dat gebitquote:
pas maar op vanyel. voor je het weet zit je aan nielsch vast en open je een topic in fhf voor theelepeltjes en waslijnenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:35 schreef Nielsch het volgende:
Vanyel zullen we eens samen naar een OUD meet gaan als dat weer eens is?
lol wut?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
pas maar op vanyel. voor je het weet zit je aan nielsch vast en open je een topic in fhf voor theelepeltjes en waslijnen
Volgens mij riep ik net al dat ik niet zo van de internetmeets ben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:35 schreef Nielsch het volgende:
Vanyel zullen we eens samen naar een OUD meet gaan als dat weer eens is?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
pas maar op vanyel. voor je het weet zit je aan nielsch vast en open je een topic in fhf voor theelepeltjes en waslijnen
ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kan er heel gore verhalen over vertellen
Als je pics van voor en na post volgens mij best wel wat!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af hoeveel sponsors je in FHF bereid zou kunnen krijgen om een borstvergroting te betalen.
had je plannen? niks mis met jouw tetten toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af hoeveel sponsors je in FHF bereid zou kunnen krijgen om een borstvergroting te betalen.
Daarom, gaan we samen. Is leuk. En zo niet dan gaan we ergens anders heen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij riep ik net al dat ik niet zo van de internetmeets ben.
Hoewel het beeld van jou tussen tig keuvelende moekes met nog meer rondrennende kinderen me wel aanspreekt
gatverdegatverquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:40 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ookgebit van een drol vissen, want drolkijken en weer in doen! Toen moest ik wel ff kokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |