken volgende week
ow daar hoor jij bijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:11 schreef Editeur het volgende:
[..]
Wij hebben altijd kinderkamp vanuit Aalten in Borculo. Overal kindertjes door het dorp met de vossenjacht
[..]
Lijp. De Duitsers!
Waterpoloquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow daar hoor jij bijDr gebeurt hier nauwelijks iets maar als er kinderkamp of waterpolo toernooi is of septemberfeest paasvuur of biker dag is ineens heel borculo in rep en roer
Ik hoor maar bij 1 week he, niet allequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow daar hoor jij bijDr gebeurt hier nauwelijks iets maar als er kinderkamp of waterpolo toernooi is of septemberfeest paasvuur of biker dag is ineens heel borculo in rep en roer
dat is de straf die je verdient als je een winkel in borculo start!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:16 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ik hoor maar bij 1 week he, niet alleDie winkeliers in Borculo zullen wel elke zomer gek worden van het ei-ruilspel
nope, als ik nog bij mijn vorige baas zou werken, was ik wel even gegaan naar het bedrijven uurtjequote:Op zaterdag 1 september 2012 20:36 schreef Lot88 het volgende:
Gaan er nog mensen volgend weekend naar septemberfeest in borculo?
Nog nooit van de beste man gehoordquote:Op zondag 2 september 2012 15:02 schreef Loppe het volgende:
's Heerenberg, geboorteplaats van Jozef Rulof.
Ik moest hem ook googlen. Het is een mannelijke Jomanda?quote:Op zondag 2 september 2012 17:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nog nooit van de beste man gehoord.
Hij schreef wazige boeken wel.quote:Op zondag 2 september 2012 18:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik moest hem ook googlen. Het is een mannelijke Jomanda?
Maar dat is ook wel een mooi gebied.quote:Op zondag 2 september 2012 18:34 schreef Loppe het volgende:
[..]
Hij was wel lyrisch over de bossen in Montferland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |